Kertokaa miten vaikeaa se on, koskeeko jne? Onko vaikuttanut alapään asioihin eli miten seksi yms eli ts meneekö alapää kipeäksi ko toimenpiteestä?
Miten suoritatte sen jos ei ole mahdollisuutta hyvään hygieniaan (matkoilla, harrastuksissa jne)..?
Miten käytännössä homma toimii vessassa niin ettei kastele itseään?
Kiitos jos jaatte kokemuksianne. Minulla tuo saattaa olla edessä ja hirvittää miten normielämä sitten toimii. Työelämässä, harrastuksissa, kylässä jne..
Entä tunteeko sen että rakko on täynnä ja pitää katetroida, kun siis on virtsaumpi tms vaikeus tyhjentää rakko normaalisti?
Naiset erityisesti kertokaa miten hankalaa on oppia katetrointi.
itse katetrointi
9
940
Vastaukset
- Akseli
Olen katedroinut 4-5 kertaa /vrk jo melkein vuoden ajan. Mitään ongelmia ei ole ollut. Olen mies 72v.
- hmkn
kiitos vastauksestasi! Et koe kivuliaana? Tuntuuko kun rakko on niin täysi että pitää katetroida vai käytkö vain tietyin välein?
Itselläni on hyvin epäsäännöllistä milloin rakko täyttyy, joskus jo tunnissa joskus menee 4-6h. Syömiset ja juomisetkaan ei aina selitä eroja.
Lisää kokemuksia kaivataan. - Akseli
Kuten kirjoitin, ei ongelmia, kuten kipuja. Katetrointiväli on vaihteleva, 3-8 h
- Anonyymi
Miten käsittelette käytetyn katetrin siististi?
- Anonyymi
Minulla hankaluuksia mu
- Anonyymi
Ohan sulla miesten katetri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohan sulla miesten katetri?
Investointi vahvaan naruun luulisi olevan varaa jokaisella. Vetosolmuohjeen saa netistäkin.
- Anonyymi
Itsekadedrointi. Menee aika sairaaksi jo!
- Anonyymi
Minulla on munuaisesta lähtevä katetri ja kyllä se virtsan haju tulee nenään. Vaikka sidos vaihdetaan viikon välein ja olen itse vaihtanut pussiakin muutaman päivän välein niin ei auta. Toivottavasti saan koko katetrin pian pois. Eikä auta vaikka kuinka hyvin hoidat itseäsi eli pesut ym niin haisee silti kusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983