Eli mulla on murrosiän merkkejä tissit kasvanu, valkovuodot alkanu yms. Nii ja valkovuodot alko noin vuos sitte. Tietääkö miten pitkä aika ois ku menkat alkais? Pliis vastatkaa! T: 12.v tyttö
Tietääkö joku millon mulla alkais menkat?
3
202
Vastaukset
- MäOonCool
Moi, itse olen 13w ja mulla alko 10vuotiaana menkat. Sen voin sanoo, että ne alkavat 10-16 vuoden iässä. Joillakin jo 9 vuotiaana, se riippuu täysin siitä, että miten sulla on larvat alapäähän kasvanu, ja kuin paljon rinnat myöskin kasvaneet. Itellä siis alko karvoi tulla, ja rinnat kwhittyy 2 vuot aikaisemmin ja noin 2-3 kuukautta ennen mwnkkojwn alkuu tuli valkovuotoo. Toisilla alkaa myöhemmin, ja toisilla myöhemmin. Odota siis rauhassa, äläkä hättäile.
Ps. Menkoista sen verran, että joillakin voi illa kivuliaat. Ja mulla on kivuliaat, mutta mä saan niihin eri lääkkeitä. Eli jos sulle tulee niistä kipuja, kannattaa siis sun siitä kertoo sit.- 12wee
Kiitos jo valmiiks kaikille!
- Hämmentynytteini
Voin sanoa että sulla saattaa olla kuukautiset jo nurkan takana, tai sitte niihin voi olla vielä toosi pitkä aika! Se on tosi ylsilöllistä. Mulla itellä alkoi 12v. Ne alkoi mulla sillon kun vähin niitä odotin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980