Viikon matka rodokselle piakkoin tulossa. Kaikki vinkit (ravintolat ja nähtävyydet) otetaan ilolla vastaan. Hintataso kiva myös kuulla.
Vinkkejä Rodoksen lomalle
6
1154
Vastaukset
- Triantaefta
Oletko menossa Rhodoksen Rhodos kaupunkiin vai jonnekin muualle: Faliraki, Lindos, Kiotari, Kolymbia?
- Minäjamuut
Rodoksen kaupunkiin
- kjhgfd
heille on ihan sama, luuserit
- Rodos-fan
Vanha kaupunki tietenkin, siellähän kaikki on. Toinen on Akropolis, joka on antiikin aikainen urheilukenttä ja siellä temppelin rauniot. Se on kävelymatkan päässä ja kivalla paikalla, samalla pääsee kaupungin hulinoista. Rodoksen liikenne on villiä eikä pohjjoiseurooppalaista liikennekultturia tunneta. Kaupunki on täynnä moottoripyörien, mönkijöiden, auton sekä jopa fillareiden vuokraamoja. Niitä voi kokeilla, jos uskaltaa. Lähes kukaan motoristi ei täällä käytä kypärää. En tiedä edellyttäisikö laki sitä. Parkkeerata voi näköjään mihin vain, suojatielle, risteysalueelle, jalkakäytävälle ja mihin vain mahtuu. Bussilla pääsee hyvin esim. Lindokselle tai Falirakiin. Satama-alue on täynnä erilaisia elämyskohteita, pikaveneistä rauhallisempi risteilyihin.
Tässä muutama vinkki, lisääkin olisi, mutta paikanpäällä voit sitten tutustua niihin.- Eikositria
"Lähes kukaan motoristi ei täällä käytä kypärää. En tiedä edellyttäisikö laki sitä. " Kypäräpakko on ja tulee sakot jos poliisi pysäyttää. Se ei pysäytä kaupunkialueella, mutta kun lähdetään ulos kaupungista isommilla teillä jopa isolla osalla kreikkalaisistakin on kypärät, sakot on kuitenkin sen verran kovat.
Valitettavan moni (varsinkaan nuori mies) ei kuitenkaan käytä ja se näkyy kuolintilastoissa.
Ei se liikenne nyt niin villiä ole, kaupungissa on paljon yksisuuntaisia katuja ja vaikea löytää parkkipaikkaa, mutta kun ajelee muuallla niin ei se Suomea kummempaa ole.
- JuanJesus
Ravintoloita on pilvin pimein, vaikea suositella... Kreikkalaistaja sinnepäin tarjoaa ainakin ihan siinä niemellä
Georg and Maria Art of Falafel, Koozina , Koukos, Niohori, Andreas Oasis, Agalma, Volcano
Tuulisella rannalla Orexi rustic cuisine, Oceanfront
Hyviä italialaisia Capricci ja Mediterraneo
Pikaruokaa Steki, New tastes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671305Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041266Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134979Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 87890
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828