Hei arvoisat bi/lesbo naiset...Pyydän anteeksi jos joku ärsyyntyy viestistäni...Olen naisellinen (päässä) mies,treenattu ja Ok-näköinen..Olen bi ja mua viehättivät myös aina maskuliiniset naiset.Hetero,bi,lesbot...Ja kaikkein salaisin fantasia-olla "naisen" roolissa myös naisen kanssa.Hyväillä,suudella,nuolla,joutua "raiskatuksi" strap-onilla tai dildolla..Muutenkin olla suhteessa tai sessiossa sellaisen naisen kanssa..
Jos löytyisi kiinnostuneita-kai voisitte arvata postini täällä..Olen itse pks:lta..
Vielä kerran pyydän olla hyökkäämättä liikaa:)
Bi-bottomin toteuttamaton unelma:(
2
487
Vastaukset
- Kysympähänvaan__
Miksi sinua ei viehätä ollenkaan heteronaiset?
Luulisi, että kauniita ja viehättäviä heteronaisia olisi yllin kyllin. Mikä niissä heteronaisissa on ”vikana” kun ei hetero/bimiehiä kiinnosta juuri ollenkaan?
Oletko nyt ihan varma ettet ole homo kun ei nuo heteronaiset kiinnosta ollenkaan?En olisi sanonut että heteronaiset eivät kiinnosta lainkaan,vaan sytyn eniten maskuliinisistä naisistä:) bi-kokeiluja on ollut,vaan en ole niin paljon kiinnostunut miehistä kuten määrätyn tyypin naisista...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 39630
- 86557
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70456