Olen aina pitänyt itseäni jotenkin vajavaisena, erilaisena ja epäkelpona. Vaikka muut näkevät varmaan ihan mukavan ja viehättävän ihmisen, joka tekee asioita joista nauttii ja etenee elämässä. Miten näistä tunteista voi oppia eroon?? Muuten elelen loppuiän yksin.
Arvottomuuden tunteet
2
390
Vastaukset
- mikäsongelmaseon
tietenkin, jos pidät itseäsi epäkelpona saattaa häiritä jokapäiväistä elämääsi. Lopeta se itsesi dissaaminen, siitä se lähtee. :) Yksin elämisessä ei ole mitään vikaa. Ei tarvitse ottaa muita huomioon tai koettaa olla toiselle mieliksi. Voit ihan hyvin hankkia mies/naisystävän ilman että muutatte yhteen. Minulla on seuraa silloin kun haluan ja taas kun kaipaan omaa hyvää seuraani saan olla itsekseni. Tsemppiä ja aurinkoista kesää sinulle. :)
- Oo_turvassa_muru
Onks sun ympärillä hyviä ihmisiä? Joteki vois kuvitella että sun ympärillä ei oo hyviä ihmisiä kun oot päätyny aattelemaan itestäs tollain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901