Kertokaapa.
Mistä moisen saisi järkevämmin. Bilteman malli näyttää turhan hankalalle, ja merkkiliikkeen lisävaruste kovin suolaiselle.
Mistä Ocu II Combin koiraverkko (225€)
8
1181
Vastaukset
- mä vaan
Mulla on merkki liikkeestä ostettu ja makso 130ekee. Ja on helppo asentaa.
Älä vaan hyvä miäs (kerrankin joku kehuu)sekaannu Bilteman viritykseen.Hallitus meni tossa kesällä siihen vipuun ja mun piti seuraavana päivänä viedä se takas eikä matkaakaan oo kuin hiukka vajaa 100 km että sillee.
- MikkoJo
Jos verkkoa kaipaat, niin älä pihistele. Tuo minkä liikkeestä/tehtaalta saat on tehty juuri tuohon autoon ja on varmasti sopiva eikä tarvitse jälkeen päin kiroilla tarvikeverkkoa, joka sattui olemaan joku yleismalli.
- jorkki
Hei! Olen omalla kohdallani (Ocu 1,6 HB)ratkaissut asian seuraavasti: Koiramme on keskikokoinen pystykorva,(joten ratkaisu pätee ainakin tälle kokoluokalle) Olen laittanut oikeanpuoleiseen takimmaiseen kuormansidontalenkkiin pätkän koiran talutinta, jonka pituuden olen sovittanut sellaiseksi ettei koira pääse hyppäämään takapenkille mutta muuten likkuminen kontin oikeassa takakulmassa on rajoitetusti mahdollista. Konttiin sopii koiran lisäksi matkatavaroita ihan mukavasti (2 hlö:n viikonloppukamat) Taluttimen vapaassa päässä on normaali linkku joka kiinnitetään koiran kaulapantaan. Ratkaisu on käytännöllinen, halpa ja kun sitä ei tarvita on tämä tynkätalutin tavaratilan maton alla valmiina käyttöön. Terveisin Jorkki.
Mutta entäs sitten kun tulee äkkipyssäys, niin koiralta on niskat poikki.
Parempi ratkaisu olis koiraboksi.
Ite kuskaan pienempiä boksissa ja isompia varten on kunnon verkko.Minen ainakaan tykkää putsata koirankarvoja penkeiltä eikä se oo muutenkaan mukavaa kun koira läähättää takapenkiltä niskaan ajon aikana.- late
vanha-erkki kirjoitti:
Mutta entäs sitten kun tulee äkkipyssäys, niin koiralta on niskat poikki.
Parempi ratkaisu olis koiraboksi.
Ite kuskaan pienempiä boksissa ja isompia varten on kunnon verkko.Minen ainakaan tykkää putsata koirankarvoja penkeiltä eikä se oo muutenkaan mukavaa kun koira läähättää takapenkiltä niskaan ajon aikana.tuollaisessa kuvaamassasi rysäyksessä on varmaan parempi,että koiraltakin katkee niskat,koska näin varmaan käy myös immeisille,eipähän jää dogi suremaan.
- koiruus
Koiraverkko kannattaa hommata kerralla kunnollinen. Oma saksanpaimenkoirani tuli tylsyyden iskiessä halvemmista koiraverkoista läpi kuin suuri Houdini konsanaan. Kaksi erilaista halpissysteemiä tuli koetettua, ennen kuin uskoin ja ostin autoon sopivan mallin. Eli halvemmaksi olisi tullut ostaa kerralla hyvä.
Tosin eipä kai kaikki koirat ala kahlekuninkaiksi auton perällä. - Kahtoppa tuolta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3287121Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714338- 2083165
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242967- 741952
- 1491800
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661577Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438