Tulipa pitkästä aikaa sotkettua tutun vanhemman naisen pikkarit(63v)upea lyhyt hiuksinen laiha nainen.oli taas kerran pyykkikorin päällä seksikkäät punaiset pitsipöksyt.pikkarit vaan kalun ympärille ja pari vetoa niin kolmen päivän lastit tuli paineella.jätin vielä näkyville et mummo näkee.no ei ole vielä ikinä kertonut naiselleni vaikka huomannut.naiseni tietoinen asiasta.tekeekö muut samaa
Vanhempi kiihottava naine
39runk
6
371
Vastaukset
- m32v
Mä ainaski usein nuuhkin ja runkkailen alakerran venakko rouvan 59v pikkareihin ku saan käsiini pyykkituvassa. Rehevä perseinen ja isot tissit. Nytki ku aattelen ni on pakko runkata.voi ku ois joku nyt jeesaamas
- 39runk
Lensikö lasti.mites sua ois voinu jeesata
Olispa mullakin joku "mummeli" lähellä,jonka pikkareita lainais.....
Olispa mullakin joku "pikkarimummeli"
MULLE kans....
- 39runk
Taas kerran mummolla pyykkikorin päällä hyvin esillä pöksyt.pikkarit vaan kalun ympäri sit muutama veto ja kulli alkoi sykkiä paksua spermaa ulos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2644626Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442807Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061624Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281503- 591370
- 951262
- 471139
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121138