Nordea-pankki

Nor

Mitä ihmeen kälkätystä tuli taas pankista monta A-nelosta!!!????? Sain uudet
pankkitunnukset tammikuussa, eikä ne toimi tabletisssa eikä älykännyssä, vaikka vanhat toimivat, taitaa olla aika vaihtaa pankkia. Vielä kun olis aikaa lähteä Harjavaltaan selvittämään näitä asioita, sinne kuulemma tarvitaan 3:n viikon varausaika.

24

1504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuunpuolikas

      Oletko varma, että olet valinnut oikean välilehden (vaihtoehdoista tunnuslukusovellus, tunnuslukulaite, salasana, tunnuslukukortti)?

    • tulevaisuuskoneidenon

      Mietin pankin vaihtoa minäkin,sitten huomasin etten ole koko konttoorissa käynyt
      moniin vuosiin.Sähköpostilla olen kysellyt noista tunnuksista ja vastaukseni saanut.
      Soittivatkin sieltäpäin kun meilillä pyysin.Ps olen eläkkeellä joten aikaakin olisi,mutta
      mielummin muualle menen kun pankin konttoriin,mitä siellä teen??

      • Hiekka

        Harjavallan konttori on ollut jo jonkin aikaa kiinni joten Poriin tarvii mennä.h


      • juustoluotto

        Annatko varmasti?


    • Sesiitä

      Ei Nordeaa kiinnosta pikkukylän köyhät, Nallella on kiinnostavampia projekteja ihan muualla. Eivätpähän tuo huittislaiset jaloissaan enää hiekkaa konttoriin...

    • Ittessäkin-vikaa

      >> Sain uudet pankkitunnukset tammikuussa, eikä ne toimi tabletisssa eikä älykännyssä, vaikka vanhat toimivat,>>

      Kaikkihan nuo pankkiyhteydet toimivat nykyään selainpohjaisesti, ja samat Firefoxin ym. selaimet ne pyörii PC-koneissa, paceissa ja kännyköissä. Jos pankkiyhteys toimii yhdessä, niin kyllä se toimii toisessakin.

      Nordealla on 3 välilehteä valittavissa, josta oikea välilehti pitää avata, kun kännykällä/tunnuslukusovelluksella/paperitunnuksilla yhteyttä availet. Todennäköisesti olet sekoillut tässä kohtaa.

      Nordean pankkiyhteys toimii kohtuullisen hyvin, eikä muilla pankeilal ainakaan kätevämpiä tai paremmin toimivia pankkiyhteyuksiä ole tällä hetkellä tarjota.

    • Hyväpuhelinpalvelu

      Hyvää palvelua siellä on kun soittivat ja kysyivät pankkitunnuksiani ja luottokortin numeroa ja vahvistuskoodia kun on kai liikkeellä jotain huijareita ja ne halusivat näin selvittää ettei minun tietoni ole joutunut huijareille.
      Annoin pyydetyt tiedot ja he vahvistivat heti että ei ole huijareille päätynyt minun tunnukset. Tästä helpottuneena en ole edes saldoa tarkastanut nyt kuukauteen kun ei kerran mitään huolta ole.
      Mukava oli se soittanut asiakaspalvelija, tosin vähän huonoa suomea puhui ja suuntanumeron mukaan puhelu tuli Nigeriasta, mutta kaipa ovat sitten asiakaspalvelunsa siirtäneet sinne. Pääasia että asia hoitui.

      • Botswanan-avustaja

        Nigeriasta tai Botswanasta minullekin Nordean puhelut tulevat. Yleensä niitä kiinnostaa Eläkesäästötilini, jolla tilillä en muuten koskaan käy.

        Koska annoin jo aikoja sitten noille Nordean miehille tilini avaimet, niin kai ne kaikki veronpalautukset ja Bonus-korttien ylijäämät siirtelee sinne. Mukavaa eläkkeelle mennessä, kun on tällainen rahapotti takataskussa.


    • Aika-pas-ka-Nordea

      Meillä vaimo on lopettanut Nordean tilinsä noin 15 vuotta sitten, ja siirtyi OP:lle. Edelleen tulee Nordean tiedotteet kirjepostina säännöllisesti vaimolle, Just tuli myös tosta EU-tietoturvahössötyksestä kirje.

      Minulle ei tule koskaan Nordealta mitään postia, vaikka reilusti yli 20 vuotta ollut asiakkaana, ja olen edelleenkin. Muijaa naurattaa aina, kun se OP:n asiakkaana sai taas Nordealta postia, mutta minulle ei tule.

      • vaihtoehtojakin

        Ettei vain"tilisi"ole muijan nimissä voudin pelosta??


    • just_tehnyt

      Pankin vaihdon yhteydessä ei tarvi käydä nykysessä pankissa vaan siinä minne haluaa pankkiasiansa siirtää.

    • Minäjameidänkalle

      Op-hen täytyy vaihtaa, kun kerran pankki alta lähtee. Tai S-pankkiin. Kumpi lie parempi?

    • tyytyväinenasiakas

      Minulla s-pankki toiminut hyvin, helppo käyttää puhelimella ja läppärillä.

    • Lassepas

      Ovatkos nämä s-pankin virkailijat mukamas pankkikoulutuksen saaneita? Samoja kassaneitejä ovat kuin kaupan kassalla.

      • Pankinomistaja

        Mikä ihmeen pankkikoulutus? Riittää kun osaa käyttää kassakonetta. Samaa konetta räpläämällä saadaan asiakkaalta rahat sikanaudasta ja koneesta raha asiakkaan lompakkoon.


      • KassatätiOnKassatäti
        Pankinomistaja kirjoitti:

        Mikä ihmeen pankkikoulutus? Riittää kun osaa käyttää kassakonetta. Samaa konetta räpläämällä saadaan asiakkaalta rahat sikanaudasta ja koneesta raha asiakkaan lompakkoon.

        Oiva kysymys.
        Minun rahojani ei käsitellä, jos ei ole suorittanut finanssialan ammattitutkintoa tms,


      • mmn

        Kyllä kassantäti joutuu jokuset ohjelmat oppimaan ja kurssit käymään. Ei asiakkaiden tietoihin noin vain päästä. Hieman maalaisjärkeä kehiin. Olin vuosia kassatätinä ja tietoja päivitettiin vuosittain. Joten kursseilla oltiin ja ne joutui myös tenttaamaan.


    • tyytyväinenasiakas

      Miten KassatätiOnKassatäti valvoo rahojensa käsittelijät?

    • rahattomaksijäin

      Hain luottoa mutta en saanut. Mutta olipa hehkeä pankkinainen sitä kanssani hakemassa.

    • vahaaviikses

      Nordea on kuulemma tutkinnassa rahanpesujupakasta. Hyvä vaan, loppuu erään
      ketaleen pullistelu. Löytyisipä kytköksiä niin ei tavitsisi herran kantaa hiekkaa kengissään tutkintavankilan tuulikaappia pidemmälle.

    • joustavajaelastinen

      Minulla on positiivista vaan ei hiv-positiivista.
      En saanu joustoluottoa mutta märät päiväunet sain niin oli hemaiseva nainen på banken nordea.

    • Huittisisa

      Pitäisi olla tyytyväinen,jos yleensäkin saa A-nelosta pankista! Harvemmin sieltä saa edes keskikaljaa..

    • UnelmaAnelma

      Miten niin A-nelosta?
      Eikö sieltä saa rahaa ja välillä ei saa.
      Nordean sininen unelma.

    • Aamuunastikaljaa

      Joo huonoa ja kallista (palvelua) nordeasta saa. Pelkkä lainan maksusuunnitelman kysely maksaa 300€ !!!!!! Veloittavat summan väkisin tililtä ja muuttavat lainanmaksukäytännön vaikka et hyväksyisikään sitä !!!!! Kyllä lähtee pankki vaihtoon koko perheeltä kunhan laina maksettu ja sopiva uusi pankki löytyy.
      Ennen naurettiin että huonossa pankissa HYVÄÄ PÄIVÄÄ maksaa 10€. nordea on kyllä juuri sillä polulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      53
      2931
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      542
      2780
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1917
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1905
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1717
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1412
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1186
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1132
    Aihe