L-Savo - Kari Sikanen

Kapa22

Länsi -savo ei voi kertoa edes väriä kun matu raiskaa, mutta Kari Sikasella on nimen kanssa hekumoitu jo reilut puoli vuotta. Moraali taipuu niinkuin halutaan. Karin tunteneena en voi hyväksyä tätä herkuttelua.

15

1594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SynenKee

Hakisin sylttytehdasta ennemminkin hallituksen vähäosaisten leikkaustoimista kuin maahanmuutto-osastosta. Alkaa tämä asiayhteydetön vakiosyntipukkileimaaminen jo kyrsimään.

• rahatsuomalaille

No jutussa mainittiin että Kari Sikanen oli vailla asuntoa. Jostain syystä näille matuille löytyy aina katto päänsä päälle. Ja vokissa ruuatkin valmiina pöytään, joista ovat vielä kehdanneet valittaakin. Mutta vain parasta uusille kunniavieraille.

• Vae ol Sikane asunnottomana:D Sehän se selittääkkii sittä sen käätöksen, tul tarve hankkiutuva katon alle ja telekkiin taakse turvvaan ikäviltä siäolosuhtteilta:D:D

• kurjuuttta

En tuntenut henkilöä, mutta kurjalta tuntuu, että SUOMALAINEN on asunnoton ja matu saa kaiken haluamansa tekemättä sen eteen mitään. kaikki on ilmaista. Annetaan matuille iso asunto, terveydenhoitopalvelut, kaikki.
      Me suomalaiset ollaan unohduttu ja meistä ei välitetä.
      Maa viedään jalkojemme alta.

• Valivalivali

Maksaahan sossu sun vuokras ja kaljaskin ja silti valitat.

• eisossunasiakas
        Valivalivali kirjoitti:

Maksaahan sossu sun vuokras ja kaljaskin ja silti valitat.

Kommenntti oli kyllä ihan aiheellinen kurjuutta nimimerkiltä, mutta tämä valivali suvakki ei voi hyväksyä totuutta jos siinä vähänkään kyseenalaistetaan näiden loisten saamaa avokätistä palvelua.
        Ja maksoin itse viime vuonna veroja yli 200,000 enkä saa sossusta kalja enkä muutakaan rahaa.
        Ja saat uskoa että vituttaa maksaa noita veroja, kun tietää kenen ylläpitöön niitä käytetään.

• Valivali_Pia_Rask_
        eisossunasiakas kirjoitti:

Kommenntti oli kyllä ihan aiheellinen kurjuutta nimimerkiltä, mutta tämä valivali suvakki ei voi hyväksyä totuutta jos siinä vähänkään kyseenalaistetaan näiden loisten saamaa avokätistä palvelua.
        Ja maksoin itse viime vuonna veroja yli 200,000 enkä saa sossusta kalja enkä muutakaan rahaa.
        Ja saat uskoa että vituttaa maksaa noita veroja, kun tietää kenen ylläpitöön niitä käytetään.

Poistatin tästä kannaltani kiusallisen viestin vaikka kaikkihan tietänevät etten ole koskaan mitään oikeaa ja tuottavaa palkkatyötä tehnyt. Apurahaprojekteja sen sijaan aina kun joku hölmö ns. nollaprojekteja maksaa.

• Nimim.epätietoinen

Kunpi on virallinen ilmaisu matu vai mamu?

• Sosiaalisukeltaja

Mamu on semmoinen ulkkis joka tulee tänne osallistumaan yhteiskuntamme edistämiseen, matu tulee rikastuttamaan kulttuuriamme (laina)rahoillamme. Mutta taidetaan olla aika etäällä Sikasen maallisen taivalluksen loppusuorasta?

• Propagandarajatkiinni

Miten voi liittyä suvakkien keskusjärjestöön?

• viinaa.suuhun

Matut ja Mamukit on siis kaataneet Sikasen Karpan suuhun viinoja muutaman kymmentä vuotta, niinkö?

• naaonnaita

Itse ovat asunnottomat asiansa sössineet. Juoneet, pelanneet jne. vuokrarahansa tai hankkineet häädön elämäntavoillaan. Se on ihan vapaaehtoista heiltä itseltään. Meillä on sääntöjä.
      Eikä se asunnottomuus aina niin kurjaa ole kuin miltä saattaa kermaperseistä tuntua.
      Tuolla asuu muualla maailmassa porukkaa kurjemminkin...suomessa asunnottomankin elämä on sangen helppoa verrattuna muuhun maailmaan.

Sossusta saisivat apua, mutta eivät itse halua. Juominen on tärkeämpää. Tai muu touhu.

• Ykö

Ja itse ovat matut maansa pilanneet....

• mjitreöp

Minun asumiskuluja ei takuu varmasti sossu maksa, en saa siis siis yhteiskunnan tukea mistään.
      Olen eläkeläinen, maksanut veroja yhteiskunnalle jo kymmeniä vuosia.
      Eläke ei ole iso, siinä saa miettiä, ostanko ruokaa, vaiko lääkkeitä.
      En hyväksy, että, että näitä matuja hyysätään ja unohdetaan oma kansa.
      No, eläkeläinen onkin ongelmajätettä.

• Stengrad

Voi Kari parkaa. Hiljainen hissukka. Pummasi röökiä ja luki hiljakseen lehtiä paikallisessa pubissa. Kiltin oloinen. Jos olisimme tienneet paremmin hänen elämästään, mitä olisimme voineet tehdä. Kauheeta kuolla yksin, hylättynä ja kylmässä syksy-yössä. Nostamme maljan Karille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      133
      3901
    2. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      20
      1853
    3. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      42
      1692
    4. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      330
      1538
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      20
      1423
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      42
      1376
    7. Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra

Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy
      Sodankylä
      80
      1084
    8. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      16
      1024
    9. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      133
      1008
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      75
      928
    Aihe