Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Nuori mies voitelee vanhempaa naista

Pullea vanhempi kuuma MILF nainen nauttii kun nuori mies voitelee häntä edestä ja takaa.

http://www.runkkaa.com/videot/milf-nainen-on-hyva-panokaveri/
287922
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 28

Vanhimmat

Kelpais kyllä itsellenikin :)

Äänestä
  • Sais olla varmaan vähän ISOMPIKIN niin kelpais vielä paremmin.

Äänestä

Mulle kelpais tuommoisen nuoren miehen hoito;)

Äänestä
  • Mikä on sun ikähaarukka? 27v mies valmiudessa ;)

Äänestä

• Sä voisit olla siinä alkupäässä :)

Äänestä

• Laita mulle viestiä nimimerkin mukaiseen s24 postiin ;)

1Äänestä

• Maturelover90 kirjoitti:

Laita mulle viestiä nimimerkin mukaiseen s24 postiin ;)

Laitettu ;)

Äänestä

• Päijät hämeestä 26 vuotias nuorimies vanhemmalle naiselle ;) nimimerkinmukainen sähköposti ;)

Äänestä

mistähän kokematon kundi löytäisi kokeneemman naisen, joka ottaisi oppiinsa? :') itellä kans tää posti käytössä jos haluu tutustuu:3

Äänestä
  • vanhainkodista...

Äänestä

Olipas mukavan näköistä toimintaa. Ei voi kuin haaveilla, että saisi tällaista. Oma mies iskee ehkä pari kertaa kuukaudessa hanskan kiinni peppuun ja taputtelee kuin jotain eläintä, tulee kohta jo pukille, rynkyttää viisi minuuttia, jää hetkeksi päälle kunnes jo kohta kääntyy omalle puolelle ja nukahtaa. Ei voisi tylsempää olla. Ainoa lohtu on katsoa tällaista ja sormettaa itseään. Olen 51 v. hieman tuon elokuvan naisen näköinen rouva.

2Äänestä
  • Moi kiinnostaisi! Pitempi sessio ja kunnon kalu löytyy... Kiinnostaalo nuprempi kestävä mies;) ?

Äänestä

• Mua kiinnostaisi..

Äänestä

• Kyllä ottaisin tuommoisen milffin ja panisin.

1Äänestä

• Täällä ois 46v puutteessa oleva nainen..

Äänestä

• mistä päin olet?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä ois 46v puutteessa oleva nainen..

Laita postia käyttis at suomi24

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

mistä päin olet?

Kymenlaaksossa

Äänestä

Itse myös fantasioin usein varttuneemmasta naisesta, jos joskus tulisi tilaisuus eteen niin en perääntyisi :)

Äänestä

Tänään viimeksi kattelin joutessani tuon.
Mies kuorsasi vieressä ja tyydytin itteni.
Onni yksillä.

Äänestä

Tyydytän itseäni usein tämän vidron kanssa..

Äänestä
  • Kyllä kypsät rehevät naiset kiinnostaa paksu alkaa paisua kun ajattelee. Takaapäin parasta.

Äänestä

Juu, nyt kun pääsisi kundina samaa tekemää...

1Äänestä

Kunpa sais tommosen hetken..

Äänestä
  • Ois kyllä mukavaa

Äänestä

On kyllä kiihottava video. Kaunis nainen. Kumoa pääsisi joskus palvelemaan hänen kaltaista rouvaa. Lopussa kun rouva ottaa spermat suuhunsa ja se valuu hänen kauniille rinnoilleen, onko mitään kiihottavampaa.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

narpander kirjoitti:

Pullea vanhempi kuuma MILF nainen nauttii kun nuori mies voitelee häntä edestä ja takaa.

http://www.runkkaa.com/videot/milf-nainen-on-hyva-panokaveri/

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu