Olen opetellut nyt paalusomut, siensorkat jne, mutta eräs veneilijä sanoi että paras olisi saunasolmu, en löydä ko. solmua solmukirjastani....mikä sen muka tekee paremmaksia kun muut solmut?
Solmumestrin opeilla, mutta mikä on saunasolmu?
6
537
Vastaukset
- saunasolmu.mäkelä
Saunasolmu tehdään nimensä mukaisesti vain saunassa.
Elikkäs. Jos saunassa tulee hätätilanne, niin "se" laitetaan solmuun ja painellaan ulos. Kun tilanne on ohi, tullaan takaisin. Solmu on tehnyt tehtävänsä.
Paremman saunasolmusta tekee se, ettei narua tarvita.- naruplastikko
Naispuoleisille saunojille on vastaavaan hätätilanteeseen kehitetty "saumasolmu".
- pili
ei mun veijarista saa tehtyä minkäänlaista solmua, edes lämpimässä saunassa!
- kahdeksantuumaa
Kun lähtee saunasta uimaan, pystyy tekemään saunasolmun ja kun tulee uimasta takaisin saunaan, ei pysty.
- Mereltä
Saunasolmun englanninkielinen nimi on true-loves-knot. Ellet sitä muualta löydä niin vilkaise The Ashley Book of Knots.
- bastuknut
Sanoohan sen sitten jo alkuperäinen nimikin. Siinähän on ollut osaava suomentaja asialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194953Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5292560Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1482139Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192132- 191745
- 821624
- 1461525
- 1131131
- 126903
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869