Olen aina pitänyt itseäni jotenkin vajavaisena, erilaisena ja epäkelpona. Vaikka muut näkevät varmaan ihan mukavan ja viehättävän ihmisen, joka tekee asioita joista nauttii ja etenee elämässä. Miten näistä tunteista voi oppia eroon?? Muuten elelen loppuiän yksin.
Arvottomuuden tunteet
2
344
Vastaukset
- mikäsongelmaseon
tietenkin, jos pidät itseäsi epäkelpona saattaa häiritä jokapäiväistä elämääsi. Lopeta se itsesi dissaaminen, siitä se lähtee. :) Yksin elämisessä ei ole mitään vikaa. Ei tarvitse ottaa muita huomioon tai koettaa olla toiselle mieliksi. Voit ihan hyvin hankkia mies/naisystävän ilman että muutatte yhteen. Minulla on seuraa silloin kun haluan ja taas kun kaipaan omaa hyvää seuraani saan olla itsekseni. Tsemppiä ja aurinkoista kesää sinulle. :)
- Oo_turvassa_muru
Onks sun ympärillä hyviä ihmisiä? Joteki vois kuvitella että sun ympärillä ei oo hyviä ihmisiä kun oot päätyny aattelemaan itestäs tollain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1906738- 1551943
- 1131648
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️521149Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889