Onko muilla Kuusaalla tv pimeänä? Torstaisesta ukkosesta lähtien ollut, Telian kaapelissa. Telian sivuilla kyllä lukee että vikaa on, mutta alkaa epäilyttämään voiko vian korjaus kestää näin kauan.
Kuusankoskella tv pimeänä
8
512
Vastaukset
- kaaleppi
Kyllä voi ja telialla etenkin. Suosittelen kytkemään antennipiuhan kaksinkerroin anukseen, niin johan alkaa kanavat näkyä.
- tattoopower
Ei ole ainakaan isoilla, treenatuilla, lihaksikkailla ja tatuoiduilla linnankundeilla. Niiltä ei uskalleta katkaista sähköjäkään vaikka jäis lasku maksamatta.
Ja leveä selkä heiluu.- paikkakunnanvajakki
Vuodesta toiseen sama virsi.
- Adolf113
Kolarinmäessä ainakin toimii televisio sekä nettiyhteys joka tulee Soneran valokuitua pitkin.
- sopii.sinne
Kuusaalla ihmisten aivotoimintakin on pimeenä.
- Adolf113
Samasta aiheesta länkytät monia viestejä peräkkäin. Se, että sinä jäät pahasti jälkeen meistä muista ei tarkoita, että meillä muilla menisi huonosti. Katkeroidu vaan yksinäsi. Minä sijoitan rahani Suomen halvimpiin asuntoihin Kouvolassa ja loput osakkeisiin jonka avulla pääsen rikkaaksi ihmiseksi vailla huolia.
- jatkasossunkusettamist
Missä ja milloin olen jäänyt jälkeen sekä miten? En ole katkera, minä vaan nauran aivokuolleille kuusaalaisille, jotka kuvittelevat joskus voivansa olevan hyödyksi jollekin.
Osta Kouvolasta asuntoja ja myy niitä tappiolla.Kukaan sinne Kouvolan halua muuttaa. Paitsi ehkä nykyinen kouvolalainen.
- kyttääjien.kuusankoski
Kuka tämä Adolfi on Kouvolan valtuustossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141789Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1431493- 781398
- 571226
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91210- 741105
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 55882