Onko koirapuistossa pitbulleja?

enz

3

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pahuusz

Kauheita videoita. Eikä kauheinta ole pitbullien hirviöys, vaan se miten surkeita ihmiset ovat. Ensinnä hankkivat noita, mutta toiseksi ovat täysin kyvyttömiä pysäyttämään niitä. Yksi mies sentään kohtuureippaasti hakkasi hirviökoiraa kepillä selkään, niin eikö joku saatanan hyysäriakka estä. Ja sitten vaan taas porukalla halitaan ja annetaan kevyitä ämmäpotkuja.

Yrittäkää nyt ymmärtää, ettei se hirviö hellitä ennen kuin se tekee kuolemaa. Eli sitä on lyötävä niin, että selkäranka tai kallo halkeaa. Kuristettava täysillä vyön kanssa, kaivettava silmät ulos, tai viillettävä suolet ulos. Tuollainen vitun taputtelu ei muuta kuin innosta hirviötä.

• hgfjfg

Jokaisen pitinomistajan mielestä se oma pitti on kiltti, sen ulosteet maatuvat jalkakäytävälle jne

• tiettyjensuosiossa

Oon kuulllu, et niit tuodaan pennusta asti.Ja aikuistuessaan siihen asti, et vaistot herää ja käy jonkun lemmikin kimppuun.Sitten vasta, omistaja tajuaa et kyseesdä on taistelurotu kun huomaa miten se tositilanteessa toimii.Noita on 19-30 vuotiailla, joilla itsetunto tai ulkonäköongelmia.
      Kun tatska, ja bemmi ei riitä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1014
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      868
    3. 62
      863
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      45
      834
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      48
      771
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      684
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      639
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38