Löytyiskö täältä ketään, joka on hakemassa Haaga-Heliaan journalismille (tai on hakenut aiemmin tai opiskelemassa tällä hetkellä yms.) ja joka tietäisi vähän, että millasia kysymyksiä pääsykokeen journalistisessa ja yleistieto osioissa on ja miten niihin kannattaisi valmistautua? (muuten kuin lukemalla uutisia)
Haaga-Helin journalismin pääsykoe
paniikissapääsykokeista
1
120
Vastaukset
- PääsispäKouluun
Moi! Minä oon hakemassa, ja itse pähkäilen samoja asioita, Hyvä Journalismi kirja luettu kahteen otteeseen, on ollut muuta pääsykoeaineistoa sen verran ettei ole oikein enempää ehtinyt, mut onneks on tosi helppolukuinen kirja. Mun ymmärtääkseni yleistietokokeessa voidaan kysyä mitä vaan yhteiskunnasta ja uutisista, ja journalistisessa kokeessa tuotetaan itse tekstiä jonkun juttutyypin muodossa. Varmaan tuota kaaviota pitää siinä jotenkin hyödyntää. Pelottaa kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102483- 842181
- 561707
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai601683- 1551590
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461496Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1541481- 1161236
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271197Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261196