Länsi -savo ei voi kertoa edes väriä kun matu raiskaa, mutta Kari Sikasella on nimen kanssa hekumoitu jo reilut puoli vuotta. Moraali taipuu niinkuin halutaan. Karin tunteneena en voi hyväksyä tätä herkuttelua.
L-Savo - Kari Sikanen
15
1582
Vastaukset
- SynenKee
Hakisin sylttytehdasta ennemminkin hallituksen vähäosaisten leikkaustoimista kuin maahanmuutto-osastosta. Alkaa tämä asiayhteydetön vakiosyntipukkileimaaminen jo kyrsimään.
- rahatsuomalaille
No jutussa mainittiin että Kari Sikanen oli vailla asuntoa. Jostain syystä näille matuille löytyy aina katto päänsä päälle. Ja vokissa ruuatkin valmiina pöytään, joista ovat vielä kehdanneet valittaakin. Mutta vain parasta uusille kunniavieraille.
Vae ol Sikane asunnottomana:D Sehän se selittääkkii sittä sen käätöksen, tul tarve hankkiutuva katon alle ja telekkiin taakse turvvaan ikäviltä siäolosuhtteilta:D:D
- kurjuuttta
En tuntenut henkilöä, mutta kurjalta tuntuu, että SUOMALAINEN on asunnoton ja matu saa kaiken haluamansa tekemättä sen eteen mitään. kaikki on ilmaista. Annetaan matuille iso asunto, terveydenhoitopalvelut, kaikki.
Me suomalaiset ollaan unohduttu ja meistä ei välitetä.
Maa viedään jalkojemme alta.- Valivalivali
Maksaahan sossu sun vuokras ja kaljaskin ja silti valitat.
- eisossunasiakas
Valivalivali kirjoitti:
Maksaahan sossu sun vuokras ja kaljaskin ja silti valitat.
Kommenntti oli kyllä ihan aiheellinen kurjuutta nimimerkiltä, mutta tämä valivali suvakki ei voi hyväksyä totuutta jos siinä vähänkään kyseenalaistetaan näiden loisten saamaa avokätistä palvelua.
Ja maksoin itse viime vuonna veroja yli 200,000 enkä saa sossusta kalja enkä muutakaan rahaa.
Ja saat uskoa että vituttaa maksaa noita veroja, kun tietää kenen ylläpitöön niitä käytetään. - Valivali_Pia_Rask_
eisossunasiakas kirjoitti:
Kommenntti oli kyllä ihan aiheellinen kurjuutta nimimerkiltä, mutta tämä valivali suvakki ei voi hyväksyä totuutta jos siinä vähänkään kyseenalaistetaan näiden loisten saamaa avokätistä palvelua.
Ja maksoin itse viime vuonna veroja yli 200,000 enkä saa sossusta kalja enkä muutakaan rahaa.
Ja saat uskoa että vituttaa maksaa noita veroja, kun tietää kenen ylläpitöön niitä käytetään.Poistatin tästä kannaltani kiusallisen viestin vaikka kaikkihan tietänevät etten ole koskaan mitään oikeaa ja tuottavaa palkkatyötä tehnyt. Apurahaprojekteja sen sijaan aina kun joku hölmö ns. nollaprojekteja maksaa.
- Nimim.epätietoinen
Kunpi on virallinen ilmaisu matu vai mamu?
- Sosiaalisukeltaja
Mamu on semmoinen ulkkis joka tulee tänne osallistumaan yhteiskuntamme edistämiseen, matu tulee rikastuttamaan kulttuuriamme (laina)rahoillamme. Mutta taidetaan olla aika etäällä Sikasen maallisen taivalluksen loppusuorasta?
- Propagandarajatkiinni
Miten voi liittyä suvakkien keskusjärjestöön?
- viinaa.suuhun
Matut ja Mamukit on siis kaataneet Sikasen Karpan suuhun viinoja muutaman kymmentä vuotta, niinkö?
- naaonnaita
Itse ovat asunnottomat asiansa sössineet. Juoneet, pelanneet jne. vuokrarahansa tai hankkineet häädön elämäntavoillaan. Se on ihan vapaaehtoista heiltä itseltään. Meillä on sääntöjä.
Eikä se asunnottomuus aina niin kurjaa ole kuin miltä saattaa kermaperseistä tuntua.
Tuolla asuu muualla maailmassa porukkaa kurjemminkin...suomessa asunnottomankin elämä on sangen helppoa verrattuna muuhun maailmaan.
Sossusta saisivat apua, mutta eivät itse halua. Juominen on tärkeämpää. Tai muu touhu. - Ykö
Ja itse ovat matut maansa pilanneet....
- mjitreöp
Minun asumiskuluja ei takuu varmasti sossu maksa, en saa siis siis yhteiskunnan tukea mistään.
Olen eläkeläinen, maksanut veroja yhteiskunnalle jo kymmeniä vuosia.
Eläke ei ole iso, siinä saa miettiä, ostanko ruokaa, vaiko lääkkeitä.
En hyväksy, että, että näitä matuja hyysätään ja unohdetaan oma kansa.
No, eläkeläinen onkin ongelmajätettä. - Stengrad
Voi Kari parkaa. Hiljainen hissukka. Pummasi röökiä ja luki hiljakseen lehtiä paikallisessa pubissa. Kiltin oloinen. Jos olisimme tienneet paremmin hänen elämästään, mitä olisimme voineet tehdä. Kauheeta kuolla yksin, hylättynä ja kylmässä syksy-yössä. Nostamme maljan Karille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888129
- 896218
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344711- 503225
- 363224
- 442769
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432651
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562492