Onko joku niin idiootti, että tuo jalostettu taistelukoiria sinne?
Tälläistä roskarotua ei pitäisi enää jalostaa
https://www.youtube.com/results?search_query=pitbull attack
Onko koirapuistossa pitbulleja?
3
269
Vastaukset
- Pahuusz
Kauheita videoita. Eikä kauheinta ole pitbullien hirviöys, vaan se miten surkeita ihmiset ovat. Ensinnä hankkivat noita, mutta toiseksi ovat täysin kyvyttömiä pysäyttämään niitä. Yksi mies sentään kohtuureippaasti hakkasi hirviökoiraa kepillä selkään, niin eikö joku saatanan hyysäriakka estä. Ja sitten vaan taas porukalla halitaan ja annetaan kevyitä ämmäpotkuja.
Yrittäkää nyt ymmärtää, ettei se hirviö hellitä ennen kuin se tekee kuolemaa. Eli sitä on lyötävä niin, että selkäranka tai kallo halkeaa. Kuristettava täysillä vyön kanssa, kaivettava silmät ulos, tai viillettävä suolet ulos. Tuollainen vitun taputtelu ei muuta kuin innosta hirviötä. - hgfjfg
Jokaisen pitinomistajan mielestä se oma pitti on kiltti, sen ulosteet maatuvat jalkakäytävälle jne
- tiettyjensuosiossa
Oon kuulllu, et niit tuodaan pennusta asti.Ja aikuistuessaan siihen asti, et vaistot herää ja käy jonkun lemmikin kimppuun.Sitten vasta, omistaja tajuaa et kyseesdä on taistelurotu kun huomaa miten se tositilanteessa toimii.Noita on 19-30 vuotiailla, joilla itsetunto tai ulkonäköongelmia.
Kun tatska, ja bemmi ei riitä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1094275Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572458Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21823
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768