Hei arvoisat bi/lesbo naiset...Pyydän anteeksi jos joku ärsyyntyy viestistäni...Olen naisellinen (päässä) mies,treenattu ja Ok-näköinen..Olen bi ja mua viehättivät myös aina maskuliiniset naiset.Hetero,bi,lesbot...Ja kaikkein salaisin fantasia-olla "naisen" roolissa myös naisen kanssa.Hyväillä,suudella,nuolla,joutua "raiskatuksi" strap-onilla tai dildolla..Muutenkin olla suhteessa tai sessiossa sellaisen naisen kanssa..
Jos löytyisi kiinnostuneita-kai voisitte arvata postini täällä..Olen itse pks:lta..
Vielä kerran pyydän olla hyökkäämättä liikaa:)
Bi-bottomin toteuttamaton unelma:(
2
418
Vastaukset
- Kysympähänvaan__
Miksi sinua ei viehätä ollenkaan heteronaiset?
Luulisi, että kauniita ja viehättäviä heteronaisia olisi yllin kyllin. Mikä niissä heteronaisissa on ”vikana” kun ei hetero/bimiehiä kiinnosta juuri ollenkaan?
Oletko nyt ihan varma ettet ole homo kun ei nuo heteronaiset kiinnosta ollenkaan?En olisi sanonut että heteronaiset eivät kiinnosta lainkaan,vaan sytyn eniten maskuliinisistä naisistä:) bi-kokeiluja on ollut,vaan en ole niin paljon kiinnostunut miehistä kuten määrätyn tyypin naisista...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329