Montako karhhuu kumosi? Pittää aena olla pitkä puukko nykyään matkassa varmmuuven vuoksi, liikkupa sitten missä tahasa entisen Piellisjärven kunnan aluvveella metissä. Tietysti kyllähän se kakspiippusta haalikkoohi uskkoo, kun silimille räpssäättää.
1950-60 lukuloilla ei tarvinna karhuja pelätä, eikä hukkii koulluun kulukkiissa, vaekka oli 6km matkkaa metsien läpi. Siihen aikkaan miehet piti huolen lasten koulutiestä. Leikittiinnii yhellä karhuntaljalla ja tais muuten olla yks ajoreissää.
Kuulusa karhunampuja Lieksasta?
10
374
Vastaukset
Kyllä alotit hyvinni. Mie oon noitten karhujenni paskoja katellu. Muitahi ku ommii , Karhuolluunjäliltä. Koko voimalla ei saa täällä otella. Haissoo se joskus muuhi ku politiikka. oon sitä mielipuolta, jotta karhuja on nyt liikaa. Iha livettää, no ne paskat. Mää siinä sitte tattia taas ens syksynnäi kerräämmää Vallille mummon kans ku ei rullat taivu mihiskää, hinnallakkaa.
Se, se vasta metkaa on ku pelekkäävät korvasientähi! Sehä on iha aivojen näköne kaunis.
Karhu ku ei ossoo keittää, joskus ei ees ommoosa. Pesis eres silämäsä joskus, jotta näkis kauemmas.
Kyllä mie Kituset Pohjanmaalta, ja muut karhunkaatajat tunnen Lieksasta. Ei Väinö virsinkään ole vieras. Tuttu kumppani oli vielä 1982. Silloin ei enää samoiltu. Ajateltiin metsiä.
Hetken vahvan sanailussamme heitti, kuin herrasmies. Hän, jotain Lieksan karhuista tietää.
Muut tuskin suksien enemmän?
Sydämellistä kevätsäänaurua teille lieksalaisille.
PS. Korvasieniä on keitettävä väljässä vedessä. Ainakin kaksi kertaa. Välillä huuhtoen. Ja taas uudestaan .
Suoraan pannulle laitettuna, voi tappaa. Kuten karhukin, monin eri tavoin.- korvarobo
Eihän hyvä ole milloinkaan liiaksi. Minkäänlaisia näistä pihveistä oikein tulee?
- pareetkorpi
Eihän hyvä ole milloinkaan liiaksi. Minkäänlaisia näistä pihveistä oikein tulee?
Uskokaa mihin uskotte. Minä uskon laajaan luontoon. Kuningatar mehiläisen pelastan hajanaisesta huoneestani. On häitä, on hautajaisia. - antitaito
Kommunisti pilas koko palstan. Määrätöntö, raadollista, laadutonta. Perustelematonta. Hävettävää.
- Ylhäinen.alhainen
Alhaalta kuului liikettä.
Kuinkahan kauan lienenkään nukkunut?
Uni kaikkosi pojan silmistä. Jalat olivat hieman hellät, mutta mieli kovin virkeä. - Said-Shitass
Me 👴🏿👶🏿👨🏿poistta teilta karhu te pelkka karhhu? me ei pelkka ja me kasin voinne taitta karhun niska ja karhhu ei hairitse ena teita
- ahmed.sultan.kondom
soitta isis lieksa se ampu kaiki karhu tai rajayta pommila karhu
- ei.ole.kuuluisia
Ei kuuluisa karhunkaataja Martti Kitunen ollut Lieksasta kotoisin. Hän oli kotoisin Virroilta ja hän kaatoin noin 200 täysikasvuista karhua ja liudan pentuja niiden lisäksi. Lieksassa ei ole kuuluisaia karhunkaatajia. Joku on saattanut kaataa nelisenkymmentä karhua, mutta se on vähän se.
- Karukas
Ampuhan Heikkinennii 36 karhuva muistaakseni. Taitaa olla piäkallottii tallessa.
- paljon.kaatajia
Se lienee Lieksan ennätys, mutta se ei vielä riitä todellisille suomalaisille karhunkaatajille kuten esimerkiksi Berndt Höökille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797