Moi olen 14v poika oulusta ja unelmoin marcuksesta tai martinuksesta he ovat niin seksikkäitä tekisi mieli panna jompaa kumpaa olisiko joillain muillakin samanlaisia tuntemuksia? olisiko jollain tietoa ovatko he homoja tai bi seksuaaleja? ja olisiko joillain joitain pervoja kuvia/videoita heistä? kiits nyt jo etukäteen
marcus ja martinus fantasia
BiPoikaaa
2
1494
Vastaukset
- Anonyymi
Itsekkin voin homona sanoa että ne on aika hot, mutta ajattelisin kyllä että ovat vähintään kaappi bi seksuaaleja (sillä eihän herran jestas tuollaset pojat voi olla heteroita)
- Anonyymi
V***u ei ne oo seksikkäitä eikä perhoja eikä ne ikinä panos sun kaa ne on positiivisia hauskoja iloisia ja oon ollu niitten fani kymmenen vuotta ja ollu niitten viidellä keikalla joten tiedän että ne ei panis tommosen idiootin homon kanssa joka on niin pervo
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418