On se perin merkillistä.
Kuhilaskujalla ollaan jo useamman asukkaan/perheen toimesta valitettu Noljakan ex-päiväkodin asukkaista.
Moni perhe on lähtenyt ja meilläkin jo haku uuteen asuntoon.
Onko nyt niin, ettei rasismin pelossa uskalleta puuttua huutoon ja metelöintiin?
Jos suomalaiset perheet käyttäytyisivät samalla tavalla, häätö olisi 100 % varma.
Miksi muiden asukkaiden pitää elää saman metelöinnin mukaan?
Tässä taloyhtiössä on myös muitakin kansallisuuksia, mutta kenestäkään muista ei ole ollut häiriötä.
Joensuun Kodit
55
3662
Vastaukset
- Irmelieronen
Köyhät asuu jnskodeissa eikä ole vara muuta kuin itkeä isännöintiin!!!
- Imelä-Ero
Luuletko olevasi parempi kuin köyhä? Varmaan hyvän mielen saat rahvasteluistasi?
- Apinatarha
Niistä ei mene valitukset läpi, koska heitä pitää ymmärtää. Samat säännöt kuuluisi niilläkin olla. Jos kerta eivät osaa käyttäytyä, niin sivistystä niille pitäisi opettaa.
Rasismiin vetoavat turhan helposti, mitään ei voi oikein sanoa.
Lisäksi niiden rasisti puheita uskotaan helposti. Tästä rasimiin vetoamisesta ovat hyvin tietoisia ja käyttävät sitä hyvänä suojakeinonaan.
Kuten totesit asukkaiden muuttavan, niin se taitaa olla valitettavasti ainut keino nykypäivänä.- Mummokka
Näinhän se menee. Ollaan vaan niin pirun köyhiä ja sairaita, ettei voi valita. Silloin asuntoa haettaessa laitoin , että parvekkeen pitää olla sisäpihalla. Siksi, koska Pesolantiellä asuessa oli ympärivuotinen poskiontelotulehdus. Voidaan kyllä muuttaa, mutta se ärsyttävyys, että miksi? Ei suomalaiset, eestiläiset, venäläiset aiheuta niitä ongelmia.
- Viisaskinmeneevipuun
Jos metelöinti tapahtuu öiseen aikaan ja metelöitsijät nukkuvat vaikka päivisin niin kannattaa soittaa laittaa vaan päivällä radit soimaan. Näin häiriytyy metelöitsijän unikin.. Näin kun tekee muuttavat metelöitsijät itse pois sinne missä voi päivällä nukkua..
- Luuta
Tuota olen ajatellut itsekin. Valittavat sitten, että rasistit ne huutaa, juo ja mässää...
- viisaskinmeneevipuun
No näppis teki häröt. Eli soittelette päivisin vaan radiota. Siitähän ei voi valittaa..
- Duunariteppo
Tai menette vaan töihin loiset ja ostatte oman asunnon
- Mummoli
On varmmaan kyse samasta populasta. 10 henkilöö asuu siinä entisesssä täiväkodin tiloissa. Tuntuu vähän sille että kaikki kohta muuttaa, kun eivät jaksa. Joo, huutoo on ja ei auta vaikka kuinka valitaaa.
- gerdie
Tarkoitikko päiväkodin??? Asutaan yläkerrassa ja nää syyria/irak/vittuuksvälii asuu alakerrassa. Jos asut siellä, missä ajattelen sulla helppoo. Meillä on maanpäällinen helvetti., Valitusta on pistetty about 9 kertaa. Vastaus: pitää ymmärtää. Mulla ei enää kolmen vuoden jälkeen ymmärrys riitä. jos pennut tahallisesti pyörävarastosta kumia puhkoo.
- Synnöve
gerdie kirjoitti:
Tarkoitikko päiväkodin??? Asutaan yläkerrassa ja nää syyria/irak/vittuuksvälii asuu alakerrassa. Jos asut siellä, missä ajattelen sulla helppoo. Meillä on maanpäällinen helvetti., Valitusta on pistetty about 9 kertaa. Vastaus: pitää ymmärtää. Mulla ei enää kolmen vuoden jälkeen ymmärrys riitä. jos pennut tahallisesti pyörävarastosta kumia puhkoo.
Oottako nähnä että nää päiväkotilaiset niitä kumia puhkoo?
- Heimo.Vessa
Kuohilaskujalla kuoharin paikka. Ylioppilas kuohittiin.
- Hassiset
Iloinen Joensuu! Ei ole loppasuiden tyyli muuttunut yhtään. Eipä ole ikävä.
- Pantit-juihaa
Juntit pauhaa.
- WannaBeEiJuntti
Onneksi olet fiksumpi kuin juntit. Toki sinulta puuttuu se toinen aivosolu joka on juntin määritelmä, mutta nykyään vammaisetkin pystyvät elämään suht normaalia. Tsemppiä.
- Pantit-juihaa
WannaBeEiJuntti kirjoitti:
Onneksi olet fiksumpi kuin juntit. Toki sinulta puuttuu se toinen aivosolu joka on juntin määritelmä, mutta nykyään vammaisetkin pystyvät elämään suht normaalia. Tsemppiä.
Olet Juntti.
- Korttelinkyylä2
Oon ihmetelly miksi kuhiksella on kuivausrummussa kurpitsansiemeniä roskiksiin pyykkituvalla joku paskoi ja virtsasi pesuainelokerot koneissa täynnä pulveria ja valot oli jatkuvasti päällä yötä päivää
Joku sanoi etyä taloyhtiöön on sijoitettu asumaan näitä mehiläisenkin kasvatteja ja heistä myös ongelmia
Seinät ulkoa piirrelty pilun kuvia täyteen ha sotkettu ja välillä lorveksi nuorisoa öitämyöten rapuissa
Bensaa jotkut säilöö varastokomeroissaan ja joku tun mopo seisoi parkissa pyörävarastossa muutamia kertoja tankki täynnä löpöä
Talohuoltokin tuntuu olevan semmonen että jos olkapäitä taputtamalla tervehtisi niin tippuis rukkasetkin käsistä- Lupaa
Joo, talohuolto ei välitä pätkääkään mistään. Kannattaa itse korjata pikku hommat,
Varastossa tosiaan oli se mopo ja bensan katku,
Pyykkikoneita en käytä. Ensin pitäis käyttä 90 asteessa, että voisi pestä omat vaatteensa.
Hampaattomia vätyksiä Joensuun Kodeissa.
Onneksi ei tarvitse enää pitkään katsella.
Mehiläisen kasvatit eivät opi talon tavoille ja eihän sitä heiltä toki sovi odottaakkaan. - Tätiliini
Kai tiedät, että Joensuun Kotien palkkalistalla SUORAAN on vain toimitusjohtaja. Kaikki muut palvelut ovat OSTOPALVELUITA, joiden laatutekijät ovat hyvin vaihtelevia.
- Samakyylä
Siitä pakusta tuli tavaratilasta joskus klo 2 yöllä joku äijä kerran ja säikähtivät kun huomattiin mitä touhusivat sitäkin rallia kesti pitkään aina auto rapun eteen ja ihme tavaranrahtaus edestakaisin keskellä yötä ja ulkopuolisia tyyppejä pyöri myös. Mikä haaraliike täällä oikein on ... ei saanut nukuttua rallin takia.
- Kyyläpä
Lorans Market :) Löytyy facesta ja Kauppalehti.fi.
- Katjusha
Kyyläpä kirjoitti:
Lorans Market :) Löytyy facesta ja Kauppalehti.fi.
Olen käynyt tuolla Lorans Marketissa, hyvä palvelu ja tuotteita, joita ei muualta saa.
- Enoorobotti
Katjusha kirjoitti:
Olen käynyt tuolla Lorans Marketissa, hyvä palvelu ja tuotteita, joita ei muualta saa.
Kiitos vinkistä. Ajan siitä päivittäin ohi työpaikalle niin saatanpa sitten poiketa katsomaan tarjontaa.
- SiveämpääKäytöstä
Parasta kai on se miten yhdessä osoitteessa on nyt uusi helkkarin kallis omakotitalo, varmaan yli 500 000 euroa ja naapuriin muuttivat ulkomaalaiset meluavat ulkona kuin mölyapinat autostereoineen. Varmaan harmittaa jos rakentaa lähes 1 000 000 euron talon eikä voi asua normaalisti.
- Sipilän....Elätit
Näillä turviksilla on kaikenlaisia tukijoita erilaisista järjestöistä. Miksi sitten niille ei opeta järjestyssääntöjä vuokrataloissa? Suvakit voisivat vetää yleissivistys kursseja niille elintavoista alkaen. Toisaalta voivat vedota lähes missä asiassa vain rasismiin.
- hampaattomianeuvoja
No...ei taida mennä kuuleviin korviin länsimaalaisten hapatus.Nyökytellään ja ymmärretään viranomaisille mutta kun ovi sulkeutuu niin sama meno jatkuu.
- huppupää
Jaahas. Nyt nämä päiväkotilaiset=mehiläisen kasvatit pitävät kokousta ulkomaalaisten kanssa. Pitäkäähän silmät avoinna.
- mirkles
Yläkerrassa pitää joku vissiin puusepänverstasta äänistä päätellen, on ihan kotimainen tyyppi! Valitettu on. Ollut kyllä rauhallinen talo asua. Rappukäytäviin kerääntyneiden nuorten vuoksi B-rapun ovet ovat yätä päivää lukossa. Nuoret eivät olleet talon asukkaita vaan viereisen " hoitolaitoksen" nuoria.
- Vielä_tämäkin_
Sillä lailla!
Aikoinaan oli erilaisia kirjoituksia Rantakylän joistain osoitteista, mutta taisipa ne olla vielä rauhallisia paikkoja. - Oikeus-Voitti-
He, heh...aikoinaan oli Utrassa naapurissa mies joka piti naiskaverinsa kanssa "puusepänverstasta" eli naida jyskyttivät päivittäin. Tästä hermostuneena alakerran vanha ukko hankki heille häädön! Homma meni kuitenkin oikeuteen ja asiaa käsiteltiin hovia myöten. Tämä "verstaan pitäjä" voitti jutun ja Joensuun Kodit!
Kertoi itse jutun mulle töissä.
- Latoslocos
Samat säännöt ei koske kaikkia, se nyt on selvä. Omassa maassa toisen luokan kansalaisena verorahoillasi elätät häirikköä.
- Sybbi
Suomi kuuluu kaikille. Monikultuurisuus on rikkaus. Ei mulla muuta.
- Ghettolassa
Pienelle pennulle puhutaan pelkästään arabiaa. Ei sanaakaan suomen kieltä. Tanskan malli tännekin. Kotoutuminen tulee olemaan aika vaikeaa, jos ei yhtään suomen kielen sanaa hallussa. Tanskassa pakko päiväkodissä oppia tavoin tavoille opettelemalla maan kieli.. Ei täällä.
- JoensuunKoditHyvä
Me emme valita elämisenäänistä, paitsi öisin.
Onneksi ääniä ei kuulu, paitsi lintujen. Sekin ääntely loppuu ensi kuussa.- Noljakkalainen
Niin, ei kuulu enää pikkulintujen ääntä, vain harakat ääntelevät ja nekin harvoin.
- Latoslocos
Olennainen kysymys kuuluu: onko yhdelläkään Joensuun kotien hallituksen jäsenellä kiinteistöpuolen osaamista?
https://www.joensuunkodit.fi/fi/joensuun-kodit/hallinto-ja-johto/ - näinon
Paiholan vokissa ovat kuulemma oppineet hyvin suomea. "mitä kuuluu" Mutta siinä kaikki ei tuon enempää..
- mirkles
Kyllähän se ottaa päähän kun naapurissa tehdään puutöitä aamusta iltaan. Sahataan, naulataan, porataan ja ties mitä. Häirintää on jatkunut jo kuukaisia! Luulisi jokaisen aikuisen ihmisen tajuavan, ettei verstaita perusteta tavalliseen vuokra kaksioon. Häätöhän tuollaiselle pitäisi järjestää, ei taida ala-aulan seinälle jätetyt varoituslaput häiriöstä mennä perille!
- mirkles
Ja tää häirikköa majailee verstaineen Kuhilaskujalla! Ja tosiaan, ihan on kotimainen häirikkö.
- Uikuttajille_oikein
Hahahahahaaaaaaa. Ihan oikein teille.
- Malboromies
Taitaa pojat vetää jotain muuta, kun tupakkia :(
- sellaisiaovat
Joku nuori b-rapusta kusetti koiransa siihen tiiliseinään ulko-oven viereen erkinpellontien puoleen.Onko nämä jotain yhteiskuntakelvottomia jos eivät välitä tai ei nupissa raksuta?
- Ensioreipas
Kotien asukkaat jopa opettavat koiransa kusemaan kylppärin lattiakaivoon
- tokmanni
Jos Suomen valtion harjoittama monirotuistaminen vituttaa, niin kannattaa tehdä jotain muuta kuin inistä netissä. Yksi keino olisi lopettaa tukemasta monirotuista yhteiskuntaa ja rodunsekoitusta puoltavia organisaatioita. Aukaiskaa silmänne ja havainnoikaa mitkä kaikki yritykset, järjestöt ja organisaatiot levittävät monirotuistamista puoltavaa kuvastoa ja lopettakaa niiden tukeminen.
Kuinkas monella teistä on kotona telkku antamassa jälkikasvullenne kulttuuriksi monirotuisia fantasiamaailmoja? On epäloogista valittaa nyt kun vuosia vapaaehtoisesti seuraamanne ja rahoittamanne fantasiamaailma realisoituu kotiovellenne. - MerkillinenUtralainen
Onhan niitä kaupungin asuntoja muuallakkiin, että eiku hakemus vetämmään. Mie asun Utrassa ja asun jatkossakkiin.
- Utris
Utra on rauhottunu viime vuosista. En muuttais sieltä ainakaan Noljakkaan.
- Polovijärvi
Jos on liikaa häiriöitä, kannattaa muuttaa Polvijärvelle. Siellä on rauhallista asua ja halpaa.
- Duunariteppo
Köyhät loiset asuvat jns kotien slummeissa
- Irmelieronen
- UkkoKoli
Eikö nuo näissä Kodeissa asuvat ole vähän sellaista sakkia, jota ei kiinnosta muukuin rahan ja elannon saaminen yhteiskunnalta.
Ei haittaa vaikka maksaa kun joku vaan maksaa.- silokkinen
Kiva, kun sä maksat! Painaa, painaa!!!
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743