Katkera työ voittaa tai häviää. Paskempaa saa hakea. Raha iljettää syö miestä. Pois rahan maailmasta nyt kampanja alkoi.
Sijoittajan ammatti surkein
14
463
Vastaukset
- Vanhakapitalisti
Syön mieluummin paskaa, kun puhun pääomista. Vittuuntunut rahan syövereihin.
- Rauhanmies
Onneksi on muutakin elämää ja paljon.
- Röyhröyh
Nyt puhuttiin vähän suuremmista sijoituksista kuin muutamista hoitsun tonnosista.
- Uljanovits
Miehen puhetta ei enää rahalla elvistelyä. Muitakin kykyjä käyttöön.
- Rakkausasioitamieluummin
Se ei koskaan sopinut mulle. Rikastuminen ei minun juttu. Normi kaveri pitää hillosta enemmän, mä en.
- Normikaverille
Tästä kannattaa puhua, koska raha stressaa normi kaveria. Mua ei enää. En kai ole missään asiassa ihan normi kaveri. Muut asiat kiinnostaa.
- Öyhöyh
Mä en osallistu enää money talkiin. Ei kiihota se enempää kuin kanan lento.
- Loordi
Näin se vaan on.
- Euroegonomisti
Juuri näin. Kun muut innostuu uusista jutskista mulle ne on jo historiaa. Nöin se on mennyt elämän osa-alueilla. Puhukaa shittiä niin paljon kuin lystäätte.
- Muutaeisittenosata
Paskaa puhua osaatte varmasti.
- kgorooosqm
Turha tulla vittuilemaan ratkaisuistani.... Elän omaa laiffia kuten aina. Kukaan ei kuseta. .... ;)
eI AINAKAAN mun housuissa. - dcnödcjöda
Elät laiffia ja sileen ok...
- Natsis
Oot sä Dösä?
- stockmarketdown
Jep, I'll survive.
https://www.youtube.com/watch?v=3cQNkIrg-Tk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1653704Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki143061Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma252781Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne552661PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist532543Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv882537Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest112310Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k831987Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle2021827- 1411809