Voititko Kelan arpajaisissa

Saitko iloisen puhelun Kelan virkailijalta joka kertoi, että hei, sinulla on täällä nostamatonta rahaa vaikka kuinka. Pistäppä paperit tulemaan, niin rahaa tulee ovista ja ikkunoista.
Suomessa on paljon 60+ vanhuksia jotka eivät hoksaa hakea etuuksiaan, kuten täydennys eläkkeitä Kelalta.
Ilmianna
Jaa

8 Vastausta

Näin se on. Kituutetaan periaatteella aina on pärjätty omillaan ja tullaan pärjäämään. Kaiken nuukuuden keskellä arvostellaan köyhiksi kunnan eläteiksi, heitä jotka ovat älynneet hakea yleisiä eläkeläisille kuuluvia etuuksia.
Ilmianna
Jaa
Millaista täydennyseläkettä tarkoitat.
Kauhistuin ihan kun heräsi hirveä epäilys että olen jäänyt jotain paitsi :)
Jos on vaikkapa muistsairaus niin ei kaikkia ymmärrä hakea, muistan kuulleeni että kansaneläkettäkin pitää hakea erikseen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kansaneläkettä pitää hakea työeläkkeen jatkoksi jos työhistoria on ollut lyhyt tai osa-aikaista.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minulle tuli oudosta numerosta puhelu. En vastannut, kun luulin, että on lehtimyyjä. Apua.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ellei uhria (potentiaalista eläke lisän saajaa) tavoiteta, Kela kyllä kirjelmöikin eli lähettää postia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mullaki on se ongelma ettei millään halua hakea toimeentulotukea vaika olis siihen oikeutettu. Ei luonne anna periksi semmoiseen, vaan haluaa tulla toimeen omillaan.
Sairastan siis psykoosi sairautta ja olisi aiheellista hakea sitä, mutta olen hakenut sitä vain pakosta tai jonkun virkailijan "usuttamana".
En siis ole mikään porvari, olen vain ahkera, rehellinen ja vilpitön. Pidän vääränä sitä että toimeentulotuen kautta saisin rahaa joka ei suoraa mene esimerkiksi lääkekorvauksiin.

Uskon että monet saavat liikaa rahaa ja aiheetta toimeentulotuki hakemuksia kuukausittain lähettelmällä joka asiast.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Melko paha psykoosi onkin, jos ei raha kelpaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
eiväkisin kirjoitti:
Melko paha psykoosi onkin, jos ei raha kelpaa.
:D
Hänellä on helppo ja muistettava luokitus "123d123d123213d "
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Voititko Kelan arpajaisissa

Saitko iloisen puhelun Kelan virkailijalta joka kertoi, että hei, sinulla on täällä nostamatonta rahaa vaikka kuinka. Pistäppä paperit tulemaan, niin rahaa tulee ovista ja ikkunoista.
Suomessa on paljon 60+ vanhuksia jotka eivät hoksaa hakea etuuksiaan, kuten täydennys eläkkeitä Kelalta.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta