Katkera työ voittaa tai häviää. Paskempaa saa hakea. Raha iljettää syö miestä. Pois rahan maailmasta nyt kampanja alkoi.
Sijoittajan ammatti surkein
14
449
Vastaukset
- Vanhakapitalisti
Syön mieluummin paskaa, kun puhun pääomista. Vittuuntunut rahan syövereihin.
- Rauhanmies
Onneksi on muutakin elämää ja paljon.
- Röyhröyh
Nyt puhuttiin vähän suuremmista sijoituksista kuin muutamista hoitsun tonnosista.
- Uljanovits
Miehen puhetta ei enää rahalla elvistelyä. Muitakin kykyjä käyttöön.
- Rakkausasioitamieluummin
Se ei koskaan sopinut mulle. Rikastuminen ei minun juttu. Normi kaveri pitää hillosta enemmän, mä en.
- Normikaverille
Tästä kannattaa puhua, koska raha stressaa normi kaveria. Mua ei enää. En kai ole missään asiassa ihan normi kaveri. Muut asiat kiinnostaa.
- Öyhöyh
Mä en osallistu enää money talkiin. Ei kiihota se enempää kuin kanan lento.
- Loordi
Näin se vaan on.
- Euroegonomisti
Juuri näin. Kun muut innostuu uusista jutskista mulle ne on jo historiaa. Nöin se on mennyt elämän osa-alueilla. Puhukaa shittiä niin paljon kuin lystäätte.
- Muutaeisittenosata
Paskaa puhua osaatte varmasti.
- kgorooosqm
Turha tulla vittuilemaan ratkaisuistani.... Elän omaa laiffia kuten aina. Kukaan ei kuseta. .... ;)
eI AINAKAAN mun housuissa. - dcnödcjöda
Elät laiffia ja sileen ok...
- Natsis
Oot sä Dösä?
- stockmarketdown
Jep, I'll survive.
https://www.youtube.com/watch?v=3cQNkIrg-Tk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075628- 835057
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 502855
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102374Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986