Yli 100-kiloiset miehet

enkaiooainut

Pituus on ihan normaali toive, mutta mitenhän moni nainen tykkää että mies on lisäksi ns. läski?

Jostain syystä kiihottaa, että miehellä on kunnon iso kaljamaha. Moni ainakin sanoo ettei ylipainolla ole väliä, mutta kuinka moni oikeasti salaa jopa tykkää? Tai jos olet isokokoinen mies, oletko huomannut että naiset kiihottuisivat siitä?

26

2216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m29v

      Itse olen reilusti ylipainoinen eli tosi läski enkä ole kyllä naisystävää löytänyt. Deittisivustoiltakin poistin ilmoitukseni koska painoni kerrottuani tuli heti hylky lukuunottamatta muutamaa treffikertaa. Kasvoiltani olen kuulemma oikein kivan näköinen ja luonteeni ok mutta mutta. Vartaloni ja painoni. Pallomaista turvonnutta kaljamahaa minulla ei ole (en juurikaan käytä alkoholia) mutta läskiä kyllä on kertynyt varsinkin mahaan todella paljon. Eli huomattu on ettei ainakaan reilusti lihavasta miehestä naiset kiinnostu vaikka olisi kasvoiltaan kivan näköinen, siisti ja hyvä ihminen.

      • enkaiooainut

        Minusta liikaa on sitten, jos alkaa vaikuttaa kovin paljon sänkyhommiin tai tavallinen liikkuminen on hankalaa, tai hormonitasot menevät ihan vinoon. Eli kyllä se raja jossain menee. Mutta sellainen sopiva tukevuus (selvästi ylipainon puolella, sellainen mitä suurin osa lihavista on paitsi ääritapauksissa) on kuumottavaa :s


      • enkaiooainut

        Joku daddy-fetissi minulla varmaankin siinä sivussa. Kattelen usein nallekarhumaisia "setämiehiä" (itseeni verrattuna) ettei vakavaa suhdetta pystyisi edes harkitsemaan. Osittain eri asia mutta kerran pervopalstalla ollaan


    • egegeg

      Mä oon yli 100kg, mutta pituutta on lähes 2m eli mulla aika normaali paino.

    • isomieskiihottaa

      Minä olen itsekin isokokoinen nainen ja kyllä se iso mies vain on mies minun makuuni. Kunpa vain sellaisen jostain löytäisikin!

      • M26

        Kyllähän niitä on. ;)


    • Mahamisu

      Miehellä saa ja pitää olla vatsaa, se on todella kiihottavaa. Minun huomioni ainakin saa taatusti, jos on tukevampaa sorttia :)

      • kiimakalle

        missähän mahamisu on ja miten saan sinuun yhteyttä


    • Isomies9111

      Itse myös ylipainoinen mies joka on kiinnostunut lihavista naisista, mutta harvemmin löytää naisia jotka isoista miehistä pitävät

      • Lady_BBW

        Kyllä meitä isosta tykkääviä naisia kuitenkin on. Hoikka tai normaalipainoinen mies ei herätä minkäänlaista värinää, mutta kuten tuo hoikkarouva totesi, olette isot miehet todella seksikkäitä.


    • hoikkarouva

      Kyllä meitä on, minäkin tykkään tukevista miehistä. Olen hoikahko itse, mutta valitsin tukevan miehen . Jotenkin se kokoero juuri kiihottaa . Isot miehet, olette ihan todella seksikkäitä,

    • Ntykkääpehmeästä

      Täällä myös nainen joka tykkää pehmeistä miehistä. Pehmeä vartalo tuntuu hyvältä koskettaa ja hyväillä. On mitä hyväillä ja mistä ottaa kiinni. Ulkonäöstään tarkat gramman viilaajat ovat sitä myös naiselle. Naista mittaillaan päästä varpaisiin. En halua alistua mittailuun kuin karjamarkkinoilla. Pehmeävartaloiset ovat myös rennompia elämästä nauttijoita.

      • Janne.dez

        Kyllähän ne Ihanat pullukat muodot niiin kiihottaa, tänään näin tuos rannalla todella uhkeamuotoisen naisen, joka rasvaili itseään joka paikasta. Kyllä niin oli mukavaa nähtävää. Hän kyllä tiesi, että minä Katselin. No


    • 100jaylionhyvä

      En sanoisi, että olen läski, mutta mahaa on vuosien saatossa kertynyt kohtalaisesti. Siis läski (ikä siinä 5 kympin tienoolla) Seksi sen sijaan on lisääntynyt. Toisaalta meikäläistä on siunattu keskivertoa suuremmalla kangella. Usein naiset kysyvät ihan suoraan, että minkä kokoinen sulla on?
      Itseäni kiinnostaa yhä enenevissä määrin ylipainoiset naiset. En osaa asetella sanoja, mikä siinä on, mutta seksi on ollut useimmiten todellista kaikkien aistien nautintoa.
      Ihmisten koko on mielestäni sivuseikka...............asenne on se mikä ratkaisee.

    • Rituaali

      Olen aina tykännyt isoista miehistä Nyt on kiiman kohteena todellinen herkku. Voi helvetti, kun tuntee itsensä halutuksi, kun sellainen ottaa hiuksista kiinni ja sitten meinaan pannaan eikä meinata. Siinä ei kitinät auta.

    • Annemi

      Himoitsen isoa miestä jos vain löytäisin, itse olen myös tosi iso....

      • Isomies27

        Onhan meitä isoja miehiä jotka himoitsevat oikeen muodokkaan naisen hyväilystä


    • jokinenjiii

      läski on pikkulasten ja teinien käyttämä haukkumasana.
      karskit ja charmikkaat miehet ov at aina olleet naisten ja tyttöjen mieleen
      eli mahaa pitää olla.
      on epämiehekästä olla naisellinen kasviksia syövä hinari.

    • Mahat on parhaita! Ne näyttää kivalta, miehekkäältä, turvalliselta ja seksikkäältä.
      Ja niistä saa mahtavia orgasmeja, kun maha hieroo klitorista! Älä luovuta!

    • Kaunotarjakulkuri

      Minä olen kai erilainen nainen kun en innostu pitkistä miehistä yhtäään vaan haluaisin lyhyehkön eli noin 170-175 pituisen miehen . Minä pidän myös jos miehellä on hiukan vatsaa, saa olla vaikka ihan pallovatsainenkin. Itse olen kuitenkin tosi hoikka, 158 cm ja 49 kiloa.

      • Minä olen 178 cm ja minulla on iso maha mutta ohut jalat ja käsivarret!Minä pidän hoikat naiset!Kaula on kapeakin!Ainoastaan vatsa iso!


      • uteliasukko

        Ei 170 mittainen mies ole lyhyt vaan keskimittainen,joka varmaan sopivan kokoinen alle 160cm naiselle


    • Olisi ihana kasvattaa iso masu ja että paino nousisi tuonne 100kg paikkeille. Lyhyessä varressa pienikin lihominen näkyy herkästi.

      Vielä ihanampaa olisi löytää nainen joka tykkää lihavista miehistä, siitä että miehellä on masua tai että miehen masu kasvaa entistä isommaksi. Kaikista ihaninta olisi mikäli nainen auttaisi miestä lihoomaan kannustamalla, syöttämällä ja hyväilemällä turvonnutta masua.

      Nainen myös pitäisi päiväkirjaa miehen painosta, ottaisi valokuvia ja mittaisi masun kasvua säännöllisesti.

    • ErnestNytt

      Olen 175cm ja 95kg siisti ja luotettava ok näköinen mies Kokkolasta.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe