Sattuipa tässä menneellä viikolla, että olin vaimokkeen kanssa eräässä yleisötilaisuudessa ja poikkesimme kotimatkalla baarin kautta.
Kotona vaimo kävi jotenkin kuumana ja sänkyyn päädyttiin, eikä rouvalle se tavanomainen yksi riittänytkään, virtaa tuntui olevan enempäänkin, kun asiaa hieman kummastelin, niin alkoi selvitä, että käydessään naistenhuoneessa, niin siellä oli noin samanikäinen tyylikäs ja siisti nainen, joka tuli juttusille, rouvan kauneutta ja olemusta kehuttiin, tuli halailtua, mikä taas johti suutelemiseen, rouva oli kiihottunut hirveästi ihanista kielareista ja mennyt hommaan mukaan, rintojakin hipelöitiin puseron sisältä ja pillua tykytti.
Juttu kuitenkin keskeytyi, kun joku tuli sisään, rouva lähti pois saman tien ja nyt harmittaa, kun ei tuosta toisesta jäänyt mitään tietoa, puhelinnumeroa, eikä muutakaan, oli kuulemma ensimmäinen kokemus tällä alalla ja hyvältä tuntui, no asiaa pohdittiin ja päätettiin poiketa siinä baarissa vähän useammin, jospa se toinenkin...
Jotenkin asia kiihottaa minuakin, kun ajatukset pyörii sen ympärillä, että mitä kaikkia he sitten tekisivätkää, jos toisensa kohtaisivat, toivon sitä.
Tilaisuus hukkaan?
Myötäeläjä
1
6142
Vastaukset
- Toiveissahyväelää
Taitaa joka (toisella) tytöllä tulla tietyssä iässä tällainen salainen toive, joka kenties ei koskaan toteudu, asia tuli sattumalta puheeksi mieheni kanssa ja hän suhtautui juttuun kannustavasti, mutta se kuitenkin jäi toteuttamatta, kynnyksen ylittäminen on jotenkin vaikeaa ja mistä löytäisi sopivan, en minä ainakaan voi tutuille mennä ehdottelemaan.
Ihannetapaushan olisi juuri sellainen, että sattumalta kohdattaisiin ja kuviot alkaisivat sopia toisiinsa, mutta missä? Se on tässä ongelma :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850