Täällä seksi

Tohtori.

Minä olen seksitohtori
vastaan mielläni kaikkiin seksiin
liityviin kysymyksiinne, voitte
kysyä sekä itse tapahtumasta, että
myös aparaateista. Nyt vain reippasti
kyselemään, vastaukset ovat tietenkin
luottamusellisia.

22

2140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täälläkin luomuseksiä

      Kaikki on tiedossa ja koettu. Aparaatteja ei tarvita, on ihan lihallista iloa saatavilla. HYVÄSTI!

    • Werneri

      Jaahas, vai on vastaukset luottamuksellisia. Varmaan löytyy muitakin palstoja, jossa voit esitellä vehkeitäs, yritäs vaan löytää. Jollei löydy, niin voimme neuvoa.

    • kysymys

      Kuinka siilit siittelevät?

    • LjudMila

      .. Miten vaihdan mieheen patterit, vai väännetänkö siihen jostakin vetoa? Minulla nääs on sellainen manuaalinen vekotin vielä =o)

      • patterit ehkä naiselle

        Onhan se niin niin kun nainen "rupsahtaa" ei miestä moinen olio enää miestä kiinnosta, kukanut elotonta naista ja rupsahtanutta vitsii katella.


      • Tohtori.

        Tilanne tuntuu tosi vaikealta. Joskus tietenkin
        seteliraha on ainoa oikea vaihtoehto. Tämä lääke toimii useimmin paremmin ei suomalaisiin.


      • Trölli
        patterit ehkä naiselle kirjoitti:

        Onhan se niin niin kun nainen "rupsahtaa" ei miestä moinen olio enää miestä kiinnosta, kukanut elotonta naista ja rupsahtanutta vitsii katella.

        Kui sie noin rumahasti huastellot NAISISTA!!?????

        Ai tokkiisa!!! Siehän puhuitkin OLIOISTA! Niist EILIENEISTKÖ sie huastelloitset!!!!?

        Nythä sie voit sannoo miustki jottai. Sa vaik, et miul o AIVOTKI rupsahtanna. Kaik muukin män jo.

        Rupsahtanutta VITSII....nii oikke, eihä sellast viihti kukkaa immeinen kuunneel, eik kattel.


        Ollanks myö naeset vitsilöit? On se aek VITSIKÄST miun mielest, jos joku MIÄS halluu kahtella ELOTONTA naista?!

        Eikönä nuo elottomat ruumihit ylleesä hauata? Siekö sit käyt piksilteen ain kyttäämäs siel haual, jot kuka kumma se siel oikke käy ELOTTOMMII NAESIA kattelemas?

        KUULEHA SIE. Kyl sie itekkii rupsahdat, jos elottommaks meet!

        ME NAISET emme rupsahda KOSKAAN! Ne ovat miesten silmien verkkokalvojen rupsahtamisesta johtuvia NÄKÖHARHOJA!!! USOTHA SIE? TAI MUUTE..........


    • plunger

      on kysymys ja vastauksen saa antaa julkisesti, sama ongelma voi olla joskus toisillakin.

      Minua ei kiinnosta nainen sen vertaa, että ajatukset menisivät seksiin. Tähän ei taida auttaa Viagra, kun kyse ei ole kyvystä vaan vika on jossain korvien välissä.

      • Tohtori.

        Taidatpa olla sitte ihan oikea hetero, ei siihen sitte ohjeita tarvita.


      • plunger
        Tohtori. kirjoitti:

        Taidatpa olla sitte ihan oikea hetero, ei siihen sitte ohjeita tarvita.

        Oikea hetero ei vastakkaisesta sukupuolesta välitä? Oikea heteromies on ok jos ei nainen kiinnosta?

        Jos kiinnostaisi, olisinko muuta kuin hetero,
        ainakin muuta kuin oikea hetero?


      • Epätietoinen nuorimies
        Tohtori. kirjoitti:

        Taidatpa olla sitte ihan oikea hetero, ei siihen sitte ohjeita tarvita.

        Millainen on VÄÄRä hetero?Ja annatko siis vain neuvoja ei-heteroille?


    • tohtori kutittaa naista korvien välistä?

    • tohtorin potilas

      Tohtorilla järki seisomaan,kun noita vastauksia lupauksista huolimatta ei ole juuri tullut.

    • plunger

      Sinä lupasit, pidä lupaus! Minä esitin ongelman, se juuri liittyy seksiin, siihen että ei haluta. Jos käy niin, että tapaan naisen (50 toivottavasti) ja hän on vielä seksiaktiivinen, minun pitää haluta! Miten halun saa aikaan!?? Oikeastaan se halu pitäsi olla koko ajan valmis, uroksella aina valmiustila, aina kun naisen näkee pitäisi syttyä merkkivalo. Vai pitäisikö?

      • Tohtori.

        Olet aivan oikeassa, uroksella pitää olla
        koko ajan se valmiustila yllä, se on normaalisti
        aivan huomaamaton ja uskon se sinullakin taustalla vaanii.
        Naisen koskettaessa sinuun siirtyy tunnistamatonta
        hormoonia joka saa aikaan muutoksia kehon joissakin
        osissa ja tahdosta riippumaton hermosto alkaakin
        yht' äkkiä tahtoon ja siitä alkaa elimistö toimiin
        kummallisesti ja sitä joutuu naisen tahdon alaiseksi.
        lopuksi sitten herää ihan kuin normaalista unesta...


      • LjudMila
        Tohtori. kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa, uroksella pitää olla
        koko ajan se valmiustila yllä, se on normaalisti
        aivan huomaamaton ja uskon se sinullakin taustalla vaanii.
        Naisen koskettaessa sinuun siirtyy tunnistamatonta
        hormoonia joka saa aikaan muutoksia kehon joissakin
        osissa ja tahdosta riippumaton hermosto alkaakin
        yht' äkkiä tahtoon ja siitä alkaa elimistö toimiin
        kummallisesti ja sitä joutuu naisen tahdon alaiseksi.
        lopuksi sitten herää ihan kuin normaalista unesta...

        Oletteko te vain miestenlääkäri jurologi, kjun ette vjastaa minjun kysymyksiini?
        Naisetko saavat vjastauksensa gjynekolgilta?

        Edelliseen puheenvuoroonsa vjastausta odotellen.

        LjudiMila Kjircuva


      • plunger
        Tohtori. kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa, uroksella pitää olla
        koko ajan se valmiustila yllä, se on normaalisti
        aivan huomaamaton ja uskon se sinullakin taustalla vaanii.
        Naisen koskettaessa sinuun siirtyy tunnistamatonta
        hormoonia joka saa aikaan muutoksia kehon joissakin
        osissa ja tahdosta riippumaton hermosto alkaakin
        yht' äkkiä tahtoon ja siitä alkaa elimistö toimiin
        kummallisesti ja sitä joutuu naisen tahdon alaiseksi.
        lopuksi sitten herää ihan kuin normaalista unesta...

        Vielä jatkokysymys, sallinette samaan hintaan.

        Millainen pitää naisen kosketuksen olla, että hormonivirta alkaa. Miten pitkään kestää, mihin kohtaan sattua jne. Kättely ei ole minussa aiheuttanut (onneksi) muutoksia, ehkä se on liian lyhytkestoinen tapahtuma.


      • LujdMila
        plunger kirjoitti:

        Vielä jatkokysymys, sallinette samaan hintaan.

        Millainen pitää naisen kosketuksen olla, että hormonivirta alkaa. Miten pitkään kestää, mihin kohtaan sattua jne. Kättely ei ole minussa aiheuttanut (onneksi) muutoksia, ehkä se on liian lyhytkestoinen tapahtuma.

        Herra tjohtori on njyt kiireinen. Minäpä vastaan hänen pjuolestaan, jos sallinette.

        Te hjaluisitte tietää, miksei vjiisari vjärähdä naisen kosketuksesta?

        Ah, kjatso sinä hjyvä herra. Jos nainen kjoskettaisi kevyesti kjätellessään ranteesi sisäpjuolelta ja katsoisi pjitkään silmiisi kohottaen samalla kjulmakarvaansa. Hjymyilisi kauniisti, vjettelisi hjerkkydellä?

        Katso sinä hjyvä herra, kjunka teidän sitten kävisi?


      • plunger
        LujdMila kirjoitti:

        Herra tjohtori on njyt kiireinen. Minäpä vastaan hänen pjuolestaan, jos sallinette.

        Te hjaluisitte tietää, miksei vjiisari vjärähdä naisen kosketuksesta?

        Ah, kjatso sinä hjyvä herra. Jos nainen kjoskettaisi kevyesti kjätellessään ranteesi sisäpjuolelta ja katsoisi pjitkään silmiisi kohottaen samalla kjulmakarvaansa. Hjymyilisi kauniisti, vjettelisi hjerkkydellä?

        Katso sinä hjyvä herra, kjunka teidän sitten kävisi?

        Ei ole kukaan nainen kjoskettanut kevyesti kjätellessään ranteen sisäpjuolelta ja katsonut piitkään silmiini kohottaen samalla kjulmakarvaa ... Ei sitten syksyn '91, jolloin asiakasyrityksen business puolelta tuotepäällikkö tai sellainen projektin delivery-päivän jälkeen pidetyssä illanvietossa, alkoholin vaikutuksen alaisena, teki vähän tuota rataa alkaneen lähentelyn ja ohjasi sitten käden rinnalleen ja kirjaimellisesti tarjosi itseä. Yllätys oli melkein järkytys, mutta miehen liha on heikko ja kun hän riippui mukana eikä halunnut taksia kotiin, makasimme yhdessä. Ensimmäinen yhden yön juttu - ja toistaiseksi viimeinen. Humaltunut nainen on kuin kuollut kala!

        Vielä kysyn, missä on vika kun naiset eivät kimppuun iske, ei kukaan kjosketa kevyesti kjätellessään ranteen sisäpjuolelta ja katso piitkään silmiin ... Miksi minä en osaa tätä edes kaivata, vaikka jään ilman kuolleita kaloja, ehkä kiljuvia karvaisia villipetoja myös.


      • LjudMila
        plunger kirjoitti:

        Ei ole kukaan nainen kjoskettanut kevyesti kjätellessään ranteen sisäpjuolelta ja katsonut piitkään silmiini kohottaen samalla kjulmakarvaa ... Ei sitten syksyn '91, jolloin asiakasyrityksen business puolelta tuotepäällikkö tai sellainen projektin delivery-päivän jälkeen pidetyssä illanvietossa, alkoholin vaikutuksen alaisena, teki vähän tuota rataa alkaneen lähentelyn ja ohjasi sitten käden rinnalleen ja kirjaimellisesti tarjosi itseä. Yllätys oli melkein järkytys, mutta miehen liha on heikko ja kun hän riippui mukana eikä halunnut taksia kotiin, makasimme yhdessä. Ensimmäinen yhden yön juttu - ja toistaiseksi viimeinen. Humaltunut nainen on kuin kuollut kala!

        Vielä kysyn, missä on vika kun naiset eivät kimppuun iske, ei kukaan kjosketa kevyesti kjätellessään ranteen sisäpjuolelta ja katso piitkään silmiin ... Miksi minä en osaa tätä edes kaivata, vaikka jään ilman kuolleita kaloja, ehkä kiljuvia karvaisia villipetoja myös.

        olen njaiseksi. Jo kohteliaisuus vatii kjättelyä.

        Jaah`a, te olette ileisesti tjavannut vain tjylisä, kjylimiä kaloja.

        Kjuuma, villi njainen, hjyvä njainen! Harasoo?


    • suklaamuna

      mitä tekisin kun suklaamuna sulaa aina ennenkuin saan orkun? Olenkohan liian kuuma??

    • Kerran

      kun tänä vuonna en oo saanu kertaakaan, mutta viime vuonna meinasin saada

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe