Hei arvoisat bi/lesbo naiset...Pyydän anteeksi jos joku ärsyyntyy viestistäni...Olen naisellinen (päässä) mies,treenattu ja Ok-näköinen..Olen bi ja mua viehättivät myös aina maskuliiniset naiset.Hetero,bi,lesbot...Ja kaikkein salaisin fantasia-olla "naisen" roolissa myös naisen kanssa.Hyväillä,suudella,nuolla,joutua "raiskatuksi" strap-onilla tai dildolla..Muutenkin olla suhteessa tai sessiossa sellaisen naisen kanssa..
Jos löytyisi kiinnostuneita-kai voisitte arvata postini täällä..Olen itse pks:lta..
Vielä kerran pyydän olla hyökkäämättä liikaa:)
Bi-bottomin toteuttamaton unelma:(
2
490
Vastaukset 2
- Kysympähänvaan__
Miksi sinua ei viehätä ollenkaan heteronaiset?
Luulisi, että kauniita ja viehättäviä heteronaisia olisi yllin kyllin. Mikä niissä heteronaisissa on ”vikana” kun ei hetero/bimiehiä kiinnosta juuri ollenkaan?
Oletko nyt ihan varma ettet ole homo kun ei nuo heteronaiset kiinnosta ollenkaan?En olisi sanonut että heteronaiset eivät kiinnosta lainkaan,vaan sytyn eniten maskuliinisistä naisistä:) bi-kokeiluja on ollut,vaan en ole niin paljon kiinnostunut miehistä kuten määrätyn tyypin naisista...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 701091
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12939En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61910- 62808
- 60760
- 57697
- 60627
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67606
- 133596
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.23594Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30565- 50559
- 33510
- 29505
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35499- 18484
- 72476
- 40457
- 24439