Naisen paras asuste

Mikä on naisen paras asuste mielestänne?
Käsilaukku?
Hymy?
Komea mies käsipuolessa joka ei vilkuile sivulle?
Kultainen noutaja?
Urheiluauton avaimet?
(Sarjassa Paloman kevytmielisiä kesäkauden avajaisaloituksia; sekä naisille että miehille :)

63

1026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän se vieläkin ole harhaileva katse.
      Kun osaa oikein ottaa tuon naisen katseen.
      Ei pahemmin pety koskaan.

      H.

      • Harhaileva katse? Eikö se osoita epävarmuutta? Jostain luin että itsevarmuus oli naisen paras asuste.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Harhaileva katse? Eikö se osoita epävarmuutta? Jostain luin että itsevarmuus oli naisen paras asuste.

        "Paloma.se.co"

        Ainakin minun kannaltani tuon-lainen katse tehoaa hiukan parenmin kuin pikki-riikkinen toppi.
        Kysyy hän Legolakselta.
        Naisella on niin monta tapaa ilmaista kaipauksensa.
        Katse on niinku luotettavanpi merkki joteski.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Ainakin minun kannaltani tuon-lainen katse tehoaa hiukan parenmin kuin pikki-riikkinen toppi.
        Kysyy hän Legolakselta.
        Naisella on niin monta tapaa ilmaista kaipauksensa.
        Katse on niinku luotettavanpi merkki joteski.

        H.

        Näköjään heikku tuossa alenpana vahvistikin minun näkemykseni naisten tavoista.
        "Lörpötti topissaki ." :)
        H.


    • Heikunkeikku

      Hei Paloma!
      Mulla olisi liuta vastauksia, jos alkaisin vastaamaan, mitä aattelin ku olin kakskytä, mitä aattelin ku olin 30, mitä 40 jne...

      Herkullisia ja kevytmielisiä vastauksia nuoremmalta iältä. Nyt en ala ees aattelemaan semmosia:)

      Ehkä voisin vetästä tämmösen vastauksen, että tällä hetkellä mun paras asusteeni on Ulosanti.
      Oon rupatellut tuntemattomien tyyppien (miesten, naisten, eri-ikäisten) kanssa tuola rannoilla kun olen kuljeskellut. Voisi sanoa, että oli ihminen kuka tahansa, niin kyllä sitä aina hetken juttutuokioon yltää. Asia erikseen jos eteen törmää joku, jonka aaltopituus vyöryy täysillä mun päälleni. Silloin tulee juteltua pitkäänkin.

    • Munmaakkuun

      Ryhti
      Hymy
      Sopivankokoiset vaatteet
      Sormus

    • korppishuomentapa

      Heikku kertoikin samoja asuja kuin itselläni on eli ulospäinsuuntautuminen, rohkeus jutella tuntemattomille löytää uusia sielunsisaria. Eilenkin hautuumaalla vanha kansakoulukaveri kirpos iholle halailemaan.

      Kesällä polvipituiset housut ja T-paita. Musta on päävärini pukeutuessani. Mökin pirtti ja laituriolohuone kylpee värimeressä. Turkoosia, oranssia, sinistä, punaista ja vihreää.

      Hymykin on herkässä.

      Sama vanha miesystävä kuuluu asusteihini.

      Hyvä kuntoinen auto, sopivan korkea istuuntua kuskin paikalle.

      Ostoskori kauppareisuilla.

      Nyt laiska kaupunkiloma päättyy ja ehkäpä kaislojen viikatointia tänään.

    • Aina sormessa kihla-ja vihkisormukset, vielä parempi jos ne antanut mies kulkee vierellä.
      Yhtä komeana kuin silloin, kun tavattiin, joskaan komeus ei ole tärkeintä.

    • jaainakinliivit

      hyvät tissit

      • ilmianna

        komppaan ja sekä lisään, että hyvä peese ,joka nätisti keinahtelee.


    • Imperial Majesty

    • mimmimum-..mi

      Eikös se ole ainakin joskus ollut Chanel 5....Marilyn Monroen "yöpaita"... en edes muista miltä se tuoksui...mutta aika raskaalta ...muistaakseni kuitenkin...
      Laukuista vielä...minulla oli kesälaukkuna monena kesänä erilainen ja erivärinen punoslaukku...ai että tykkäsin niistä...nyt ne ovat tämän kesän muotitrendi taas...

    • Parasta-ilman-asua

      Naisessa minua kiinnostaa alaston totuus kovinkin hyvin.

      • Bengalitikku

        1) Komea, kultainen noutajamies.
        Chanel 5 ei ole riskitön vaate: ajatteles allergikkoa tai astaatikkoa.
        Piipaa-auto kyyditsee lasatettiin.
        2) topulihousut - voi istua kivilläkin.


      • Bengalitikku

        ...astmaatikkoa..


      • Parasta-ilman-asua
        Bengalitikku kirjoitti:

        ...astmaatikkoa..

        Ilman armaniahan minäkin katsoisin, vain vieno miehen tuoksu kuin noutajan katseen siivittämänä.


      • Bengalitikku
        Bengalitikku kirjoitti:

        ...astmaatikkoa..

        ..lasarettiin...

        Niin että niinkuin armaani alla armaani yllä?


      • Ilman-asua-edelleen
        Bengalitikku kirjoitti:

        ..lasarettiin...

        Niin että niinkuin armaani alla armaani yllä?

        Entä armaanit pystyssä. Halauksessa.


    • KettuTyttö

      Hintava turkki

      • Hintalappu hihassa roikkuen?


    • tässä-on-kaikki-

      Lukematta mutten vastauksia, vastaan jotain alotukseen:

      Naisen paras asuste on hyvä rehellinen luotettava kunnollinen aviomies,
      nainen ei kapiaa mitään muuta niin hartaasti kuin luotettevaa turavllista perheelämää,
      kun tämän on elämässään saavuttanu
      siihen tulee automaattisesti sivutuotteena koko elämänkirjo kaikkiene puoliseen,
      lapset, lapsenlapset, omaisuus, matkat,
      täydellinen yhteinen elämä kunnes kuolema erottaa,

      • Tämän olisi voinut kirjoittaa esim. edesmennyt äitini. Ajanpyörä tuntuu liikkuneen taaksepäin tai sitten jääneen paikalleen jonnekin vuodelle 1955. Olen toki samaa mieltä siitä että hyvä ja rehellinen elämäntoveri on kenelle tahansa, miehelle tai naiselle tärkeä ja voimaannuttava asia, mutta etteikö nainen voisi tulla onnelliseksi muillakin "asusteilla"?


    • Elättäjälleterveisiä

      Kimono

    • Kyllä se on se hymy, johon osallistuu myös silmät ja koko olemus.

      • Sanoisinmuistellen

        Entisellä miehellä on entisaikainen Jouko & Kosti @ Pasi Kaunisto vogue.


    • Minä "luulen" että paras asusteeni on positiivinen elämänasenne ja joustavuuteni.

    • ö-Öö

      Pankkitili.

      =DW=

      • NämäNe

        Pullea pankkitili ja timantit


      • Bengalitikku

        Entä jos on allerginen timanteille-kin? Turkiksillekin?
        Silmät punaisena vettä valuen, tihrustaen, aivastaen, koska ei saa pidättää aivastusta ja jos aivastaa, voi tulla paukku ja jos tulee paukku, niin siitä seuraa arvoitus...


      • Bengalitikku

        Lisäys: poison on aika hyvää, opium pistää migreenikön pään sekaisin ja sirkkelisirkuksen näkökenttään...


      • Ruotsalainen "fuck-off" asuste: vuoden palkka pankkitilillä aina. Silloin voi aina sanoa työnantajalleen… "fuck off". Ihan käypä asuste molemmille sekä miehelle että naiselle.


      • Bengalitikku

        Tuossa on ongelma: näkyvyys. Ei ole enää palkkanauhoja, jolloin esim. vyöhön voisi niitata nauhoja ja saldo vain kasvaa.
        Mutta tiliote printattuna A vitoseksi kelmutettuna ja missä ei roiku yhtään Ottoa. Tämän voisi pikkupikku narulla virittää essuksi. Toimisiko eläkeläisellä. Kelles me sanotaan fuckohvia?
        Niin. Olen koko ajan mielikuvitellut nuo kaikkien ideat pelkilteen puettaviksi asuiksi, kuten pitkähihnaisen olkalaukun. Vähän niinkuin nakuilu. Vaikutuksille altis? Selkäpuolikuvat ilman rihmankiertämää istuen tai ilmaan pompaten. Paloma: meidän iltapäivälehdissä on tuollaisia kuvia. Ihan siistejä,
        ei rivoja.
        Siis mikä on se juttu, milloin nainen on nainen.
        Helle on vähän tehnyt sen, että tulee levottomia ideoita.
        Esimerkiksi nakupyöräily. Eli asusteena olisi pyörä.


    • bestdress

      naked thruth

    • henrjii

      Kas kas Toimekas ja neuvokas

    • Prada, ei missään tapauksessa Pravda!!

      • Tämä on hyvä, jos aidon haluaa kainaloonsa, lähtöhinta kaksi ja puoli tuhatta euroa.

        Tuo jälkimmäinen on parempi, totuus on aina pukeva asuste oli muu vaatetus mitä vain.
        Vieläköhän muuten ilmestyy koko lehti.


      • maissii kirjoitti:

        Tämä on hyvä, jos aidon haluaa kainaloonsa, lähtöhinta kaksi ja puoli tuhatta euroa.

        Tuo jälkimmäinen on parempi, totuus on aina pukeva asuste oli muu vaatetus mitä vain.
        Vieläköhän muuten ilmestyy koko lehti.

        Minulla ei varaa siihen Pradaan, täytyy pärjätä muilla keinoin ;-)


      • suvenkorento12 kirjoitti:

        Minulla ei varaa siihen Pradaan, täytyy pärjätä muilla keinoin ;-)

        Jos Pravda tuntuu liian vulgäärilta niin miten olisi Kommunistinen Manifesti? Näyttäs ehta seksikkäältä jakkupuvun ja leuanalusrusetin kaa :)


      • suvenkorento123
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Jos Pravda tuntuu liian vulgäärilta niin miten olisi Kommunistinen Manifesti? Näyttäs ehta seksikkäältä jakkupuvun ja leuanalusrusetin kaa :)

        Ehta yhdistelmä, kieltämättä. Mutta liikaa samaan suuntaan kallellaan.


    • Minulla on ihan mieleiset asusteet.
      Käsilaukku on tärkeä, ei tarvitse olle mitään merkkiä vaan käytännöllinen, sopivan kokoinen ja pehmyttä nahkaa.
      Hyväntuulisen näköinen useimmiten olen, on eräät siitä maininneetkin.
      Kyllä kaveria kehtaa näyttää, olen sitä mieltä että terve mies huomaa kauniit naiset, en pidä sitä pahan.
      Kissa on, mutta se ei suostu asusteeksi.
      Peugeotin avaimet riittää oikein hyvin.

      • Bengalitikku

        Tuo oli hyvä asuidea, käsilaukku!


      • "Hyväntuulisen näköinen useimmiten olen," kirjoittaa Mielikki-mummo
        Niin varmasti oletkin, kuvasta päätelleen.


      • näinsennä
        Paloma.se.co kirjoitti:

        "Hyväntuulisen näköinen useimmiten olen," kirjoittaa Mielikki-mummo
        Niin varmasti oletkin, kuvasta päätelleen.

        Mielestäni yli kuusikymmpisen naisen olemusta ei pitäisi kommentoida ollenkaan tai korkeintaan vasta luvan saatuaan.


      • näinsennä kirjoitti:

        Mielestäni yli kuusikymmpisen naisen olemusta ei pitäisi kommentoida ollenkaan tai korkeintaan vasta luvan saatuaan.

        Onko siinä yläikäraja?
        Nuoriako saa. Eletään niin täydesti kuin ikä ja terveys antaa myöten.
        Nyt on ihana helteinen ilma, trimmeröin rikkaruohoja, Vuohenputki on oikea riesa.
        Makailin auringossa ja kuuntelin Remeksen kirjaa. Nyt lähden ajelemaan pyörällä.


      • näinsennä
        mielikki.mummo kirjoitti:

        Onko siinä yläikäraja?
        Nuoriako saa. Eletään niin täydesti kuin ikä ja terveys antaa myöten.
        Nyt on ihana helteinen ilma, trimmeröin rikkaruohoja, Vuohenputki on oikea riesa.
        Makailin auringossa ja kuuntelin Remeksen kirjaa. Nyt lähden ajelemaan pyörällä.

        Eihän niitä voi rinnastaa tai en minä ainakaan oleta, että yli kuusikymppiset naiset kokisivat olevansa seksuaalisesti kiinnostavia.


      • näinsennä kirjoitti:

        Eihän niitä voi rinnastaa tai en minä ainakaan oleta, että yli kuusikymppiset naiset kokisivat olevansa seksuaalisesti kiinnostavia.

        Nyt minä olen ulkona kuin lumiukko.
        Miten niin ulkonäön kommentoimisessa on joku yläraja ja miten se liittyy seksuaalisuuteen noin yleensä? Kukaan ketään ole rinnastamassa ja viitata seksuaaliseen kiinnostavuuteen tässä yhteydessä on tosi tökeröä; tämä aloitus EI käsittele naista seksuaalisena kohteena.


      • Bengalitikku

        Sivusta: Eipä niin.
        Ja taas otin tämän niin, että miten miehet näkevät eli he kommentoivat. Me naiset sitten vähän höystämme. Kurillisena pidän aloitustasi. Ei kauhian vakava.
        Esim. enhän voi itse määritellä itseäni, jos tahdotaan tietää toisen näkemykset. Mähän mainostaisin fiktiivistä hahmoa.
        Ihan hauska aloitus tuon käsväskyn jälkeen.


      • Niinpä. Kevytmieliseksi oli aloitus tarkoitettu, mutta tuo edellinen kommentti oli selvästi sovinistista pellonlannoitetta ja sellainen saa mun niskakarvat pystyyn. Ehkä siksi että siitä oli niinkuin silleen leikki kaukana.


      • näinsennä kirjoitti:

        Eihän niitä voi rinnastaa tai en minä ainakaan oleta, että yli kuusikymppiset naiset kokisivat olevansa seksuaalisesti kiinnostavia.

        Ei kaikki ole vielä menetetty ;)
        Mistä ihmestä olet moisen käsityksen saanut?


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Nyt minä olen ulkona kuin lumiukko.
        Miten niin ulkonäön kommentoimisessa on joku yläraja ja miten se liittyy seksuaalisuuteen noin yleensä? Kukaan ketään ole rinnastamassa ja viitata seksuaaliseen kiinnostavuuteen tässä yhteydessä on tosi tökeröä; tämä aloitus EI käsittele naista seksuaalisena kohteena.

        Kai eräät ukkelit kokevat naiset ainoastaan seksuaalisen vetovoiman kautta. On naisiakin jotka ovat kärkkäästi tuomassa julki mikä sopii kuusikymppiselle.
        Mukava aloitus, aina joku on pahalla tuulella :)


    • Minulla on kreivi Alexander von Schönburgin (köyhtynyt aatelismies) kirjoittama kirja : "Tyylikkään köyhäilyn taito". Suosittelen luettavaksi, hauska ja kiinnostava. Hyviä vinkkejä.

      Minä voisin ottaa vaikka hänet käsipuoleeni (jos saisin), näyttäisin hyvältä vähän kulahtaneessakin kostyymissa.

      Hänen mottonsa: "Älä missään tapauksessa omista mitään. Se tekee onnettomaksi."

    • Sievistelijä

      Vyölaukku. Ei paina hrtioita repun olkaimet eikä käsilaukun. eikä tee aurinkorajoja. Siis silloin kun kuljen shorteissa ja topissa. Korut silloin kun pyhävaatteissa. Tykkään laittaa kaula- ja korvakorut samaa sävyä puseron tai jonkin muun vaatteen tai asusteen kanssa. Väri vaihtelee, mutta nyt on vaaleanvihreä oma hitti. Kesäksi hommaan vaaleaa violettia, hamonen jo on.
      Mutta riennän kyllä ruokaostoksille tukka tilkittynä paikoilleen pannalla ja pinneillä, meikittömänä, mullan tahrimissa puutarhavermeissä suoraan kylvöiltä aurinkorasvat kiilleellen.

    • Kyllä se on notta niin että mies naisen päällä suviyössä on se paras asuste molemillen.

    • ripulipylly

      Tamponikoru.

    • hompsantuusa_

      Olemalla "sinut itsensä kanssa" ja "oman elämänsä herra".

    • näinsennä

      Kuusikymmpisillä naisihmisillä paras asuste on omantunnonarvon säilyttäminen vaikka naiseudestaan joutuu luopumaan, eikä pidä alistua muiden tökittäväksi, sillä etenkin ikääntyvät miehet alkavat huomautella jos jonkinlaisella tekosyyllä, joten sitä varten pitää olla tarkoituksenmukainen varustus kielenpäällä.

    • noohjooh

      Käsi kipsissä? Jos ei muuta, niin saattaa irrota joku säälipiste.

      Ehdottomasti se kultainen noutaja :) jos se siis käyttäytyy mallikkaasti. Koira on vähän kuin opinnäyte, se näyttää ihmisen piilominän.

      Nuorena olisin vastannut että lastenkärryt.

      Talvisin hyvä takki ja saappaat. Kesäisin helmat.

      Auto ei ole asuste, jos on joku ajamassa sitä, hän saattaa olla auton asuste :)

      Miehillä kello ja tuoksu ovat hyviä asusteita. Harva suomalainen mies tuoksuu oikeasti hyvälle, käyttävät Axea tai jotain muuta vastaava jotka tuoksuvat vessanpuhdistusaineille. Tietty ihan au naturel on bueno, mutta mieluiten sitten kotioloissa.

      • noohjooh

        Yksi unohtui, kynsilakka on kiva asuste :) Se on sellaista terapeuttista näpräämistä.


      • Ver-Sakke-Versus

        Ostin joskus rannekellon, netti kaupasta, sen perusteella että siinä on keltaoranssi kellotaulu, komea, erikoislukittava teräsranneke.
        Ehkä vuosi-kaksi myöhemmin joku(nainen tietenkin) kehaisi, onpa sinulla kaunis Bossin kello. Ajattelin, että olenko muka joku pomo. Mutta tosiaan, kellotaulussa luki/lukee Boss.

        Vähät minä merkeistä välitän mutta niitä tulee silloin tällöin, ikään kuin oheisyllärinä, kuten viimeksi Armanin farkut. Nekin ostin koon mukaan ajattelematta merkkiä tietoisesti. Ne oli vaan "jotkut v*tun armanit" - tyylikkään näköiset ja väriset kuvastossa. Myöhemmin yhdistin, että on saman merkkistä dödöäkin kaapissa. Saattaa olla jo tenttuna.

        Tuoksuni on eniten luomu eli likimain tuoksuton. Kun en osaa stressata, ei ole juuri hikeäkään. Sen minkä hikoan, ei lemua. Ja silloin kun hikoan, se on työ-peräistä, suihkulla tai saunalla nujerrettavissa.


    • Muotoiluun

      Korsetti.

    • Vielä tuosta tuoksusta. Meillähän on kaikilla oma ominaistuoksumme johon pystymme vaikuttamaan hoitamalla henkilökohtaista hygieniaa, hajusteilla, parfyymeilla, kölninvesillä, suuhygienialla ja ruokavaliolla.
      Naisen tuoksu-saunapuhdas, parfymoitu, muu? Metsän tuoksu, tunturituulen raikkaus, Heno de Pravia-splash Espanjantuliaisena saatu?

      • Bengalitikku

        Myydäänkö Ruotsissa sellaista hajustetta kuin Havanna. Ostin kerran NK:sta ja pidin sen tuoksusta. Eipä taida saada Soomesta
        Migreenialttius on kenkku juttu, joten Oscarin dödö ja body-tuotteet vain käyvät.
        Puhtaus on puoli ruokaa.


      • Bengalitikku kirjoitti:

        Myydäänkö Ruotsissa sellaista hajustetta kuin Havanna. Ostin kerran NK:sta ja pidin sen tuoksusta. Eipä taida saada Soomesta
        Migreenialttius on kenkku juttu, joten Oscarin dödö ja body-tuotteet vain käyvät.
        Puhtaus on puoli ruokaa.

        Ei ole tietoa.
        Siitä kauan kun minä viimeiksi NK:ssa olen käynyt.
        En käytä arkioloissa mitään hajusteita tuoksun muutenkin aivan hyvälle. Sauna, suihku, amme ja hammasharja riittää; dödöä en tarvitse koska en hikoile. Kesällä roiskuttelen tota Heno de Pravia-splashia suihkun jälkeen koko kropalle siinä on vain mieto kölninveden tuoksu joka häviää sitten hiljalleen ihosta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe