Eli lähdössä nyt Turkkiin kuukaudeksi. Lomamatka pääasiassa.Mutta teen myös töitä muutamia tunteja päivässä. Läpärin kanssa,johon tarviin suhteellisen hyvän nettiyhteyden! Miten siis toimin? Jotta saan Turkista nettiyhteyden! Missä hinnoissa pyörii?
Internetti
4
267
Vastaukset
- tervemenoa
Kannattaa muistaa, että vastaanottaja ei ole ainoa, joka lukee sähköpostejasi.
- NetissäTöitä
Sinä et ainakaan mitään tärkeitä töitä tee, sen näkee jos lukuisista kirjoitusvirheistäsi ja siitä että aloitat lauseen sanalla ELI.
Tavallinen matkailija olet, haluat vain netissä hengailla lomallasi.....jos nyt ylipäätään olet lähdössä. - Toimivanetti
Kannattaa hommata turkkilainen prepaid-sim kortti. Esim. turkcell. Olen itse hommannut ja maksoi 60liiraa. Toimii kuukauden verran. Hienosti pystyy jakamaan netin suomi puhelinliittymään ja läppärille ja hyvin toimii. Äläkä todellakaan usko, jos hotellisi mainostaa ilmaista Wi-Fi. Olen kokeillut monessa eri hotellissa Wi-Fin toimivuutta ja se tarkoittaa lähinnä ravintolassa, hotellin aulassa. Yleensä nämä julkiset Wi-Fi yhteydet eivät toimi kovinkaan hyvin työkäyttöön enkä suosittele. Esim. Jos menet Alanyaan niin Cikcillin kauppakeskuksesta parikin puhelinliikettä.
- Toimivia
Sen olen huomannut, ettei hotelleissa välttämättä toimi WiFi, vaikka niin mainostetaan. Ei edes hotellin maksulliset toimi kunnolla. Toimii, ei toimi, toimii, ei toimi. Semmosta se on. Aamulla netti toimi hyvin, mutta sitä mukaa kun käyttäjiä tuli enemmän, yhteys katkeili. Mutta tuo on hyvä vaihtoehto. Prepaid ja tuo hintakaan ei ole kovin kallis. Jotain 12...15 euroa. Tommosen hankin, kun syksyllä menen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2843525Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell221958Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.411603- 841451
- 1431149
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.771126- 811054
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.91928Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210811Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61747