Suomi 24 ei lähetä kysymystä.

Outo.homma

Jos yritän tietokoneella se ei onnistu , kännykällä se onnistuu. Sillä on vaan vaikeampi kirjoittaa.
Miksi ei tietokoneella enää?

12

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turbo-Urpo

      Minne se pitäs lähettää, sähköpostistako nyt on kysymys ?

      • Outo.homma

        Ei sähköpostilla, vaan Suomi24 keskustelupalstalla. Verkot-Osastolla.


    • exBersel

      Skriptiblokkeri voi estää ja joskus joka se jos estää evästeet. Tuntuu että S24:n lähetystoiminnon toiminta vaihtelee. Joskus käy niin, että ne asetukset mitä on pitkään käyttänyt, ei enää toimikaan ja joskus taas S24 ei kertakaikkiaan toimi ja silloin mikään lähetys ei vaan mene perille.

    • 625

      En ole 10 vuoteen tarvinnut evästeitä.

      Samat asetukset käy vastaamiseen ja uuden ketjun aloitukseen. Aloitusta S24 joskus ihmettelee hyvinkin pitkään, mutta sitä ei pidä keskeyttää.

      • Anonyymi

        Itselläni on ollut tilanne, että ketjuun voi vastata, mutta uutta ketjua ei voi aloittaa. Tämä siis, ennen kuin Suomi24 siirtyi uudelle omistajalle eli City Digital Group:lle.

        Jossain vaiheessa kirjoittelu oli estynyt kokonaan, mutta mitään ilmoitusta tahallisesta estämisestä ei tullut, eli oli ilmeisesti bugi teknisessä toteutuksessa.

        Itse en mitään skriptiblokkereita ole asentanut, mutta
        Selaimena on saattanut olla Opera, jossa on adblokkeri vakiona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni on ollut tilanne, että ketjuun voi vastata, mutta uutta ketjua ei voi aloittaa. Tämä siis, ennen kuin Suomi24 siirtyi uudelle omistajalle eli City Digital Group:lle.

        Jossain vaiheessa kirjoittelu oli estynyt kokonaan, mutta mitään ilmoitusta tahallisesta estämisestä ei tullut, eli oli ilmeisesti bugi teknisessä toteutuksessa.

        Itse en mitään skriptiblokkereita ole asentanut, mutta
        Selaimena on saattanut olla Opera, jossa on adblokkeri vakiona.

        Onhan tänäänkin tullut satoja uusia ketjuja. Olet vaan sotkenut jotain koneessasi.


    • Outo.homma

      Miten löydän paikan mistä poistan evästeet?

      • 625

        Koeta löytää selaimesi asetukset. Sieltä niiden poistokin yleensä löytyy.
        ***
        Mikä selain koneessasi? Merkki ja versionumero?


    • Outo.homma

      Selain on firefox. Kone on hp Windows 10.
      Tarkoititkohan noita tietoja?
      Asetuksista en sitä löytänyt. Netissä oli jotain ohjeita mutta sellaista en koneeltani löydä.

      • Anonyymi

        Firefoxissa painetaan sama näppäinyhdistelmä kuin Chromessakin: Shift Ctrl Delete, niin aukenee dialogi.


    • 625

      A) Asetuksista ei löytynyt
      B) Netin ohjeetkaan ei auttaneet

      Minulla ei ole W10. Onpahan erikoinen tapaus ja jonkun muun täytyy jatkaa.

    • Anonyymi

      Mitä sen pitäisi kysyä? Ei täällä myöskään kysy yhtään mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe