Varoitus: harkitkaa kaksi kertaa ennen kuin alatte auttamaan jotain yksinäistä vanhusta. Joku syy on siihen että on yksin ja lapsetkin hylänneet.
Eli aloin auttamaan erästä vanhusta ja hänellä on ollut harhoja että naapurit häntä tarkkailee ja vakoilee ym. Puheissa on ollut viime aikoina usein "saunan taakse ja kuula kalloon".
Olen hänelle selittänyt että ei siinä ole mitään järkeä.
Tänään tulikin sitten pommi niskaan kun hän on niin sekaisin että alkoi minua uhkailemaan.
Tietenkään en aio hänen luokseen mennä, mutta todella ikävää ja pelottavaa.
Onneksi hän asuu maaseudulla ja minä kaupungissa, joten en joudu häneen törmäämään.
Mutta ikävä että uhkauksia voi lähettää kännykälläkin ja nyt tajuan että hän voi levittää muille samoja harhanäkyjä minusta kuin naapureistaankin.
Vanhuksen harhat ja uhkailu
4
151
Vastaukset
- kysyväeieksy
Oletko ilmoittanut tilanteesta jonnekin esim. vanhustyön ohjaajalle/johtajalle?
- SoitaPoliisille
Tai poliisille. Väkivallalla uhkailu on rikos.
- sdd
Dementia tuota teettää.
- kysynn
Mikähän aiheuttnut välien kärjistymsisen ihmsisuhteissa
- itseltäni katosi parkisonismin hoitoon tarkoitettuaj kolmiolääkkeitä apteekista hakemiani
tilalle kaappiin olijätetty vanhentuneita schzerproct -suppoja- bubrenrfin- ja 4mg nikotiinitabl ynnä oxepamia-- ei kukaan lääkäri mulle edes niitä määrännyt - joten
jotka vein apteekkiin hävitettäviksi - muita päivittäiskäytössa lääkkei rr- ja kilpirauhaslääke terveyskekskukn sairaanhoitaja ja ensihoidon väki kävi tarkistamassa tilanteen. olen vanhus myös ja useitakin kertoja eloni aikana joutunut uhkailun, kiristyksen ja tosi raakalaismaisen väkivallan kohteeksi. Tällä kertaa ei aivoverenvuodosta ollut kyse. Kaikenlaisia uskontojen selittäjiä - politiikan ja eri kulttuurien edustajia kuuluu tuttavapiiriin - osa ihan ok-ihmisiä - joukossa myös niitä jotka vielä kipeempiä kuin itse vammoineni olen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962