Elokuussa joko etelän aurinkoon tai jonnekkin eurooppaan kaupunkilomalle kaipaa 50 nainen,olen iloinen ja ihan kiva persoona kuten varmaan sinäkin:-) menoa fiilisten mukaan , nähtävyyksiä, hyvää ruokaa , aurinkoa...
Hyvää seuraa
7
474
Vastaukset
Moi reissunainen!
Minulla olisi kiinnostusta ja aikaakin.. kysele lisää ja laita viestiä [email protected]
tv FM- VaillaMatkaSeuraa
Suunnilleen samat tuntomerkit omaava nainen, lähdössä välimeren suuntaan, mutta vasta syyskuussa.
- Freeman1
Hei Sinulle VaillaMatkaSeuraa!
Minulle sopii myös syyskuu oikein hyvin...olen samoilla ajatuksilla matkaseuraa etsivä asiallinen mies. Kysele lisää: [email protected]
tv FM
- Freeman1
Hei, täällä olisi matkaseuraa kaipaava mies. Samoilla ajatuksilla voisin lähteä kuin Sinäkin. Olen kaikin puolin ok ja savuton. Elokuu sopii hyvin... kysy lisää: [email protected]. yst.terv. FT
- Elokuussa
Hei FT... tässä osoite johon voit kirjoitella minne haluasit ja lähteä Elokuussa-mietitään jos samat kohteet kiinnostaa :-)
[email protected]
- Syyskuu
VaillaMatkaSeuraa olevalle henkilölle. Syyskuussa lähtisin myös minä matkalle tai myöhemminki n sopisi. Laitatko spostiosoitteeseesi niin otan sinuun yhteyttä ja jutellaan enemmän.
- VaillaMatkaSeuraa
Hei, Syyskuu! Jos haluat ottaa yhteyttä niin: [email protected]
t: VaillaMatkaSeuraa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511873
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131776Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va381587Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961208- 941205
- 851168
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta3541012- 62879
- 49831
- 50826