Ainoako lajissaan?

Aleksei

Moro

Olen päälle kolmekymppinen, tavallisenkomea, "normaali" mies.
Normaalilla tarkoitan lähinnä sitä, etten tunne halua tai tarvetta kategorisoitua tai luokitella itseäni homoksi, bi-seksualiksi, tai heteroksi.

Miehiin ja poikiin olen tuntenut vetoa ihan lapsesta lähtien.
Silti mihkään gay-genreen en ole koskaan potenut samaistumista.

Stereotyyppisesti yhdenyön säädöt, alan baarit, nahka, höyhenet ja alapään kuvien lähettelyt eivät ole koskaan vedonnut meikäläiseen.
Vaan halu, vetovoima ja kiihko ollut aina sidoksissa myös empaattiseen ja tunnepuolen kiintymykseen ja ihastukseen.

Oon olemukseltani "heteromainen" (en ole keksinyt parempaakaan termiä).
Ja aina ollut itekkin kiinnostunut saman tyylisistä ihmisistä.
Eli miehistä/pojista joita naisetkin silmäilee.

Ongelma tässä tietenkin se, että suurin osa ihastuksen kohteista olleet aina heteroita ja tilanteet eivät ole johtaneet pääsääntöisesti mihinkään.

Muutaman miehen kanssa ollut jonkin pituisia tapailuita, mutta suhteen alut kaatuneet toisen osapuolen itsehäpeään ja halujensa ja tunteidensa kieltämiseen.
Tai sitten haluja olis ollu muille jaettavaks asti, mutta tunnetta ei kenellekkään.

Onko siis olemassa muita nuoria/nuorehkoja miehiä, jotka tuntee millään tavalla samaistumista ja mun vuodatukseeni ja turhautumista yksinäisenä sutena olemiseen?

3

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfbdbf

      Ei ole, olet ainoa. Ei hätää ehdit vielä päästä homoilun makuun

    • Terve.
      Et toki ole ainoa lajiasi.
      Samaistun pitkälti sinun tuntemuksiisi.
      Itsekin kaipaan seurakseni miestä, joka osaa olla tunteellinen tai ei ainakaan väkisin peitä tuteitaan.

    • Idästätulloo

      Pystyn kyllä samaistumaan erittäin hyvin. Mistäpäin aloittaja olet? Olen Itä-Suomesta.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe