Enkä sano sillä mielellä että olisin missään vaiheessa jaksanut uskoakaan niin, mutta luempa täältä taas vähän muiden naisten viestejä (jotka omin itselleni) 😎 :
Niiden perusteella luulen itsestäni liikoja, en ole kiva tyyppi, ja minua rakastetaan sillä olen komea pitkä blondi sinisillä silmillä (vaikken ole, enkä haluaisikaan), sillä olen J-mies (vaikken ole), sillä olen ihana, ja koska olen vaan päivän piristys: hauska, höpsö ja söpö jolla nöpö jöpö.
- näin täällä tänään ja näillä käsityksin! Kiitos. 😊
Ei K-naiselta tuu viestiä
22
715
Vastaukset
- sellasta.ehotan
Miksikäs omit sellaisia viestejä, jotka ei sinuun edes sovi? Laita sille naisellesi suoraan viestiä, niin eiköhän se sulle vastaa. Ei tartte täällä sekopäiden viestejä omia.
- Miezzzzzzzzzzzzz
En laita, en halua enää laittaa. ☺
- Vaikomuusyy
Miezzzzzzzzzzzzz kirjoitti:
En laita, en halua enää laittaa. ☺
Miksi et halua? Ootko laittanut ja se ei oo vastannut?
- VoiHyväTavaton
Nöpö jöpö.
Heh. - Olikouroseitietoo
Meillä oli maalla kisu, jonka nimi oli Nöpö
- nytselvis
Sinä oot ihan höpö :)
- tulkitsija
No eihän siinä sitten mitään. Varmaankin joku muu laittelee sulle viestiä. Mikäs siinä on paha juttu ettei Koo laita, kun omit kuitenkin.
No niinpä ;).
Oot sie se vaalea-sinisilmäinen ja IHANA pitkä MIES ;). Vai etkö ookkaan?
Vai et enää viitsi laittaa viestiä, postia tai muutenkaan pitää yhtä, paitsi täällä kaipailet. Miksi?
Siksipä kysynkin
https://www.youtube.com/watch?v=GbS_vG7qHe8
kerro <3, vaikka ei tuo tainnut minulle olla,,,- Juuriseoikea
Nyt kyllä kenkuttaa ja on surullinen olo 😢
- Kooooo
Sun vuoro
- Tulivainmieleen
Onko sillä k-naisella pihtipolvet, läskiä joka puolella, hiki virtaa, eikä ole oppinut tervehtimään?
- MuutensopikuvausSs
Unohdit riipputissit, kierot silmät ja pälvikaljun :'(
- Keijo_
MuutensopikuvausSs kirjoitti:
Unohdit riipputissit, kierot silmät ja pälvikaljun :'(
Kaipaisin pallieni hellää puristelua ja näykkimistä, ennen kuin tuikkasen siemenet pyllynreikääsi. Kuulemani mukaan olet kyltymätön kun pyllynreijän näjet!
- Lopeta
Nyt tuo ulina saa loppua tyystin. Minä en tommoselle nysväkkeelle kirjoittele mitään. Miehessä pitää olla munaa ja sellanen mies uskaltaa.
Mä en ota suhun yhteyttä, uskoppa se nyt jo!- EunukkisiOrjasi
Enkä usko.
- EunukkisiOrjasi
Mut sä et ole Hän. Tekstissäsi liikaa kirjoitusvirheitä. Hän ei sellasia tee.
- Niinpäniin
Noin sutä voisi luulla...heh
- KilpakosijaE
Voi sua..Mul on keijoja varte babyporkkanoita pakastimessa. Saat sieraimiiski.
- Keijo_
KilpakosijaE kirjoitti:
Voi sua..Mul on keijoja varte babyporkkanoita pakastimessa. Saat sieraimiiski.
Höpönlöpön homopoika. Kaapista tules tänne, niin tuikkasen söpöön pyllynreikääsi kunnon makkaraa! Lupaan työntää syvälle. Rajusti
- räjähdysvaara
Mä olen pitkätukkamuumi :/
- Keijo_
räjähdysvaara kirjoitti:
Mä olen pitkätukkamuumi :/
Ole vaikka höpönassu kunhan pyllistät söpöö pikkupyllyys.
- Karvamuumipylly
Pyllistän, pyllistän, jos se sut suicidelta pelastaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176