Elokuussa joko etelän aurinkoon tai jonnekkin eurooppaan kaupunkilomalle kaipaa 50 nainen,olen iloinen ja ihan kiva persoona kuten varmaan sinäkin:-) menoa fiilisten mukaan , nähtävyyksiä, hyvää ruokaa , aurinkoa...
Hyvää seuraa
7
468
Vastaukset
Moi reissunainen!
Minulla olisi kiinnostusta ja aikaakin.. kysele lisää ja laita viestiä [email protected]
tv FM- VaillaMatkaSeuraa
Suunnilleen samat tuntomerkit omaava nainen, lähdössä välimeren suuntaan, mutta vasta syyskuussa.
- Freeman1
Hei Sinulle VaillaMatkaSeuraa!
Minulle sopii myös syyskuu oikein hyvin...olen samoilla ajatuksilla matkaseuraa etsivä asiallinen mies. Kysele lisää: [email protected]
tv FM
- Freeman1
Hei, täällä olisi matkaseuraa kaipaava mies. Samoilla ajatuksilla voisin lähteä kuin Sinäkin. Olen kaikin puolin ok ja savuton. Elokuu sopii hyvin... kysy lisää: [email protected]. yst.terv. FT
- Elokuussa
Hei FT... tässä osoite johon voit kirjoitella minne haluasit ja lähteä Elokuussa-mietitään jos samat kohteet kiinnostaa :-)
[email protected]
- Syyskuu
VaillaMatkaSeuraa olevalle henkilölle. Syyskuussa lähtisin myös minä matkalle tai myöhemminki n sopisi. Laitatko spostiosoitteeseesi niin otan sinuun yhteyttä ja jutellaan enemmän.
- VaillaMatkaSeuraa
Hei, Syyskuu! Jos haluat ottaa yhteyttä niin: [email protected]
t: VaillaMatkaSeuraa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673