Palestiina itkee

Luvattu_rannikko

Ja niin on näinä päivinä paikallisen Länsirannan Palestiinan ystävät suurin joukoin paikallislehtien mielipide ja kolumnipalstoilla esittäneet huolestuneita ja järkyttyneitä kannanottojaan. Ahtaalle ajetun ja aidatun luvatun maansa Palestiinan ja sen kansan kohtaloista.

Tai sitten ei......
https://yle.fi/aihe/termi/freebase/m03spz/israel

6

815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marionov

Gazalaiset "osoittavat mieltaan" ja israelilaisilla on vastamielenosoitus kaynnissa gazalaisten provosoimina.

• Pyhät_Grynderit

Lisädokumenttia Palestiinan kansan kärsimyksistä.
      Uusia asuinalueita itselleen.
      Heiltä valtaamalleen maalle rakentavan kansan puristuksessa.

https://areena.yle.fi/1-3749981

• asiaa

Sori , kaikki pahan voimat yrittävät teilata Israelin tuon Pyhän Jumalan valitun omaisuuskansan mutta sori yritykseksi jää , niin tottta kuin on nuo kaikki Pyhät vanhat kirjoitukset. Israel on voittamaton . Jeesuksen toinen tuleminen tapahtuu Jerusalemissa ja silloin ei siellä pahan voimat voi enää vaikuttaa SHALOM ALECHREM . JEESUS ON HERRA

• Hyvää_matkaa
        asiaa kirjoitti:

Sori , kaikki pahan voimat yrittävät teilata Israelin tuon Pyhän Jumalan valitun omaisuuskansan mutta sori yritykseksi jää , niin tottta kuin on nuo kaikki Pyhät vanhat kirjoitukset. Israel on voittamaton . Jeesuksen toinen tuleminen tapahtuu Jerusalemissa ja silloin ei siellä pahan voimat voi enää vaikuttaa SHALOM ALECHREM . JEESUS ON HERRA

Illaksi luvattuun kotiin !
        `
        Miksi paikalliset valitut eivät jo riennä sankoin joukoin toista tulemista todistamaan ?
        Helppoa se on täällä käpykaartissa pullistella ja uhota kun ei todellista rintama tai muuta vastuuta pullistelusta ja uhostaan tarvitse kantaa.
        Loppuisi tämä joutava pullistelu ja uho satuolennon nimissä ja piikkiin täällä meidän muiden ihmisten kotimaassa.

Miksi oi miksi ?

• asiaa
        Hyvää_matkaa kirjoitti:

Illaksi luvattuun kotiin !
        `
        Miksi paikalliset valitut eivät jo riennä sankoin joukoin toista tulemista todistamaan ?
        Helppoa se on täällä käpykaartissa pullistella ja uhota kun ei todellista rintama tai muuta vastuuta pullistelusta ja uhostaan tarvitse kantaa.
        Loppuisi tämä joutava pullistelu ja uho satuolennon nimissä ja piikkiin täällä meidän muiden ihmisten kotimaassa.

Miksi oi miksi ?

Sotaa ei käydä lihaa ja verta vastaan vaan avaruuden henki valtoja vastaan .Kaikki löytyy nämä lopunajan tapahtumat Raamatusta , jonka jokainen paikka ja sukuluettelo on ihan tieteelliseksitikin todistettu oikeiksi. Jerusalem on Juutalaisten kotimaa , me muut näemme sen sitten ihan täältä käsin kyllä . Loppujen lopuksi kysymys on ihan ja vain siitä . Uskooko paholaiseen , vai uskooko Jumalaan

• Sadun_Dilemma
        asiaa kirjoitti:

Sotaa ei käydä lihaa ja verta vastaan vaan avaruuden henki valtoja vastaan .Kaikki löytyy nämä lopunajan tapahtumat Raamatusta , jonka jokainen paikka ja sukuluettelo on ihan tieteelliseksitikin todistettu oikeiksi. Jerusalem on Juutalaisten kotimaa , me muut näemme sen sitten ihan täältä käsin kyllä . Loppujen lopuksi kysymys on ihan ja vain siitä . Uskooko paholaiseen , vai uskooko Jumalaan

Mitä kun tietää ettei tällaisia satuolentoja ole olemassa, ainakaan omilla olkapäillä ristiriitaa kuiskuttelemassa ?
        Mistä sitten on kysymys ?

Onko kysymys mahdollisesti siitä että ?
        Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkun aikaa, joitakin ihmisiä kaiken aikaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2270
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1307
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1246
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1171
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      894
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      779
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      731
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      582
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe