Epävarmuus ei haittaa. Vaikka se paistaa sinussa syvältä, en aio iskeä heikoimpiin kohtiin, tai rutistaa en läskeistä.
Läski nainen.
58
1002
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Mua ei rutisteta eikä halata.
- Anonyymi00004UUSI
Traktorilla halataan ja siitä aitaukseen.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä mun mielestä poliisi vois tulla nuuskimaan ne sun takametsät ja kallion kuinka monta sinne on haudattu ja mereen? varsinainen sonni olet
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Makaako riinuska 97 sinun maillasi
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Vuonna 2017 katosi se nainen
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olen ihmetellyt miksei Google muka oo tietoinen pahatekijän liikkeistä tuolloin.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Olen ihmetellyt miksei Google muka oo tietoinen pahatekijän liikkeistä tuolloin.
Kyseisen alueen poliisi on erittäin korruptoitunut. Ainakin tuolloin oli. Mies hermostui myös kaikesta silloin. Pienikin. kontakti poliisilta ja kauhea reaktio.
- Anonyymi00003UUSI
Taitaa olla minikikkeli sulla!
- Anonyymi00006UUSI
Tulihan se totuus sieltä! Miksi haukut naista?
- Anonyymi00010UUSI
Siinä se lukee, että on läski ja huono itsetunto. Jota en kilttinä miehenä käytä aseena tai muutenkaan pilkkaa toisen näkyvästi täysin surkeaa itsetuntoa.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Siinä se lukee, että on läski ja huono itsetunto. Jota en kilttinä miehenä käytä aseena tai muutenkaan pilkkaa toisen näkyvästi täysin surkeaa itsetuntoa.
Ei oo mulla ainakaan surkea itsetunto.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kiltit miehet on kyllä jo niin nähty.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
On.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
On.
Mistä näin päättelet?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mutta sä oot valehtelia joten lopeta selitys
Ei mene läpi
Suoraa vittuilua! Ei edes huumoria
Enkä mä oo tulossa sun lähistölle
Kun kerta emakkona pidät
Ja vain sairaalla päällä mietit taas.
Mä pysyn jatkossa poissa .
Lähden koska rakastan
Mutta en voi elää sun saraan mielen kera!
Hyvästi
Jii mies - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei mene läpi
Kun kerta emakkona pidät
Lähden koska rakastan
Hyvästi
Jii miesKuka on Jii mies?
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei haittaa toi mies on narsisti ja todella hullu maajussi sillä viiraa.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei mene läpi
Kun kerta emakkona pidät
Lähden koska rakastan
Hyvästi
Jii miesTämä on narsistin kirjoitus älä välitä
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tämä on narsistin kirjoitus älä välitä
Täysin apinan tasolla oleva vanha nainen.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Älä valehtele.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Huomenta vaan. En ole vanha tai tyhmä enkä liity teidän draamoihin.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Huomenta vaan. En ole vanha tai tyhmä enkä liity teidän draamoihin.
Mistä osasit vasta tähän kotka.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Onneksi annat itsestäsi erittäin intellektuellin kuvan kun änkeät jo hyvissä ajoin päivää, eli aamuyöstä inflyensaamaan palstan kekeäijän feikkidialogissa, eli yksinpuhelussa eli monologissa, se nuorempi ”häirikkö” tehoduosta minkä olet tämän vanhemman kanssa perustanut. Koita kierosilmä pitää Vielä kulissit pystyssä julkisesti kaikille kaikkea kivaa- mm transasia on niin lähellä sydäntä ja saamelaisten oikeudet on tärkeitä ym korulauseita
- Anonyymi00007UUSI
Jaa, sä taidat olla se joka sai rukkaset?
- Anonyymi00008UUSI
Tarvitaan emakon käsittelyyn.
- Anonyymi00024UUSI
Nii. Sai todellakin
Nyt piisaaa. - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Nii. Sai todellakin
Nyt piisaaa.Vai lisätäänkö kierroksia? Voin sen nimenkin kertoa.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tarvitaan emakon käsittelyyn.
Tais kuitenni ollaki hyvä lypsämää ko nii on ikäväs ja jurnutat tiäl perrää😉
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Tais kuitenni ollaki hyvä lypsämää ko nii on ikäväs ja jurnutat tiäl perrää😉
Mikäli näin olisi tapahtunut mitä viehättävällä kiertoilmaisulla tässä palstaäijän monologin kautta kuvaat niin itkis ilosta vieläkin ja yleistettävä fakta on. Palaahan sinäkin maanpinnalle
- Anonyymi00019UUSI
Olet järjestäin näiden kaikkien naisten nimiä hokenut täällä.
Miksi? käykö tapahtumat mielen päälle jo pikkuhiljaa - Anonyymi00020UUSI
Ei näy positiivisia tunteita.
Harjoitellaan: toivo hänelle silti hyvää hänenen elämän matkalle.- Anonyymi00023UUSI
Plajon onnia paskamahalla!! Jippii!!!
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jos et edes pidä hänestä,
miksi riehut tällä sättimässä?
Jos hän sanoi ei, se oli palvelus molemmille, kaikille.
Jatka matkaa. Ei ole mitään nähtävää. - Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kirjoitustaito ?
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Jos et edes pidä hänestä,
miksi riehut tällä sättimässä?
Jos hän sanoi ei, se oli palvelus molemmille, kaikille.
Jatka matkaa. Ei ole mitään nähtävää.Voisit soveltaa tätä ajatusta myös tämän palstaäijän itseinhon täyteiseen juttujen suhteen sen sijaan että proosailet jostain palveluksesta ”kaikille@ hyvin suureellisella retoriikalla
- Anonyymi00029UUSI
Laitoitko edes niille kukkia haudalle voisko ne vielä löytää
- Anonyymi00030UUSI
Hui mitä juttuja. En uskalla iltaisin yksin enää liikkua kun näitä lukee. Naiselta sivusta.
- Anonyymi00032UUSI
Ei kannata ainakaan hänen maillaan. Vihaa koiran lenkittäjiä koska ne on hänen maat.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei kannata ainakaan hänen maillaan. Vihaa koiran lenkittäjiä koska ne on hänen maat.
Missäs päin asuu?
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Hyvä näin.Koiran jätökset houkuttelee petoja asutuksen lähelle(navetta).
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Hyvä näin.Koiran jätökset houkuttelee petoja asutuksen lähelle(navetta).
Sulla mitään navettaa ole😂autohalli navetta
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sepä vasta olisikin omituinen vihan siirrännäinen, jonkun koira tai kyseisen koiran jätökset. No mutta, eteenpäin
- Anonyymi00034UUSI
Onhan se vähän outoa että mies on näillä sivuilla narsistina saaanut metsästää 30v touhuta mitä haluaa kenenkään kiinnostumatta. Sitten kun nainen jolla onkin pokkaa blokata estää ja lopettaa suhde niin mies alkaa vainota. Kiusata. Stalkata Laittaa koiria kyttäämään ja ajelemaan perään. Hajoittaa puhelimen että saa sen sisälle seurantaa. Mitä se on? älä ikinä yritä erota narsiStista
Koska heidän itsetunto ei sitä kestä! taas on jätetty. ensin äiti jätti sitten vaimo jätti nyt kaikki naiset jättää ja tinderissäkään ei kuulema kukaan tykkää😭😭😭😭 yyyyyyyyyyyyhyyyyyyyyy miesystävätkään ei enää soita - Anonyymi00035UUSI
Kaikista huvittavinta on ne valkonaamasen vanhan miehen ILMASTOINTI TEIPIT MOTO SAAPAISSA🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣KAS KUN EI OLE KÄVELYSAUVAT SÄNGYSSÄ TAI ROLLAATTORI😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😭🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00036UUSI
Voi kyllä meillä oli hauskaa nurmijörvellä kun kippurassa naurettiin vanhalle hönölle🤣🤣🤣
- Anonyymi00038UUSI
Huomasin. Luulosairaita naisia.
- Anonyymi00039UUSI
Tarviit kohta bambberssit
- Anonyymi00040UUSI
Oot saanu liikaa mies munaa perseeseen kun kakka tulee pienessäkin ponnistuksessa noi paljo housuun. taitaa vähän etutauhas vaivaakin olla kun pissi pätkii.
- Anonyymi00042UUSI
Sinulle toivottavasti lopputili.
- Anonyymi00044UUSI
Osastolle terveisiä. Esimies kyllä ottaa yhteyttä.
- Anonyymi00049UUSI
Olen yksityisyrittäjä tätä nykykykyä😁 iha mite va
- Anonyymi00051UUSI
P saa kyllä soiton.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Olen yksityisyrittäjä tätä nykykykyä😁 iha mite va
Älä valehtele.
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Älä valehtele.
No antaa palstaäijän kokea olevansa yksityinen yrittäjä, ei se varmaan itsessään keneltäkään ole pois ns, kummallista intettä siellä täällä palstan kommentteihin toistava valehtelija ihan itse
- Anonyymi00054UUSI
Ei ole läskiä. Pitäskö sun jo pikkuhiljaa tietää kuka ihminen on kukin. Kauhea massapsykoosi jokainen kirjoittelee jotakin ja esiintyy toisina ihmisinä. Välttämättä ei edes tunne ihmisiä, mutta pakko paskaa levitellä, kun päät on sitä täynnä.
- Anonyymi00062UUSI
Sitä ihtiään todellakin täynnä tämä palstaäijän starttaama humpuukiketju, jossa epämääräiset ihmiset heittelee verbaalisia pipanoita hakuammunnalla sinne tänne
- Anonyymi00065UUSI
On se kumma kun ei se ylipainoinen typerä narttu susta tykkää kun eihän se parampaakaan saa ajatuksella siellä lähdetty liikeelle sitten.
- Anonyymi00066UUSI
Tietoisku ap:lle läski on ikuista, rumat puheet senkun lisääntyy.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1427321Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam1625202Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk753864KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa63373Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,293335Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.132934Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on122921Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni752774Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,652364Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1002217