Realistille oma palsta auki!

tosi-rasittava-realisti

Tuossa ohjeessahan lukee: Keskustele Kokkolan alueen asioista.

Minusta täällä ei keskustella, kuin Realistin henk.koht. asioista tai halveksimistaan homoista.

Voisiko ylläpito tehdä Realisti-Kivelälle (ja hänen lukuisille alter-egoilleen) ihan oman palstan, jossa hän voisi kehua itseään kilvan sivupersooniensa kanssa?

22

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pölhö-kustaa

      Ohjekin on väärin, pitäisi olla keskustelkaa kaiken maailman asioista, eihän meistä pidä tehdä täysin metsäläisiä puhumalla vain niin kuin realisti kokkolan-perhon ja vaasan aikaisita omista toilauksitaan joiden jatkeeksi tulee sitten kokkojärvet-suntit ja muut kuvitelmat.

      • Aikansa_kutakin

        Vale realistikin alter egoineen voi mennä samalle palstalle. Sekin on jo aikaväsynyt hahmo!


      • TosiRealistiKokkolan
        Aikansa_kutakin kirjoitti:

        Vale realistikin alter egoineen voi mennä samalle palstalle. Sekin on jo aikaväsynyt hahmo!

        Eikö amiksessa opetettu yhdyssanakirjoitusta, vai pääsitkö edes amikseen? Sotakorkeassa piti olla virheetön äidinkielentaito, sekä tyydyttävä toisen kotimaisen (turha ruotsin kieli) hallinta. Hahhahhaa!


      • Menisit_hoitoon
        TosiRealistiKokkolan kirjoitti:

        Eikö amiksessa opetettu yhdyssanakirjoitusta, vai pääsitkö edes amikseen? Sotakorkeassa piti olla virheetön äidinkielentaito, sekä tyydyttävä toisen kotimaisen (turha ruotsin kieli) hallinta. Hahhahhaa!

        Ei, amiksessa ei enää opetettu yhdyssanakirjoitusta. Eikä tekussakaan.
        Yleisesti on todettu että ne jotka takertuu keskustelupalstoilla pieniin kirjoitusvirheisiin ovat sitä yksinkertaisinta ja mielikuvituksettominta porukkaa!


      • TosirealistiKokkolan

        Hah, elämässäni ei ole enään muuta jäljellä kuin tänne kirjoittelu, hahhahaaa!


      • PalstanTarkoitus

        Keskustele Kokkolan alueen asioista.


    • Pysyvärealisti

      Minne turkoosit katosivat?

      • Onko_ikävä

        Kyllä ne taustalla kyttää.


      • Kyllästynytveronmaksaja
        Onko_ikävä kirjoitti:

        Kyllä ne taustalla kyttää.

        Ei ole.
        Onko täällä kytättävää? Ei ole kuin halkokarin toopen kehuskeluja.


      • Kalahtiko_kalikka
        Kyllästynytveronmaksaja kirjoitti:

        Ei ole.
        Onko täällä kytättävää? Ei ole kuin halkokarin toopen kehuskeluja.

        Älähtikö koira?


    • TosirealistiKokkolan

      Teistä alikehittyneistä pullamössösukupolvesta pahentuneista mammanpojista ei tule koskaan Tosirealistin vertaista tosimiestä, kun puhutaan esim. maanpuolustusstrategiasta tai vaikkapa puutarhanhoidosta ja kaikesta siltä väliltä, koska mammanpojista ei ole kuin keskikaljaa kittaamaan.

    • Ressunihailijatar

      Tiedän Ressun osaavan kaivaa miinoja piiloon ja ampuvan ilmatorjuntapyssyllä. Hänen puutarhassaan kasvaa horsmia ja päivänkakkaroita. Olen käynyt salaa katsomassa. Jos hänellä ei olisi Marja-Liisaa vaimonaan minä haluisin hänen muusakseen.

      • Realistinystävä

        Et kestäisi Realistin alla ku paripäivää, on se niin kova panomies minä tiedän.


      • allaku

        Homottelut taitavat olla kestävää panomiesten touhua.


    • Lukiokaveritar

      Reijo oli jo lukio aikana Vetelissä tarkka ulkonäöstään ja käytti korvarenkaita.

    • kauhistunutnuoliojalta

      Kokkolan Nuoliojassa lauantaina tuli humalainen mies lääkärin kotiin, repi ulos ja hakkasi sairaalakuntoon. KUKA TUNTEE TAPAUKSEN, KERTOKAA! MILLAINEN MIES SE OLI? Onko mahdollista, että se hyökkää muidenkin kimppuun?

    • Nuoliojalainen

      Kyllä se on koko Nuoliojan riesa. Kävi meilläkin reuhaamassa. Vaarallinen mies! Ilmeisesti poistettu viesti hänen.

    • viereinenkatu

      Mitä te siinä valitatte! Muiluttakaa se pois!!! Onhan yleisesti tiedossa, että sen lapset kiusaavat omianne. Meilläkin käyneet kiusaamassa.

    • KaupanKassa

      Tosirealisti on Kokkolan Kingi. Luulen tuntevani tuon ihanan miehen, joka on aina hymyilevä ilopilleri ja kertoo kivoja juttuja kauppamme kassalla. Odotan aina sitä hetkeä kun kiva nuorekas, ruskettunut ja komea mies saapuu kauppaan. Kuulemma hänellä on Kokkolan komein puutarha, ruusuaita ja satoja perennoja. Olenko rakastunut.

      • AAkerholainen

        Hän on Nurmelan Kalevi. Tämä tosirealisti Kivelä on 165 pitkä ja ylipainoinen. Pälvikalju ja pöhöttynyt olemus ja asuu Halkokarilla.


    • Realistinihailijatar

      Tosirealisti ei ole nurmettunut ja dementoitunut höpöttävä "Kapitalisti-Kalevi".
      TOSIREALISTI on vetreä ja komea nuorimies, jolla on aivan ihastuttavia ideoita. Kaipaan tosimiehen syliin, mutta kun sen valtasi Marja-Liisa jo 48 vuotta sitten. Olen saanut vain halata tosirealistia maanpuolustuskurssilla - oi sitä lämmintä ja voimakasta syliä.

    • RessunIhailijatar

      Realistilla on aina avoimet ovet ja ikioma palsta.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe