10 things i hate about you

Ihatethefactthati

1. Osaat olla ärsyttävän tahditon (sitä tuskin itse tiedät)typical man
2. Oot akateemisesti braniac , sun äiti on varmaan aika jäätävä
3. Oot perfektionisti
4. Oot raivostuttavan hyvä urheilussa.
5. Oot myös ärsyttävän huomaavainen
6. Vihaan sitä tapaa miten jäät katsomaan ruokaillessa kaukaisuuteen niin kuin siellä olis jotain vaikkei ole
7. Vihaan sitä todennäköistä tosiasiaa sussa, että näät mut enemmän siskona kuin kiinnostavana naisena
8. Vihaan sitä miten sä suoritat elämää
9. Sulla on siniset hienon sävyiset meren siniset silmät
10.Loppujen lopuksi vihaan sitä tosiasiaa että en vihaa sinua

Oot kaikkee mitä oon miehissä inhonnu, mut tykkään susta silti ja se sapettaa.Oon myös raivoissani siitä mitä pari päivää sitten tapahtui olit tahditon. Enkä edes voi näyttää sulle raivon tunteita koska et tiedä mun tilanteesta tai mun tunteista...voi tosin olla, että alan pääsemään susta yli pikkuhiljaa, tänään raivo ja loukkaantuminen ei tuntunut niin kipeältä. Oon jotenkin turtunut, kun vastakaikua ei ole kuulunut..ehkä niin on vain parempi sä oot muutenkin vaan pahaksi mulle..ollaan liian samanlaisia sä oot vaan se braniac (mä en ole) Pitäis vaan luovuttaa sun suhteen, elän haavemaailmassa.

9

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BenSytkowski

      Jotain kouriintuntuvaa olet havainnut. Hyvää yötä.

    • lemonjuice

      Muista soittaa .....

    • tuskinmuteitiiä

      Jotenkin vaan tuli sellanen olo että tämä vois jonkun ihmeen kautta olla siltä kaipaamaltani naiselta mutta tuskinpa, jotenkin vaan niin tutula vaikuttaa miten kirjotat, jos näin olisi niin pari päivää sitten en tiedä miten olen ollut tahditon, lähtiessäni se ovi muuten paukahti tuulen voimasta ei tarkoituksella, ääneen taisin vielä aatella siinä että ei perkele niinkun on tapana välillä.

      Kuule sellanen homma että siitä huolimatta vaikka tämä ei varmaan ole siltä ihmiseltä jota kaipaan kun itse saanu kuvan ettei halua mun kans mitään, välillä toki jotain ristiriitasta havainnu esim viime vuoden puolella mutta jälkeen päin vasta aatellu että hmm voisko olla mutta en usko. Kuitenkin oli miten oli ja oli häneltä tai ei, mielestäni sinun pitäisi puhua asiat sen miehen kans, varmaan pystyt hänen knassaa muuten keskustelemaan?
      Jos olis häneltä niin mulle voi raivostyuakkin en ala ite hermoileen, asiallisesti haluan hänen kanssaan puhua.

      Ja onko nuo kaikki nyt niin huonoja puolia? Itse ainakin olen oma itteni ihan vikoinene kaikkineen, ja kyllä katson monesti peiliin ja meitin että missä ovisin parantaa, omasta mielestäni en suorita elämää, nyt on vaan ollut muutama paska juttu ja ei omasta syystä vaan parin ihmisen aiheuttamia että on ollu liikaa stressiä ja on ollut pakko selvitä ja ns suorittaa.

      Muuten pyrin elämään nauttien joka hetkesät, on kuitenkin sen verran vittumaisista jutuist aselvinny niin en aio elämää haaskata, voi myös ola että ehkä sinulla on väärä kuva osaksi jos ette ole tiettyjä asioita puhuneet kunnolla.

      Jos olisit hän niin en mitään muuta haluais kuin puhua ja yrittäny oman suuni avata mutta se tilanne missä nähdään on sellanen että en tiiä kannattaako alkaa puhumaan tunne asioista enää.

      Kuitenkin tätä naista arvostan ja kunnioitan vaikka varmaan oma käytökseni olltu kyllä välillä vähän miten sattuu mutta ei ole hänen vikansa, ja toki lukkoon meno on tunteiden syytä.
      Kuitenkin tämä ihminen joka kert aon tuonut sellasen piristyksen päivääni että huh huh ja varsinkin jos on ollu huono päivä niin hänen näkemisensä on parantanut. Olen myös nuist aparista paskajutusta päässy paremmin yli kun on saanu keskustella tän ihanan ihmisen kans niitä näitä ja muutenkin viettä aikaa.

      • vielätällästä

        Lisäyksenä kuitenkin ihan oma itteni olen rohkeasti vaikka se joitain ärsyttäis, kunpa vaan pystyis omana ittenään kaikkia miellyttään mutta ei sellanen oo mahollista, uskoan myös etät kaivattuni luulee mua vähemmän itsevarmaksi ja vahvaksi kuin olen, koska on ollut hankala tilanne, luulee varmaan myös että olen kokematon naisten kans mitä en ole vähän ruosteessa vaan ja paljon luottamustani käytetty hyväksi, luulee mysö että aattelen liikaa kokoajan, mikä ei pidä paikkaansa, en ole joissain asioissa sanonu vastaan vaikka omasta mielestä oiskin väärässä koska aattelin että ite huomaa koska hänelläkin on taipumusta perfetktionismiin mutta en minä hänen peerteitään arvostele, hän on juurikin ihan aomana ittenään, loppupeleissä meissä on paljon samankaltasuutta.
        Ja uskalllan näyttää hänelle heikkoutenikin että en pidä itteäni täydellisenä ja kyllä mulla oli pitkään itseluottamus ja itsevarmuus hukassa mutta niin on jokaisell ajoskus, aina luottanut itteeni ja ollut itsevarma ja saa sitä joskus jokainen olla heikompi, onneksi ei o luovuttanu ja selvinny.


      • Ihatethefactthati

        Btw 2. kohta on autocorrectionin vääristämä äiti=äo


      • Ihatethefactthati
        vielätällästä kirjoitti:

        Lisäyksenä kuitenkin ihan oma itteni olen rohkeasti vaikka se joitain ärsyttäis, kunpa vaan pystyis omana ittenään kaikkia miellyttään mutta ei sellanen oo mahollista, uskoan myös etät kaivattuni luulee mua vähemmän itsevarmaksi ja vahvaksi kuin olen, koska on ollut hankala tilanne, luulee varmaan myös että olen kokematon naisten kans mitä en ole vähän ruosteessa vaan ja paljon luottamustani käytetty hyväksi, luulee mysö että aattelen liikaa kokoajan, mikä ei pidä paikkaansa, en ole joissain asioissa sanonu vastaan vaikka omasta mielestä oiskin väärässä koska aattelin että ite huomaa koska hänelläkin on taipumusta perfetktionismiin mutta en minä hänen peerteitään arvostele, hän on juurikin ihan aomana ittenään, loppupeleissä meissä on paljon samankaltasuutta.
        Ja uskalllan näyttää hänelle heikkoutenikin että en pidä itteäni täydellisenä ja kyllä mulla oli pitkään itseluottamus ja itsevarmuus hukassa mutta niin on jokaisell ajoskus, aina luottanut itteeni ja ollut itsevarma ja saa sitä joskus jokainen olla heikompi, onneksi ei o luovuttanu ja selvinny.

        Veikkaan että et ole tyyppi jonka perään haikailen, mutta voimia tilanteeseesi! Kysyit, että ovatko nämä kaikki huonoja puolia? Eivät todellakaan se oli koko stoorin pointti, no juu osa on ehkä rasittavia piirteitä, mutta kokonaisuudessaan tykkään tästä tyypistä silti todella paljon, vaikka hänellä olisikin näitä piirteitä. Hyvää yötä sulle!Tällaista tänään.


    • 7-9oikein.lotossa

      No millä tavalla olin tahditon viimeksi? Jos sopii kysyä. Haluaisin oikeasti tietää. Suora puhe tepsii muhun parhaiten, ettäs tiedät ;) Ja otat muuten myös mua päähän ajoittain. Toivoisin enemmän toisen brainiacin kanssa, mutta en tiedä oletko kuitenkin vain ketku.

    • I_live_in_real_world

      Mä olen mä, en elä facebookissa etc.
      Vapaa-ajallani kuvaan luontoa pääasiassa mökilläni.

      • Seetsitvissiinoosinä

        Ootko aatellut että voisit opetella artikkelit kun ne poistaa sut ap:n listan kohdista 2 ja 3.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe