Ei K-naiselta tuu viestiä

Miezzzzzzzzzzzzz

Enkä sano sillä mielellä että olisin missään vaiheessa jaksanut uskoakaan niin, mutta luempa täältä taas vähän muiden naisten viestejä (jotka omin itselleni) 😎 :

Niiden perusteella luulen itsestäni liikoja, en ole kiva tyyppi, ja minua rakastetaan sillä olen komea pitkä blondi sinisillä silmillä (vaikken ole, enkä haluaisikaan), sillä olen J-mies (vaikken ole), sillä olen ihana, ja koska olen vaan päivän piristys: hauska, höpsö ja söpö jolla nöpö jöpö.

- näin täällä tänään ja näillä käsityksin! Kiitos. 😊

22

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellasta.ehotan

      Miksikäs omit sellaisia viestejä, jotka ei sinuun edes sovi? Laita sille naisellesi suoraan viestiä, niin eiköhän se sulle vastaa. Ei tartte täällä sekopäiden viestejä omia.

      • Miezzzzzzzzzzzzz

        En laita, en halua enää laittaa. ☺


      • Vaikomuusyy
        Miezzzzzzzzzzzzz kirjoitti:

        En laita, en halua enää laittaa. ☺

        Miksi et halua? Ootko laittanut ja se ei oo vastannut?


    • VoiHyväTavaton

      Nöpö jöpö.
      Heh.

    • Olikouroseitietoo

      Meillä oli maalla kisu, jonka nimi oli Nöpö

      • nytselvis

        Sinä oot ihan höpö :)


    • tulkitsija

      No eihän siinä sitten mitään. Varmaankin joku muu laittelee sulle viestiä. Mikäs siinä on paha juttu ettei Koo laita, kun omit kuitenkin.

    • No niinpä ;).
      Oot sie se vaalea-sinisilmäinen ja IHANA pitkä MIES ;). Vai etkö ookkaan?
      Vai et enää viitsi laittaa viestiä, postia tai muutenkaan pitää yhtä, paitsi täällä kaipailet. Miksi?
      Siksipä kysynkin

      https://www.youtube.com/watch?v=GbS_vG7qHe8

      kerro <3, vaikka ei tuo tainnut minulle olla,,,

    • Juuriseoikea

      Nyt kyllä kenkuttaa ja on surullinen olo 😢

    • Kooooo

      Sun vuoro

    • Tulivainmieleen

      Onko sillä k-naisella pihtipolvet, läskiä joka puolella, hiki virtaa, eikä ole oppinut tervehtimään?

      • MuutensopikuvausSs

        Unohdit riipputissit, kierot silmät ja pälvikaljun :'(


      • Keijo_
        MuutensopikuvausSs kirjoitti:

        Unohdit riipputissit, kierot silmät ja pälvikaljun :'(

        Kaipaisin pallieni hellää puristelua ja näykkimistä, ennen kuin tuikkasen siemenet pyllynreikääsi. Kuulemani mukaan olet kyltymätön kun pyllynreijän näjet!


    • Lopeta

      Nyt tuo ulina saa loppua tyystin. Minä en tommoselle nysväkkeelle kirjoittele mitään. Miehessä pitää olla munaa ja sellanen mies uskaltaa.

      Mä en ota suhun yhteyttä, uskoppa se nyt jo!

      • EunukkisiOrjasi

        Enkä usko.


      • EunukkisiOrjasi

        Mut sä et ole Hän. Tekstissäsi liikaa kirjoitusvirheitä. Hän ei sellasia tee.


      • Niinpäniin

        Noin sutä voisi luulla...heh


      • KilpakosijaE

        Voi sua..Mul on keijoja varte babyporkkanoita pakastimessa. Saat sieraimiiski.


      • Keijo_
        KilpakosijaE kirjoitti:

        Voi sua..Mul on keijoja varte babyporkkanoita pakastimessa. Saat sieraimiiski.

        Höpönlöpön homopoika. Kaapista tules tänne, niin tuikkasen söpöön pyllynreikääsi kunnon makkaraa! Lupaan työntää syvälle. Rajusti


      • räjähdysvaara

        Mä olen pitkätukkamuumi :/


      • Keijo_
        räjähdysvaara kirjoitti:

        Mä olen pitkätukkamuumi :/

        Ole vaikka höpönassu kunhan pyllistät söpöö pikkupyllyys.


      • Karvamuumipylly

        Pyllistän, pyllistän, jos se sut suicidelta pelastaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe