Anopin luona taas

harrastellen

Tyttöstäväni oli kiireinen nuori nainen. Hän oli pienyrittäjä alallaan, ja paljon poissa kotoa. Olimme seurustelleet jo muutaman vuoden, ja pidimme toisistamme, mutta merkit oli ilmassa että suhde ei tulisi kestämään. Työ vei liikaa aikaa yhdessäolostamme.
Emme asuneet virallisesti yhdessä, vaikka hän luonani asustelikin aina kun mahdollista. Hän asui äitunsä kanssa.
Menin käymään anopilla taas kerran, kun tyttöystäväni oli työasioiden vuoksi matkoilla. En enää välittänyt, olin tottunut jo. Sen sijaan anopista pidin. Hän oli jo lähenpänä kuuttakymppiä kuin viittäkymmentä, mutta valloittava persoona. Hän sai minut aina hyvälle tuulelle, olimme samoilla taajuuksilla. Laskimme leikkiä paljon, puhuimme myös vakavia. Sanoinkin hänelle monesti että olen valinnut väärän naisen perheestä, että hän olisi minulle se oikea. Hän oli aina mielissään siitä, mutta uskon että hän oli samaa mieltä asiasta, vaikkei tietenkään voinut sitä sanoa ääneen.
Hän oli kauniisti ikääntynyt nainen, pukeutui ja käyttäytyi kuin nainen. Se oli minusta puoleensavetävää. Onhan naisellisesti hameeseen pukeutuva huoliteltu nainen kiinnostavampi kuin verkkareissa ja hupparissa hiukset sekaisin huojuva ilmestys.
Anoppi ilahtui jälleen kun tulin. Hän oli eronnut jo lähes 20 vuotta sitten, ja oli saanut miehistä tarpeekseen. Hän sanoikin aina, että ei enää milloinkaan tule mies hänen elämäänsä pilaamaan, hän on sen päättänyt. Sanoin siihen aina että hyvä, pidä vain minulle ovea auki. Tottahan nyt rakkaalle vävylle on ovet aina auki, hän sanoi.
Anoppi oli nainen jota katselin mielelläni. Olimme jo niin läheiset, että puhuimme asioista toisillemme suoraan ja rehellisesti.
Hän tiesi että katselen häntä sillä silmällä, ja rohkaisi minua jatkamaan samalla linjalla. Hän pukeutui naisellisesti, esiintyi viettelevästi, tuli lähelle kun mahdollista. Niin nytkin, hän oli ilahtunut kun tulin, hän halasi minua ovella ja sanoi, voi kultaseni ihana kun tulit. Olen täällä ollut taas niin yksin. Hän asui talon yläkerrassa, idylisessä huoneistossa viistoine sisäkattoineen. Hänellä oli tyylitajua, asunto oli viehättävä ja kodikas.
Halasimme. Painoin rohkeasti jo etumustani vasten hänen lantiotaan, eikä hän pahastunut. Hän painautui vasten myös voimakkaasti ja sanoi, voi rakas. Se oli siinä.
Viimeinkin olimme päässeet perille.
Suutelimme. Sanoin hänelle, kuule anoppi, mennäänkö sänkyyn. Olen jo kauan haaveillut sinusta. Haluan maistaa ihanaa pilluasi nyt, sopiihan sinulle rakas anoppi...
Hän puristi kovettunutta kulliani ja sanoi, tietenkin sopii, hölmö. En olisi enää kauempaa jaksanut odottaa itsekään.
Erityisen mielenkiintoista asiassa oli, että anoppini on uskossa. Hän ei silti kieltänyt voimaa jota välillämme vallitsi, koska sitä kutsutaan r-sanaksi.Kuulostaa omituiselta mutta sellaiseksi oli välimme muuttunut. Ja oli odottanut vain täyttymystä. Nyt se tuli.
Menimme suoraan makuuhuoneeseen. Kaadoin hänet vuoteelle. Levitin hänen reitensä ja otin jalat olkapäilleni. Painoin kasvoni ja huuleni hänen pillunsa päälle, se olikin aivan liekeissä jo. Hän liikehti, painoi voimakkaasti itseään kasvojani vasten ja sanoi, syö minut...
Tunsin kuumotuksen läpi pikkuhousujen, jotka olivat todella seksikkäät. Aivan ohuet läpikuultavat, syntisen siniset, joista näkyi selvästi läpi anopin turpeat häpyhuulet.
Mikä ihana näky, sanoin. Anoppi sinulla on kaunis pillu, sanoin ja siirsin pikkuhousun sivuun. Kieli upposi pillun syövereihin ja aloitti pitkin vedoin, välillä upoten sisään ja välillä lipoen häpykieltä. Anoppi hengitti kiivaasti, pää taivutettuna taaksepäin. Ai kun tuntuu hyvälle, hän sanoi, olin jo unohtanut. Jatkoin kauan, annoin hänelle aikaa nauttia, ja viimein hän alkoi nytkähdellä. Aa-hh...lopeta...tule päälleni nyt. Haluan kovaa kulliasi nopeasti.
Tein työtä käskettyä. Nousin päälle, otin kullin käteen ja aloin terskalla hieromaan häpyhuulia, liuuttelin pitkin vakoa aina pyllyreiälle asti. Siinä pillun kohdalla kiusoittelin ja painoin vähän terskaa sisään, nain pelkällä terskanpäällä hetken taas poistuakseni ja jatkaakseni liukuvaa hierontaa.
Kun seuraavan kerran pysähdyin ja kastoin vain kärjen sisään, hän sanoi, älä kiusaa enempää, ja seivästi itsensä sapeliini kahvaa myöden. Tuntuu niin hyvältä, nussi minua nyt rakas...
Minähän tein työtä käskettyä. Asentoa vaihtaen, villisti suudellen, edestä ja takaa, suuseksiä kuusysissä, kaikkea mitä tulee tehtyä kun seksi vie mennessään.
Viimein loppui, väsymys voitti. Lopetimme uupuneina. Pyysin että autatko minua vielä purkautumaan, hän teki sen.
Hän otti kyrvän huuliensa väliin, ja alkoi huulillaan runkata pelkästään terskaa, kieli leikitteli terskan alapuolella ahneesti vieden miljoonan voltin latauksen vääjäämättä kohti alkyräjähdystä. Pian se tulikin. Hän otti sen huulilleen ja kasvoilleen.
Olin hämmästynyt, niin hänkin. Olimme asiasta yhtä mieltä, yhteinen seksimme oli niin hyvää ja tyydyttävää, että halusimme sen jatkuvan. Ja se on jatkunut.
Seurustelu on päättynyt mutta anopin kanssa jatkuu rakkaudella...

12

11249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyl

      juurikin näin

      • Veinmiljoonan

        Tyttöstäväni oli nainen. Anoppi oli nainen. Kun anoppini talon ovet oli liekeissä taas kerran, tunsin kuumotuksen voimakkaasti talon yläkerrassa. Se oli siinä. Nyt tuli leikitteli talon yläkerrassa villisti, se olikin aivan liekeissä jo. Tein työtä poistuakseni, asunto ei tulisi kestämään. Anoppi hengitti kiivaasti sisään. Kaadoin anopin kasvoilleen pää taivutettuna taaksepäin ja hän seivästi itsensä sapeliini. Siinä näkyi anopin siniset, turpeat jalat ja pää liekeissä ovella. Mikä ihana näky. Hän liikehti ja alkoi nytkähdellä....Viimein loppui anoppi. Se oli siinä. Nousin poistuakseni verkkareissa ja hupparissa, vieden samalla miljoonan anopin perheestä.


    • kummastellen

      Textissä jäi askarruttamaan eräs olennainen asia. Kun hän seivästi itsensä sapeliin? Miten siitä selviää.

    • rakevm58

      sulla on yhtä mahtava anoppi kun mullakin.
      Anoppini jäi leskeksi 4v mentyämme naimisiin.
      Vaimolla matkatyö paljon poissa itse olen yrittäjä.
      Anoppini kanssa viettänyt monta ihanaa yötä yhdessä.
      Taitavanainen suuseksin suhteen.Nuolen mielelläni posliini pimppaa.
      Olemme rakastelleet jo 10vuotta ja homma toimii.

      • Sellaistaseelämäon

        Oijoi.. mulla vielä kokematta mutta uskoisin että tänä kesänä se tapahtuu. Monta kertaa jo lähellä mutta ei vielä sitä itse kauneinta. Kynnys aika korkea molemmilla mutta puhetta meidän kesken on kyllä ollu useasti.. anoppi ihanan siro 60v nainen joka kuulemma tarvii kalua ajoittain (viini päissään kerto) ja nykyisellä miehellä ei seiso...


    • Setsuuri

      No mutta. On herättänyt keskustelua ja sensuristikin on saanut hommia.

    • nudistit

      Ja hanuristi.

    • Anoppinykavokki

      Minä otin lopulta eron vaimosta ja muutin anopin, nykyinen avokki, kanssa asumaan. Sexi on parasta mitä olen koskaan saanut ja kokemusta minullakin on todella paljon. Anoppi 55 minä 35 ja hyvin mennyt pian viisi vuotta!

    • viihdeohjelma

      Hyvin valehtelette mutta sitä varten on suomi 24 palturisaitti. Ei näistä kenenkään hermo kärähdä jos ei kostukaan.

    • Anonyymi

      Minä kostuin.
      -jaques coste'e-

      • Anonyymi

        Sen vuoksi näitä kirjoitetaan ja sitä varten anopit ovat. Kai?


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe