Eli mulla on murrosiän merkkejä tissit kasvanu, valkovuodot alkanu yms. Nii ja valkovuodot alko noin vuos sitte. Tietääkö miten pitkä aika ois ku menkat alkais? Pliis vastatkaa! T: 12.v tyttö
Tietääkö joku millon mulla alkais menkat?
3
198
Vastaukset
- MäOonCool
Moi, itse olen 13w ja mulla alko 10vuotiaana menkat. Sen voin sanoo, että ne alkavat 10-16 vuoden iässä. Joillakin jo 9 vuotiaana, se riippuu täysin siitä, että miten sulla on larvat alapäähän kasvanu, ja kuin paljon rinnat myöskin kasvaneet. Itellä siis alko karvoi tulla, ja rinnat kwhittyy 2 vuot aikaisemmin ja noin 2-3 kuukautta ennen mwnkkojwn alkuu tuli valkovuotoo. Toisilla alkaa myöhemmin, ja toisilla myöhemmin. Odota siis rauhassa, äläkä hättäile.
Ps. Menkoista sen verran, että joillakin voi illa kivuliaat. Ja mulla on kivuliaat, mutta mä saan niihin eri lääkkeitä. Eli jos sulle tulee niistä kipuja, kannattaa siis sun siitä kertoo sit.- 12wee
Kiitos jo valmiiks kaikille!
- Hämmentynytteini
Voin sanoa että sulla saattaa olla kuukautiset jo nurkan takana, tai sitte niihin voi olla vielä toosi pitkä aika! Se on tosi ylsilöllistä. Mulla itellä alkoi 12v. Ne alkoi mulla sillon kun vähin niitä odotin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222450- 1432075
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121507Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881200- 651141
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1001111- 61990
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi49988- 68972
- 2831