Wacom Cintiq 13hd apua!

epätoivo

Sain serkultani uudenveroisen Wacom cintiq 13hd piirtonäytön. Se toimi upeasti tasan kolme minuuttia kunnes yhteys katkesi kynän osalta täysin. Näyttö kyllä peilaantuu, mutta piirtää se ei anna. Olen nyt kaksi iltaa koittanut selvittää ongelmaa ja kaiken järjen mukaan olen päätynyt siihen, että johto on hajonnut, kun wacom ohjelma sanoo vain että "a supported tablet was not found". Eli luulen että 3 in 1 kaapelin USB osio on rikki.

Kysyisinkin, että olisiko pääkaupunkiseudulla henkilö, jolla olisi kyseinen piirtonäyttö ja johto, jota voisin kokeilla? Palkaksi suklaata ja kahvia!

Kiitos jo etukäteen!
Lauri Ketonen
0449868854

1

1836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wuzhu

uuden kaapeli hankinta

tilaamani XP-Pen saapui tänään! Tilasinkin uudemman mallin, Artist 16 Pro piirtopöytä , joka maksoi virallinen myymälä $500 .

https://www.xp-pen.com/goods/show/id/251.html

https://www.storexppen.com/buy/artist-series-display16pro.html

Hyvät ensivaikutelmat sain tästä piirtiksestä. Tabletti näyttää ja tuntuu hyvältä, löytyy monta nappulaa,

Piirtämiseen sitten kannattaa ottaa isompi koko. Artist 16 Pro ( 15.6" IPS kuvaruutu ) olisi ehdottomasti paras ratkaisu jälkimmäisessä hommassa. Tai sitten joku tabletti, johon saa kuvankäsittelyyn sopivan ohjelman.

Myös itse piirtäminen tuntuu hyvältä. Paineentunnistus toimii erittäin hyvin ja tabletti tuntuu nopealta ja tarkalta ( 8192 herkkyystasoa ). Piirtäessä mikään ei tunnu huonommalta kuin vanhalla bamboolla, päinvastoin. Huomattavasti isompi pinta, enemmän paineentunnistustasoja ja tarkkuudessa ei ole mitään moitittavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      143
      1859
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      280
      977
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      838
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      797
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      729
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      671
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      640
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      634
    Aihe