Kyllä on alaarvoisessa kunnossa siltatie.jotain laastareita laitettu sinne tänne.todellinen käyntikortti nakkilandiaan.ensin suljettu huoltsikka ja sitten se tie...kaipa siitäkin voisi tehdä sora tien jos ei ole parempaan varaa
Siltatien asvaltti
5
486
Vastaukset
- Rasvari
Maksa verosi niin saadaan polku kuntoon. Äläkä kitise turhista
- kauppias
Kyllä veroja olen maksanut paljon enemmän kui moni muu silti siltatien paikkaus on ala-arvoinen suoritus sanoipa kuka mitä tahansa.
- kkaupanväiski
Ei auta pelkkä verojen maksaminen kuntapäättäjien pitäisi myös toimia kuntalaisten etujen hoitamiseksi mutta ,kun katsoo keitä siellä on ei voi tapahtuakaan mitään pelkästään omien kokouspalkkioitten nostaminen on monella päätavoite.esim mitä ovat saaneet aikaan sdp:een kirjoilla sinne valitut huihaihapelit ?
- Meetöihi
Mistäs vitusta päättelet että oot maksanu veroja enemmän kun muut?? Pelle
- kaupaväiski
Nakkilassa on ilmeisesti vastauksestasi päätellen liikaa kaltaisiasi puliveivareita,jotka eivät maksa veroja vaan nostavat sossusta muiden sinne maksamia euroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184