olivat menestys ja keräsivät runsaan osanottajajoukon.
Suuren suosion innoittamana 60 naisten äkseeraus jatkuu, näin toivon.
Mun ehdotus seuraavaksi teemaksi on allit.
60+naisten rättisulkeiset
21
286
Vastaukset
- hehehehee
Palsta-aktiivi @hunksz on julkaissut vastikään allirunon
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15285252/renkuta-repaise-riepusiki - RealistiN
Juu, on allit, aivan kuin lähes kaikilla tämän ikäisillä naisilla jo alkaa olemaan, kuin myös isolla osalla miehiä.
Tietysti niiden ilmestymistä voisi pitkittää lihottamalla itseään sitä mukaa kun venyvät, vaan miksi pitäisi?
Ikä tuo mukanaa kaikenlaista roikkuvaa, maan vetovoima vaikuttaa niin miehillä kuin naisillakin.
Silloin ei häiritse muiden eikä omat allit kun itsetunto on kohillaan.- hytinäx1
Niin ja miksi ihminen ei voi hyväksyä että vanhenee ja kroppa muuttuu sitä mukaa. Kumma että omalla 60 palstalla nälvitään toistemme ulkonäköä.
- hehehehee
hytinäx1 kirjoitti:
Niin ja miksi ihminen ei voi hyväksyä että vanhenee ja kroppa muuttuu sitä mukaa. Kumma että omalla 60 palstalla nälvitään toistemme ulkonäköä.
@hytinäx1
"omalla 60 palstalla nälvitään toistemme ulkonäköä."
Niinpä, juuri tuota olen minäkin ihmetellyt ja harmitellut. Kehotetaan suurinpiirtein piiloutumaan kaapuun katseilta ja siihen sitten vertailuksi ihaillaan nuorten sileää ihoa ja kaunista ulkonäköä.
Meillä on elämänkokemusta nuorilla sitä ei ole, mutta nuoret eivät itseään ruoski eivätkä häpeä nuorta ikäänsä ja sen tuomaa elämänkokemuksen puutetta. - RealistiN
hehehehee kirjoitti:
@hytinäx1
"omalla 60 palstalla nälvitään toistemme ulkonäköä."
Niinpä, juuri tuota olen minäkin ihmetellyt ja harmitellut. Kehotetaan suurinpiirtein piiloutumaan kaapuun katseilta ja siihen sitten vertailuksi ihaillaan nuorten sileää ihoa ja kaunista ulkonäköä.
Meillä on elämänkokemusta nuorilla sitä ei ole, mutta nuoret eivät itseään ruoski eivätkä häpeä nuorta ikäänsä ja sen tuomaa elämänkokemuksen puutetta.Minäpä tästä lähden oman ei enää niin kimmoisan kehoni kanssa likkaamaan nurmikkoa hyvinkin vähäpukeisena. Jos joku näkee allini sekä muut roikkuvat ulokkeeni ja tuntee niiden vuoksi pahoinvointia, niin saa siitä syyttää ihan itseänsä, mitäpä kyttää tonttini tapahtumia. :)
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta haluan tuoda julki mielipiteeni, että ei kapeaolkaimisten toppien pitäminen ainakaan poista ongelmaa.
- omituista
Lopeta nyt jo toi jankutus naisten vaatteista. Vai plaraatko omaa vaatekaappiasi ja kyselet sitämukaa täältä mielipiteitä vaatetuksestasi?????
- hehehehee
Aha, kiitos tiedosta, joka varmasti perustuu omaan kokemukseesi.
Millaisten housujen kanssa käytät kapeaolkaimisia toppeja? tälläkin kertaa oon kanssas samaa mieltä
sen takia paljastavin hiha yleisillä paikoilla on mulla tohon kyynerpäähän asti
en sen takia mitä muut ajattelee vaan sen takia mikä musta tuntuu mukavimmalta
kotona kyllä kuljen hihattomissa.
Vanheneminen tapahtuu niin hitaasti että siihen ehtii sopeutua.
Mitä ihmettä tuollainen ikääntymisen mukanaan tuomien muutosten kyttääminen tarkoittaa.
Annetaan ihmisten ikääntyä rauhassa, siltä ei säästy kukaan.- hehehehee
@mielikki.mummo
"Mitä ihmettä tuollainen ikääntymisen mukanaan tuomien muutosten kyttääminen tarkoittaa."
En minä, mutta pojat. - hompsantuusa_
Kyllä mä olen huomannut omalla kohdallani tuota lihaskatoa ojentaja- ja koukistajalihaksissa. Toki yritän estää niiden "allien" roikkumista ihan esteettisyydenkin kannalta. Ne vaan tuppaavat osumaan silmiin esim. nostaessani ylimmille hyllyille jotain. Mutta tärkeämpi syy on pitää nekin lihakset kunnossa pysyäkseni mahdollisimman pitkään omatoimisena jos ikää riittää.
Viime päivinä olen todennut toivovani ettei minusta koskaan tulisi juoruavaa paikkaansa pitämättömien asioitten levittäjää, ennen totuudesta selvää ottamista.
Vanhat naiset ovat pahimpia, ja tämä on todettu ihan täällä oikeassa elämässä.
Alleista viis, tuossahan nuo mukana roikkuvat.- Heikunkeikku
Mitkä rättisulkeiset?
En ymmärrä aloitusta, mutta Mun ehdotus olis seuraavaksi teemaksi pallit :)Heikunkeikku kuule, kun äskeiseen viestiini meinasin kirjoittaa, että alleista ja palleista viis, roikkukoot kellä mitenkin ;)
Vetäsin kuitenkin takasii.- Heikunkeikku
Ancie kirjoitti:
Heikunkeikku kuule, kun äskeiseen viestiini meinasin kirjoittaa, että alleista ja palleista viis, roikkukoot kellä mitenkin ;)
Vetäsin kuitenkin takasii.Hyvä ku vetäsit pois, kun jo olisit ollu vetämättä, niin sitte mä en olis voinut kommentoida tähän aloitukseen yhtään mitään.
Alleista ei yhtään huvittaisi rupatella, mutta kyl´mä palleista voisin:) - Heikunkeikku
Heikunkeikku kirjoitti:
Hyvä ku vetäsit pois, kun jo olisit ollu vetämättä, niin sitte mä en olis voinut kommentoida tähän aloitukseen yhtään mitään.
Alleista ei yhtään huvittaisi rupatella, mutta kyl´mä palleista voisin:)..joS olisit ollu vetämättä..
Heikunkeikku kirjoitti:
..joS olisit ollu vetämättä..
Kiva kun sinä pääsit sen kirjoittamaan ;)
Anoppini nimi oli Alli.- Heikunkeikku
Ancie kirjoitti:
Kiva kun sinä pääsit sen kirjoittamaan ;)
Anoppini nimi oli Alli.Ookko Linnun kaa naimisis?:)
"Aa aa allin lasta
pientä linnun poikaa
pienellä linnulla on pitkä nokka..... jne.
Mun äiti tapas tuota laulaa mulle aikanaan ja lapsenlapsilleen.
Kiva muistelo yhtäkkiä putkahti mieleen.
Kiitos sulle. Heikunkeikku kirjoitti:
Ookko Linnun kaa naimisis?:)
"Aa aa allin lasta
pientä linnun poikaa
pienellä linnulla on pitkä nokka..... jne.
Mun äiti tapas tuota laulaa mulle aikanaan ja lapsenlapsilleen.
Kiva muistelo yhtäkkiä putkahti mieleen.
Kiitos sulle.Onneksi en, nyt ei voi jatkaa, naurattaa ihan hitokseen.
Hauskaa päivää sinulle ja kissille ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367569Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361843Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251840- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
- 241717