No voihan rähmäke :(

Nyt hokasin, tänään on helluntai ja se hellu pitäs olla just tänään, tai sitä ei ole koko vuonna:(
Mistäs mä nyt tähän hätään sen keksin,,, Auttakaa hyvät kanssa eläjät, edes pienellä vinkillä.
Kuitenkin aurinkoista ja iloista helluntaita ;),,,

8

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hänellejokaajatuksissaon

      Eikö se mene niin, että jos ei helluntaina, niin juhannuksena on jono. Itse odotan tarkoituksella juhannukseen, niin saat valkata sitten suuremmasta joukosta, ellei se mister oikea anna kuulua itsestään aiemmin, polvistu keittiössä ja kosi mua, kun tehdään ruoaksi sitä perinteistä kanaa:)

      • Punahilkka

        Oon mä hevoseen ihastunut


      • hänellejokaajatuksissaon
        Punahilkka kirjoitti:

        Oon mä hevoseen ihastunut

        Kivat sulle, mutta mies on ajatuksissa mulla:)


      • tarkennetaas

        Eikun se menee niin että jos ei heilaa helluntaina niin ei kuppaa juhannuksena. :)


    • pitääpaikkansa

      Ei ole heilaa ollut koskaan helluntaina, eikä sitä ole näkynyt loppuvuonnakaan... :(

    • aitoriitta

      Minulla on heila😀. Tosin tänään golfia pelaamassa. Haittaaks se?

    • Freedom

      En haluu heilaa ettei se roiku toss koko vuotta.
      Vapaus 🇱🇷

    • No nyt kävi niin, että se on sitten juhannus seuraava ajankohta mihin voin toivoa sitä tunkua ;).
      Olis nyt senkään verran että saan ihan valita, ettei ole tyytyminen siihen yhteen ainoaa mikä kuikkii jostain puskan takaa ja lopuks rohkasee ittensä ja tulee framille ;).

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      917
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      773
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe