Kuudenpäivän adventismi

TyhmäOnSeJokaEiKysy

Onko sellaista olemassakaan? Tai entä kahdeksan päivän adventismia?

9

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khrtw

Viikonpäivän jumalointi epäjumalan palvelusta.
      Sapattiharrastus vaatii paljon rahaa.

• Viidennenpäivän madventisteiksi voitaneen lukea viime torstain kannattajat.

Googlaa lastthurdaism.

• No mitäs väärää siinä sitten muka on ???

Olen jopa harkinnut viimekeskiviikkoismiä. Se menee vielä päivää pidemmälle.

Viimetiistai-ismi taas menee jo liian pitkälle.

Toisaalta viimeperjantai-ismi on kokolailla vanhoillista.,

• Exap kirjoitti:

No mitäs väärää siinä sitten muka on ???

Olen jopa harkinnut viimekeskiviikkoismiä. Se menee vielä päivää pidemmälle.

Viimetiistai-ismi taas menee jo liian pitkälle.

Toisaalta viimeperjantai-ismi on kokolailla vanhoillista.,

Nuo ovat sentään kumoamiskelvottomia luomismyyttejä verrattuna helposti kumottuun raamatun luomismyyttiin.

• harhaistenuskomukset

Adventismille ei kannata myydä sieluansa.
      Sapatti ei ole mikään sinetti ja eikä sunnuntai pedonmerkki muuta kuin harhaisten päässä.

• kerrotaan.se.suoraan

Sen kun selvität Herrallesi, että Hänen siunaamansa lepopäivä on vain paperia, ei muuta.
        Eli kelle olet myynyt sielusi, ehkä Baabeli- äitilapsikultin Katoliselle Martti- uskolle.
        Siinähän pärisettelet sieraimiasi, et muuta. Eli sanasi on aivan tyhjää, tuhkaa ja suusi puhuu vain joutavia, ei muuta. Eli harhaisuus nousee itsellesi perinnäisopistasi.

Eli näin sinulle sanoo ateismista kääntynyt, jolle ei koskaan ole tullut perinnäisopit jumalaksi. Eikä edes advetnismi ole muotojumalisesti oppina, vaan Jumalan Sana.

Te jankkaatte vain pirunkiiltosilmissä, ammentaen hyväntiedonpuulta muotojumalista harhaa ja siihen kultaiseen vasikkajumalaanne sinunkin sisus on kumartunut ja huudat Allah- martti, sinua kumarran, oi katolinen sunnuntai- auringonpäivän äiti - rukoile minun puolestani jeesustani sillä olen Baabeliin asti sitoutunut sinuun.

Se on suomalaisen kristillisyyden suurin muotouskonnollinen harha ja synti Jumalan edessä.
        Ette kumarra Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalaa, vaan olette pyllistelemässä, kuin muslimit omaa mekkaansa päin. Sellaisia te olette.

Onneksi en ole muotojumalisiin harhoihin äidinmaidosta sotekeentunut, näin raamatun Sana on todella päässyt avaamaan Hengessä silmät sijaiseeni, Sapatin Herraan.
        Näin ymmärrän, että pelastus on Jumalantyö- ei marttilaisen vapaittensuuntien hapate.

Kylpekäähän pojat mutovesissänne, ja kyllähän te jankkaatte ja kylvette. Kultainen on vasikkanne, erittäin kultainen.
        Kyllä se Perkele on luonut hyväntiedonpuulta häpeällisen hedelmän jumalaksi.

• tuntomerkkinä

""harhaistenuskomukset "" Siltä se varmaan näyttää sinun herran vikkelistä katsottuna.
        Monenlaista herraa on: ""Omana aikanamme Herra on suoraan käskenyt meitä, että meidänkin tulee kunnioittaa sunnuntaita, Herran päivää, sapattinamme (ks. OL 59:12).""

Jeesus Herra on antanut sapatin, viikon seitsemmäneen päivän pyhäksi siunaamalla ja pyhittämällä sen omilleen.

Kai ne Herrat omansa tuntee pyhitstään, vai mitä?

• Ei ole olemassa. Jonkun verran on ensimmäisen päivän adventisteja.

• Kyllä sellaista kuudenpäivän adventismia varmaan on, kuten kahdeksanpäivän tai jopa kuukauden adventismia.

Jotkut kaikkein hurjapäisimmät ovat olleet adventisteina jopa vuosia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3285
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      118
      1312
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1245
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      947
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe