Mahtaneeko Lidlin kassalle päästä ihminen joka on nyrpein ja vähiten sopiva asiakaspalveluun??
Kävin,kauhistuin,menin,enkä enää mene.
Kassaneidiltä ei tullu heitä tms.,ei kiitosta ei ole hyvää ja naama oli kuin 5kg sitruunoita olisi lounaalla syöty,huh sentään!
Lidlin kassat :/
50
4140
Vastaukset
- Neea
tais olla kassatytöllä/pojalla.
Ihan ystävällisiä on mulle aina olleet, kun silloin tällöin käyn. Sitä olen ihmetellyt et onko heillä jokin sääntö, että tavarat pitää vetää pika-vauhtia piipparin läpi kun välillä näyttää jopa koomiselta se huiskiminen. Ja jos hinta ei heti meinaa tulla alkaa kahta kauheampi huiskinta. Onko siellä jokin salainen kello-kalle piilossa tai kamera valvomassa?- kuullut
heillä jokin määrä mikä pitää saada kassan läpi oman vuoron aikana...
- pipsa
oon huomannut ihan saman, että oikein kilpaillaan asiakkaan kanssa, kumpi on nopeampi ja jos et kiirettä pidä niin voit joutua keräämään ostoksesi lattialta. Muuten ihan kiva paikka asioida mutta tuo kassan kanssa yhteistyö on juuri se mikä korpeaa!
- tehdä
duunia sillä liksalla minkä Lidl maksaa.
- olisi
kannattanut miettiä ennenkuin haki sinne töihin.
- ennustelija
olisi kirjoitti:
kannattanut miettiä ennenkuin haki sinne töihin.
Tieto heidän palkoistaan on virheellinen,työehtosopimuksen mukainen palkka.
Mutta kun lukee tätä kirjoittelua,se todistaa että suomalaiset,ei osaa muuta kun valittaa
yleensä kaikesta.
Voisitte miettiä itse miten kaupassa käyttäydytte.
- Hanurista
Lidlin kassahärveli perseestä... tynkä, johon kerääntyy kolmen asiakkaan ostokset sekaisin...
Ostoskorissa minulla oli 15 tlk kaljaa. En jättänyt koria hihnan alkupäähän ja latonut kaljoja hihnalle, vaan annoin tölkkien mennä kassatytölle korissa, josta hän voi ne laskea ja antaa pakata seinustalla reppuun. Ei onnistunut. Kassatyttö otti kaljat korista tiskille ja otti korin pois... Oli siinä vitsiä yrittään kantaa/potkia lattialla 15 tölkkiä seinustalle pakattavaksi. Ja koko ajan pukkaa toisten tavaroita väliin.
Ja tytön naama norsunvitulla.
Eikö järkeä saa käyttää Lidlissä?- ...
Onko jossain Lildissä nykyään ostoskoreja? Eipä ole vielä Kivistönmäelle kerenneet. Enkä muissakaan ole nähnyt, hyvä jos nyt on hoksattu.
- heyke
... kirjoitti:
Onko jossain Lildissä nykyään ostoskoreja? Eipä ole vielä Kivistönmäelle kerenneet. Enkä muissakaan ole nähnyt, hyvä jos nyt on hoksattu.
Keskustan Lidliin ovat älynneet hankkia ostoskoreja. Tosin niitä ei saa viedä kassalinjan ohi, kun kuulemma koreja hävisi kaupasta, kun ihmiset kantoivat niillä ostoksensa pakkauspöydälle. :P Ei mitään järkeä. Tottakai tavarat on helpompi pakata siellä pakkauspöydällä kuin siinä tynkäkassalla, mutta milläs viet ne tavarat siitä pakkauspöydälle... *wäääh!!!*
- Neea
heyke kirjoitti:
Keskustan Lidliin ovat älynneet hankkia ostoskoreja. Tosin niitä ei saa viedä kassalinjan ohi, kun kuulemma koreja hävisi kaupasta, kun ihmiset kantoivat niillä ostoksensa pakkauspöydälle. :P Ei mitään järkeä. Tottakai tavarat on helpompi pakata siellä pakkauspöydällä kuin siinä tynkäkassalla, mutta milläs viet ne tavarat siitä pakkauspöydälle... *wäääh!!!*
Mikseivät laita koreihin hälyjä ja portteja lähemmäs ovia, pakkaus alueen "päähän" niin ei häviäis korit? Tätä olen itse ihmetelly, kun kanssa tossa keskustassa käyn.
Esim Cittarissa on tehty näin, tosin siellä onkin kassan päässä tilaa pakata ja portit heti kassan jälkeen.
Tiedä sit, meinaako ne etteivät saa voroja kiinni jos portit on vasta ovilla, mutta onkohan se koppa-hävikki nyt loppupeleissä niin kamalan suurta?
Ihan kivat ne korit on, mutta ois tosiaan iso apu kun sen sais viedä vähän pidemmälle... Tai parasta ois järkevämmät kassatiskit (=pakkaustilaa). Ilmeisesti se mikä toimii Saksassa ei toimi meillä, joten pientä joustoa kiitos... - Mikseivät laita koreihin hä...
Neea kirjoitti:
Mikseivät laita koreihin hälyjä ja portteja lähemmäs ovia, pakkaus alueen "päähän" niin ei häviäis korit? Tätä olen itse ihmetelly, kun kanssa tossa keskustassa käyn.
Esim Cittarissa on tehty näin, tosin siellä onkin kassan päässä tilaa pakata ja portit heti kassan jälkeen.
Tiedä sit, meinaako ne etteivät saa voroja kiinni jos portit on vasta ovilla, mutta onkohan se koppa-hävikki nyt loppupeleissä niin kamalan suurta?
Ihan kivat ne korit on, mutta ois tosiaan iso apu kun sen sais viedä vähän pidemmälle... Tai parasta ois järkevämmät kassatiskit (=pakkaustilaa). Ilmeisesti se mikä toimii Saksassa ei toimi meillä, joten pientä joustoa kiitos..."Mikseivät laita koreihin hälyjä"
No kun ne hälyt ja portit ei ole ilmaisia.
LIDL ei ala rahaa tuhlaamaan asiakkaan hyväksi. Se on 100% varma.
- Tällaista vaan...
Niin notta elkää hyvät ihimiset käykö sielä Lidlissä, kun se aiheuttaa noin paljon itkua ja murhetta... Minä olen ainakin boikotoinnut koko ketjua vastaan siitä lähtien, kun tuli Suomeen. Olen kyllä käynyt kyseisessä putiikissa kaksi kertaa ja havainnut, että boikottini on aiheellista. Kerta kaikkiaan surkeaa toimintaa...
- ennustelija
Olen käynyt Kivimaan Lidelis avaamisesta lähtien ja olen tyytyväinen palveluun, ja tuotteisiin ,jotka ovat tuoreita .Palstallla joku kaljakalle valitti,kun oli nostanut korin hihnalle, tee sama Citymarketissa niin voi olla että kassa sanoo sinun olevan humalassa ja ottaa oluet pois.
- alkoi kiinnostamaan
Eli missä näistä Lahden lidleistä kävit, alkuperäinen "närkästynyt"?
- Närkästynyt
keskustan Lidlissä ja mietin et menenkö toista kertaa tai ainakin katson tarkkaan mille kassalle jos valinnanvaraa on.
- Heppu
Kai nyt ymmärrät, että valituksesi ansiosta Lidlin henkilöstöpolitiikan mukaisesti kassaneidit ruoskitaan ja vielä rangaistuksena heiltä otetaan päivän toinen vessakäynti pois kuukauden ajaksi... Kiva kipristellä koko iltapäivä, että pääsee kotiin pissalle.
Boikottiin mokoma lafka. Ihmiset on tyhmiä, kun menevät halvimman vipuun hetkellisen säästön huumassa.- ettekö te tiedä?
Kun Lidlit avattiin, niin asiakkaita opastettiin, että ostokset pitää latoa takaisin kärryyn sitä mukaa, kun ne on piipautettu kassalla. Sitten maksun jälkeen siirrytään pakkauspöydälle ja vasta siellä täytetään kassit. Niitä ei kuulemma "saanut" pakata siinä kassalla. Miten tämä tehdään korin käytäjien kanssa, sitä en tajua. Jos kori siis pitää jättää jo ennen kassaa pois?
- jepulis
Joo itse myöskin keskustan lidlissä käydessäni havainnut haarvinaisen nyrpeää kassatoimintaa....liekö sama tyyppi sattunut meille, vai ovatko kaikki yhtä happamia...
- ennustelija
Mitenkä te itse käyttäydytte, tervehdittekö henkilökuntaa kauppaan mennessä,kiitättekö saadessanne kuitin ja rahat. Olen vakkariasiakas ja monelta puuttuu käytöstavat.
Karmeinta on kun ostetaan paistotuotteita ja kun pulla putoaa lattialle, niin siihen se jää. Tälläisiä asiakkaita tekisi mieli ottaa hihasta ja sanoa jätätkö kotonasi myös pudonneen pullan lattialle. - Haino.Kentti
ennustelija kirjoitti:
Mitenkä te itse käyttäydytte, tervehdittekö henkilökuntaa kauppaan mennessä,kiitättekö saadessanne kuitin ja rahat. Olen vakkariasiakas ja monelta puuttuu käytöstavat.
Karmeinta on kun ostetaan paistotuotteita ja kun pulla putoaa lattialle, niin siihen se jää. Tälläisiä asiakkaita tekisi mieli ottaa hihasta ja sanoa jätätkö kotonasi myös pudonneen pullan lattialle.Asiakas on ostaja ja maksaa henkilökunnan palkan. Henkilökunta on asiakaspalvelutyössä ja jos ei pää kestä, niin alan vaihto. Jos se helvetin pulla tippuu, niin ei sun tarvi sitä nostaa. Idiootti.
- huuiipgp
Tämä. Moni ei tiedä mistä asiakaspalvelussa on kyse. Jotkut asiakaspalvelijat vissiin odottaa palvomista että he voivat käyttäytyä kuten asiakaspalvelijan pitää.
- Harmaakarhu.
Kävin tuossa männäviikolla siinä Launeen Lidlissä.Meinasin,että käyn ihan suit-sait vaan ja haen pari maitopurkkia ja pari tölkkiä papuja.Vaan annas olla,kun menin sinne myymälään.Myymälän puolella sinällään ei ollut tunkua,mutta se veltto näky siinä kassalla.Suupielet nännien korkeudella ja tyyliin"viiseuroo,kiitos"...
Suoritiun maksun ostoksista ja sen jälkeen salamahaihtumisen.Jonossa meni noin 10 min ja edessäni oli kolme ihmistä,eikä kellään ollut järin paljoa tavaraa,joten kassan suoritus olisi voinut olla"hiukan nopeampi"ja edes yritystä asiakaspalvelusta.Päätin siinä vaiheessa,että jos olen menossa sinne päin kaupoille,niin takuulla polkaisen siihen Prismaan Launeelle.En jarruta Lidlin kohdalla.Ala-arvoinen suoritus sen firman henkilökunnalta. - lcckdjfsdj
Launeen lidlissä on outo pörrötukkainen kikattaa pullukka.
- lepposia
Anna pullukan kikattaa, ainakaan ei nyrpeile.
- saastaavälttävä
Lidli......Somali basaari. Siellä somalit ostavat meidän suomalaisten rahoilla kaiken. Minä en enää mene Lidliin negrujen joukkoon.Saa vielä jonkun taudin, kun saasta levittää kaikkialle ties mitä tautia.
- jawohl_mein_kamrad
Mukavia ovat kassahenkilöt Lidlissä.
- kaupan.toimeksianto
Vartijat kiusaa.
- sddghghk
Rehevä naismyyjä ei pidä minusta asioimassa Launeen lidlissä, joten on valehdellut vartjijoille minun varastavan tavaraa siellä.
- kusipäät
sddghghk kirjoitti:
Rehevä naismyyjä ei pidä minusta asioimassa Launeen lidlissä, joten on valehdellut vartjijoille minun varastavan tavaraa siellä.
Lahtelainen perusmentaliteetti: jos jonkun naama ja ulkoinen habitus ei miellytä, niin siitä on oikeus alkaa levittää törkeitä valheita. Eikös tollanen aiheetta myymälävarkaaksi leimaaminen ole kunnianloukkaus?
Tollaset myyjät ja pellevartijat pitäis potkia kortistoon, niin oppisivat vähäsen nöyryyttä.
- fghgfhgfh
Kassaneitien varmaan myös pitäisi nauraa kihertää kun läskimahoilla on pilke silmäkulmassa ja maailman paras seuramies omasta mielestä.
- kokhfhjygkmob
Menkääs haukkumaan suoraan päin naamaa läskeistä, ei taida olla tarpeeksi munaa/mitälie , täällä kyllä tyhmänä naputetaan. Menisitte itsekin töihin luuserit.
- asiaako
Ihan oli kyllä "rehevä" mies joka "kommentoi", kommentointi tarkoittaa kyllä sanakirjan mukaan ihan muuta kuin mitä täällä suolipalstalla harjoitetaan.
- khfbökhgb
No pysyypä pinnalla=<)
- kettuileevainoaa
Iso nainen on on.
- helvetinkiire
Se oli kyllä naurettavaa silloin kun Lidli tuli Suomeen, että ei ollut minkään valtakunnan ostoskoreja asiakkaille. Omasta takaa piti olla jotain, millä sai suuremmat ostokset kannettua kassalle ja sitten saatanaallinen kiirus latoa ostokset kassiin ja menoksi. Huh huh. Onneksi on opittu ja nykyään Lidlissä on ostoskorit ja -kärryt sekä isommat kassat, ettei tartte sellasella saatanaan kiireellä latoa ostoksiaan kassiin.
- Ähäkutti
Jos Lidlin kassat ovat nyrpeitä niin mee tsiikaan kauppatorin "Caribia" ravintelia. Siellä sitä vasta seisoo nyrpeä ja asiakaspalvelutaidoiltaan miinusmerkkistä porukkaa :O
- Höpöhöpöä
Omalta kohdalta Lidlin kassat yleensä kyllä olleet perusystävällisiä tai ainakin asiallisia. Homma hoituu, that's it. Minä en ainakaan kauppareissulla mene ystäviä tekemään tai jumittamaan jonoa tyhjänpäiväisillä kassan kanssa juoruiluilla. Joillakin meillä asiakkailla on omakin elämä:D
- oshufslk
Joo ei kannata kassojenkaan mitään obsessioita asiakkaisiin muodostaa.
- SeKaupaskäyntionjännää
Voi voi mutta tietäisitpä kuinka varsinkin vanhemmat kassatädit juoruavat puolestaan heille tuntemattomista asiakkaista! Manataan kuinka se taas osti keitinpusseja, varmaan kahvinarkkari! Ja sitten samalla luumut pyörii lattialla ja moni tuote on ehtinyt loppumaan kun kassat ei ehdi juoruilulta töitään tekemään.
- exasiakas
Kivistönmäen Lidilissä pikku pomo kiukutteli vanhalle miehelle kun mies laittoi ostoskorin "väärään paikkaan" että yrittää pitää myymälän siistinä. Ihan pappaa harmitti ja ämmä vaan naukui. sen jälkeen on minulla vaihtunut Launeen myymälään.
- herätys
No mikä uusi juttu se on että Lahdessa on pienet piirit?
- ahkeranainen000
Taisin nähdä sen pomon, eikä töitä tehnyt vaan juoruili asiakkaiden kuullen.
- NaistenLogiikka
Jos joku mättää se on aina asiakkaan vika.
- Nobodyteikauppaanpääse
Launeen lidl muka Suomen paras lidl ja siellä osa porukasta ei suostu palvelemaan tiettyjä asiakkaita. Ilmeisesti, jos lahtelainen aukoo sulle päätä, kaikki on kestettävä vastaaan sanomatta tai sut eristetään kaikesta.
Käyn vain Launeen cittarissa koska siellä on automaattikassat. Ei tarvitse asioida kenenkään kanssa ja muutenkin jouhevampaa menoa.
Milloin Launeen prismassa nähdään automaattikassoja? Siellä on aina hirveät jonot.- oigdmf
Automaattikassojen soisi kyllä lisääntyvän. Palvelua ei saa enää mistään pienten erikoisliikkeiden hävittyä Suomesta.
Kyllähän niitä olisi hyvä saada lisää koska esimerkiksi launeen prismassa on yleensä vain muutama kassa auki.
Muistaakseni jossain lehdessä kauppiassa kuitenkin sanoi ettei sinne ole tulossa automaattikassoja vaikka kysyntää on, noh, asioin jatkossakin cittarissa mistä sellaiset löytyvät.- Anonyymi
Rauhanmies kirjoitti:
Kyllähän niitä olisi hyvä saada lisää koska esimerkiksi launeen prismassa on yleensä vain muutama kassa auki.
Muistaakseni jossain lehdessä kauppiassa kuitenkin sanoi ettei sinne ole tulossa automaattikassoja vaikka kysyntää on, noh, asioin jatkossakin cittarissa mistä sellaiset löytyvät.Asiakaspalvelijat juoruilee takahuoneessa ja seurailee monitoreista asiakkaita. Tuostako pitäisi maksaa?
- Päiväkotilidlitlahes
Keskustan lidl taitaa olla ainoa paikka, josta saa hyvää palvelua.
- Anonyymi
Lyhyet mies kassat haisee!!!!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078