Wacom Cintiq 13hd apua!

epätoivo

Sain serkultani uudenveroisen Wacom cintiq 13hd piirtonäytön. Se toimi upeasti tasan kolme minuuttia kunnes yhteys katkesi kynän osalta täysin. Näyttö kyllä peilaantuu, mutta piirtää se ei anna. Olen nyt kaksi iltaa koittanut selvittää ongelmaa ja kaiken järjen mukaan olen päätynyt siihen, että johto on hajonnut, kun wacom ohjelma sanoo vain että "a supported tablet was not found". Eli luulen että 3 in 1 kaapelin USB osio on rikki.

Kysyisinkin, että olisiko pääkaupunkiseudulla henkilö, jolla olisi kyseinen piirtonäyttö ja johto, jota voisin kokeilla? Palkaksi suklaata ja kahvia!

Kiitos jo etukäteen!
Lauri Ketonen
0449868854

1

1865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wuzhu

uuden kaapeli hankinta

tilaamani XP-Pen saapui tänään! Tilasinkin uudemman mallin, Artist 16 Pro piirtopöytä , joka maksoi virallinen myymälä $500 .

https://www.xp-pen.com/goods/show/id/251.html

https://www.storexppen.com/buy/artist-series-display16pro.html

Hyvät ensivaikutelmat sain tästä piirtiksestä. Tabletti näyttää ja tuntuu hyvältä, löytyy monta nappulaa,

Piirtämiseen sitten kannattaa ottaa isompi koko. Artist 16 Pro ( 15.6" IPS kuvaruutu ) olisi ehdottomasti paras ratkaisu jälkimmäisessä hommassa. Tai sitten joku tabletti, johon saa kuvankäsittelyyn sopivan ohjelman.

Myös itse piirtäminen tuntuu hyvältä. Paineentunnistus toimii erittäin hyvin ja tabletti tuntuu nopealta ja tarkalta ( 8192 herkkyystasoa ). Piirtäessä mikään ei tunnu huonommalta kuin vanhalla bamboolla, päinvastoin. Huomattavasti isompi pinta, enemmän paineentunnistustasoja ja tarkkuudessa ei ole mitään moitittavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      168
      2827
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2107
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      59
      2091
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1776
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1561
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      84
      1278
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1090
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1049
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      201
      1049
    Aihe