Kirpputori huijaus

Vapaamurari

Kenen tavaroita nainen myy ja ei käy töissä?
Joka kesä sama ihminen ja tavaroita riittää?

12

1027

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä voi vain arvailla...kun on auttavinaan vanhuksia niin saattaa mukkaan lähtee muutakin kuin hyvä mieli.Ei kellään yksityishenkilöllä riitä vuosikymmeneksi omia tavaroita, jostain on hommattava.

• Ooppeera

Ööö ootteko te sekopäitä :D

• Omatunto

Kuuluisko myyjän kyseenalainen toiminta viranomaisille? Mikähän tässä on taustalla. ..ahneus, sairaus vai toisten ihmisten hyväksi käyttö?

• Tuostapa luulisin, että toisten hyväksikäyttö. Patologinen kenties? Jos ihminen (työikäinen) ei hakeudu töihin, mutta jaksaa kuitenkin pyörittää markkinoitaan koko kesät, onko kyseessä yritystoiminta? Miten verot ja muut maksut? Siinäpä pohtimista.

• Mariike

Savossa sairasta sakkia?Se saattaa olla bisnestä ja myyjä maksaa verot.Asia ei varmaan ole tullut mieleen.Savolainen kateus näköjään riehuu.Tehkää ihmeessä ilmianto vaikka poliisille .Se saattaa helpottaa tuota tuskaanne.Mitkä ne muut maksut ovat verojen lisäksi,kun itse tekee kaikki duunit?Asia kiinnostaa meitä Hesalaisia.Menkää ihmeessä sinne Torille yrittäjäksi.Varmaan Tekin mahdutte kokeilemaan.Toisten ihmisten elämän syynääminen,olisko se ihan patologista vai sairasta? Telkussa näytti tyhmyyttään Susanna Koski.Oletteko kenties jotain sukua hänelle?

• ankeetvahtijat

Tässä -siis tässä teidän suunnattomassa kiinnostuksessanne toisten ihmisten asioihin- on takana ihan vaan normaali pmäkeläisyys. Tavanomaiseen pmäkeläisyyteen kuuluu pahantahtoinen uteliaisuus, epärehellisyys, kateus, laiskuus, tyhmyys, junttius, nuppivikaisuus, alkoholismi. Kun ei itse "kehata" yhtään mitään, kun itse vain odotetaan valmista eli sossun tukiaisia, ei kukaan muukaan saisi tehdä yhtään mitään.

• Annamaarit

Suosittelen että aloittaja menee ja kysyy häneltä suoraan mistä kysymys? Perättömiä ei kannata levitellä.

• Omatunto

Työttömien kimpussa ollaan tällä hetkellä niitä väkisin aktivoimassa joten miten tämä on onnistunut sitä välttämään?

• Semmoistase

Pitäkää huolta omista asioistanne. Viisain neuvo.

• Ihanomaelämä

Ihan voi mieltä askarruttavat asiat käydä kysymässä suoraan ihmisiltä eikä selän takana niitä pohtia. Jos nyt tuollaiset asiat niin kovasti kiinnostaa.
      Itsellä sen verran on onneksi omaakin elämää, ettei tarvitse muitten elämään sekaantua.

• Uuno

Mulla on omat asiat kunnossa mutta kyllä sitä voi silti olla kiinnostunut asioista. En tiiä kenestä myyjästä on kyse, kiinnittää vaan huomion jos on työikänen ja kaikki kesät torilla tilipehööriä myymässä elikkä ihan roinaa. Käsitöijen myyjät ja leipurit tekkee työtä myymisensä etteen. Sen kun myypi, ei se tulo saata kovin kummonen hällä olla. Ilimeisesti talavet jottain työtä tekköö, jos kesät päivystääpi torilla.

• laiskotellenkesä

Ei nyt varmaan kesämyynnistä niin kovin isot tulot tule ja varsinkaan kirpparilta, että verottaja niistä kiinnostuisi. Taisimpa jostain lukea, että 10 tuhatta saa ansaita verottoman ihan ominkäsin tehdyistä töistä. Olipa se sitte sienestystä, marjanpomintaa tms... Tosin eipä siellätaidettu mainita varastetun tavaran myynnistä mitään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe