Nuori mies voitelee vanhempaa naista

narpander

28

6876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maigolla

Kelpais kyllä itsellenikin :)

• isompiparempi

Sais olla varmaan vähän ISOMPIKIN niin kelpais vielä paremmin.

• Anonyymi

• Äippä737

Mulle kelpais tuommoisen nuoren miehen hoito;)

• Mikä on sun ikähaarukka? 27v mies valmiudessa ;)

• Äippä-737

Sä voisit olla siinä alkupäässä :)

• Laita mulle viestiä nimimerkin mukaiseen s24 postiin ;)

• Maturelover90 kirjoitti:

Laita mulle viestiä nimimerkin mukaiseen s24 postiin ;)

Laitettu ;)

• Päijät hämeestä 26 vuotias nuorimies vanhemmalle naiselle ;) nimimerkinmukainen sähköposti ;)

• Anonyymi

• mistähän kokematon kundi löytäisi kokeneemman naisen, joka ottaisi oppiinsa? :') itellä kans tää posti käytössä jos haluu tutustuu:3

• eipostia

vanhainkodista...

• Lustylady

Olipas mukavan näköistä toimintaa. Ei voi kuin haaveilla, että saisi tällaista. Oma mies iskee ehkä pari kertaa kuukaudessa hanskan kiinni peppuun ja taputtelee kuin jotain eläintä, tulee kohta jo pukille, rynkyttää viisi minuuttia, jää hetkeksi päälle kunnes jo kohta kääntyy omalle puolelle ja nukahtaa. Ei voisi tylsempää olla. Ainoa lohtu on katsoa tällaista ja sormettaa itseään. Olen 51 v. hieman tuon elokuvan naisen näköinen rouva.

• Moi kiinnostaisi! Pitempi sessio ja kunnon kalu löytyy... Kiinnostaalo nuprempi kestävä mies;) ?

• Mua kiinnostaisi..

• Kyllä ottaisin tuommoisen milffin ja panisin.

• Anonyymi

Täällä ois 46v puutteessa oleva nainen..

• Anonyymi

mistä päin olet?

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä ois 46v puutteessa oleva nainen..

Laita postia käyttis at suomi24

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mistä päin olet?

Kymenlaaksossa

• Itse myös fantasioin usein varttuneemmasta naisesta, jos joskus tulisi tilaisuus eteen niin en perääntyisi :)

• Touhu

Tänään viimeksi kattelin joutessani tuon.
      Mies kuorsasi vieressä ja tyydytin itteni.
      Onni yksillä.

• Anonyymi

Tyydytän itseäni usein tämän vidron kanssa..

• Anonyymi

Kyllä kypsät rehevät naiset kiinnostaa paksu alkaa paisua kun ajattelee. Takaapäin parasta.

• Anonyymi

Juu, nyt kun pääsisi kundina samaa tekemää...

• Anonyymi

Kunpa sais tommosen hetken..

• Ois kyllä mukavaa

• On kyllä kiihottava video. Kaunis nainen. Kumoa pääsisi joskus palvelemaan hänen kaltaista rouvaa. Lopussa kun rouva ottaa spermat suuhunsa ja se valuu hänen kauniille rinnoilleen, onko mitään kiihottavampaa.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      115
      1886
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      232
      1206
    3. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      33
      1198
    4. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      895
    5. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      851
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      48
      843
    7. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      794
    8. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      782
    9. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      236
      761
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      29
      733
    Aihe