Olen aina pitänyt itseäni jotenkin vajavaisena, erilaisena ja epäkelpona. Vaikka muut näkevät varmaan ihan mukavan ja viehättävän ihmisen, joka tekee asioita joista nauttii ja etenee elämässä. Miten näistä tunteista voi oppia eroon?? Muuten elelen loppuiän yksin.
Arvottomuuden tunteet
2
411
Vastaukset
- mikäsongelmaseon
tietenkin, jos pidät itseäsi epäkelpona saattaa häiritä jokapäiväistä elämääsi. Lopeta se itsesi dissaaminen, siitä se lähtee. :) Yksin elämisessä ei ole mitään vikaa. Ei tarvitse ottaa muita huomioon tai koettaa olla toiselle mieliksi. Voit ihan hyvin hankkia mies/naisystävän ilman että muutatte yhteen. Minulla on seuraa silloin kun haluan ja taas kun kaipaan omaa hyvää seuraani saan olla itsekseni. Tsemppiä ja aurinkoista kesää sinulle. :)
- Oo_turvassa_muru
Onks sun ympärillä hyviä ihmisiä? Joteki vois kuvitella että sun ympärillä ei oo hyviä ihmisiä kun oot päätyny aattelemaan itestäs tollain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651