Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä minä halua?

SuhteetJaSuhteettomuudet

Ok.. ensiksi suhdemääritelmät suomeksi, jotta kaikki ymmärtää käsitteet ja niiden erot.

Tapailusuhde/deittailu = nähdään kerran viikossa taikka harvemmin/useammin ja ollaan yhdessä muutama tunti. Variaatioita tästä on sovitusti joko ei tapailla muita samaan aikaan taikka että tapaillaan muitakin samaan aikaan. Tarkoitus tutustua ja selvittää siirrytäänkö parisuhteeseen ja tiiviinpään yhteydenpitoon.

Panosuhde= tavataan silloin tällöin kuten tapaillessa mutta, vain seksin merkeissä.
Muuta ei suhde pidä sisällään.

Parisuhde= ollaan jo sovittu että ollaan pari eikä muita enää tapailla. Yhteydenpito tiiviimpää. Nähdään ehkä joka päivä. Omissa suhteissa usein ollaan joka päivä yhdessä. Nukutaan yhdessä, vaikka siis emme yhdessä asuisikaan. Usein parisuhteissa jotka ovat parisuhdetasolla. Toisella on avain asuntooni jos vara-avaimia on tarjolla ja se saa tulla ja mennä asunnossani miten haluaa, vaikken ole kotona. Monesti on ollut niin että avaimella asuntooni on tultu suoraa töistä käymään suihkussa ja syömään kun itse en ole kotosalla ollut, mutta laitettu mulle viestiä vaan että menee mun luokse.

Itse haen ihan käsitteen parisuhde tapaista suhdetta ja mitä suhteessa odotan?

Noh, seksiä ensinnäkin joka päivä tai joka toinen.
Muutakin yhteistä tekemistä kuin seksi.
Suhteella tulevaisuus ja etenemismahdollisuudet eli en jatka mitään esim. pettämissuhdetta koska minusta sillä ei ole mahdollisuuksia edetä eteenpäin. Tähtäin on siis vakavoittaa kahden asunnon välillä kulkeva suhde yhden asunnon parisuhteeksi eli avoliitoksi hiljakseen,

18

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saahansitähaluta

      minulta ei heru seksiä joka päivä, eikä edes joka toinen. Taidat olla aika nuori, kun suhteesi perustuu seksille.

      • SuhteetJaSuhteettomuudet

        Ja vieläpä nainen siis olen minä! Että mietippäs sitä että haluukko vielä tarjota edes kerran viikossa seksiä minulle ;)

        Jos ei heru niin sitten on ongelma, sillä ainakin joka toinen päivä haluan.


      • hahhhaaahhh

        Ymmärrän miksi olet täällä, jos seksiä noin harvoin. Peitto ei heilu


      • SuhteetJaSuhteettomuudet
        hahhhaaahhh kirjoitti:

        Ymmärrän miksi olet täällä, jos seksiä noin harvoin. Peitto ei heilu

        siis minusta jos parisuhteeseen hinkuu väkisten täytyy sitten myöskin olla valmis siihen mitä se merkitsee. Se merkkaa sitä että nähdään tiiviisti ja minun kohdalla se on sitten joka päivä ja on säännöllinen seksielämä ja minun kohdalla se on joka päivä tai joka toinen ja että se sisältö on myös muuta kuin pelkkä paneskelu jotta se täyttää sen parisuhteen kriteerit.

        Jos ei ole aikaa ja kiinnostusta on enemmän muihin puuhiin niin mitä sitten sillä parisuhteella tekee?

        Parisuhde luo vaateen järjestää aikaa ja harrastaa säännöllistä seksiä


    • olensamaa

      Mieltä kanssasi noista määritelmistä. Nuo vaikuttaisivat olevan hukassa joillain. Eikös muuten parisuhde ala tapailusuhteesta?

      • SuhteetJaSuhteettomuudet

        alkaa kyllä. Se on tapailu ---> parisuhde ---> avo/avioliitto järjestyksenä jos siis etenee


      • olensamaa
        SuhteetJaSuhteettomuudet kirjoitti:

        alkaa kyllä. Se on tapailu ---> parisuhde ---> avo/avioliitto järjestyksenä jos siis etenee

        Juurikin noin.


    • miksipitääollasäätämässä

      Itse seurustelen aina yhden kanssa kerrallaan, ei ole mitään ongelmia selvittää ainakaan itselle millainen suhde on kyseessä. Suhteen toinen osapuoli voi nähdä asian kyllä toisin, mutta sellaista ihmistähän sitä aina toivoo rinnalleen, jonka kanssa ajatukset seurustelusta olisi samankaltaisia.

      • SuhteetJaSuhteettomuudet

        Tuo ei ole kuitenkaan selviö. On heikko itsetuntoisia miehiä paljon jotka valehtelee että haluaa suhteen, mutta todellisuudessa kohottaa vain itsetuntoaan naisen avulla. Hänellä saattaa olla sutinaa monen kanssa samaan aikaan ja monessa paikassa. Saattaa olla raudat kuumina vaikka tinderissä. Facebookissa erilaisissa chateissa, baareissa. Joka paikasta haetaan ihailua jotta itsetunto kohoaisi. Naiset eivät todellisuudessa heitä kiinnosta ollenkaan vaan se minkä heidän avullaan saa itselleen. Tunteen että on kelpaava ja hyvä.

        Näitä on nähty jotka on yhden kanssa suhteessa ja selän takana tykkäilee somessa muiden perse kuvista ja ja yrittää flirttailla ja saada keskustelun tynkää aluilleeen. Ja näitä naisia on useita joille tehdään sama


      • SuhteetJaSuhteettomuudet

        Usein aloitus on heti jotain kullittelua ja muuta makeaa lässytystä ja ulkonäön kehumista. Miehellä on peli menossa ja verkkoja vesillä. Sitten odotellaan kuka siihen tarttuu. Tyypillinen pelaaja. Naiset on pelinappuloita itsetunnon kohotus pelissään


    • kuin-sinä

      kaikki täällä varmasti haluaa tuota samaa

      • SuhteetJaSuhteettomuudet

        Ei välttämättä. Jotkut saattaa etsiä vaan jotain "henkistä suhdetta" eli se ajatus että joku on kiva olla jossain itselle on riittävä, mutta muita osa-alueita ei haluta mukaan asiaan.

        Taikka sitten joku voi etsiä pelkkää panosuhdetta esim. siksi koska on niin kauhean vaikeaa luopua muistakin vaihtoehdoista ja haluaa elää kuin sinkku. Itsekkäästi.

        Itsellä on vain kaksi vaihdetta. Parisuhde tai sinkkuus. Panosuhde ei ole riittävä monestakin syystä. Sillä ei ole etenemismahdollisuuksia eikä siinä ole tunnetta. Minä myöskin olen tottunut parisuhde seksimääriin jos minulla joku on ja se tarkoittaa vähimmäismääränä joka toinen päivä seksiä. Panosuhteen seksimäärät eivät ole minulle riittäviä.

        Jos parisuhteessa olisi seksiä se määrä mitä panosuhteissa usein on niin minä sekä minun existä jokainen olisi alkanut valittaa että suhteessa on haluttomuus ja seksittömyys ongelmia. Kerta tai kaksi viikkoon mitä panosuhteilijoilla saattaa enemmillään olla seksiä on parisuhteissa täysin riittämätön määrä.

        Olen joko tai ihminen. eli sinkkuna ei ollenkaan seksiä ja parisuhteessa sitten ihan se normaali määrä. Minulle ei riitä mikään panosuhteen määrät. Mutta seksikumppania en muiden kanssa jaa tai muuten menee ensin seksihanat kiinni ja sitten lentää koko mies ovesta ulos.


      • SuhteetJaSuhteettomuudet

        Paras keino selvittää mitä vaille mies on, on oikeastaan lopettaa seksin anto kokonaan ja peruuttaa hiukan suhteessa alempaan vaiheeseen ensimmäisen vihjauksen toisesta naisesta taikka epäilys että mies hakee vain seksisuhdetta. Jos miehen kiinnostus loppuu kun seksiä ei tulekaan ja suuntaa muualle, niin se on selvä peli mitä se haki. Valheiden läpi alkaa näkemään siinä


      • IsolleTyperykselle
        SuhteetJaSuhteettomuudet kirjoitti:

        Paras keino selvittää mitä vaille mies on, on oikeastaan lopettaa seksin anto kokonaan ja peruuttaa hiukan suhteessa alempaan vaiheeseen ensimmäisen vihjauksen toisesta naisesta taikka epäilys että mies hakee vain seksisuhdetta. Jos miehen kiinnostus loppuu kun seksiä ei tulekaan ja suuntaa muualle, niin se on selvä peli mitä se haki. Valheiden läpi alkaa näkemään siinä

        Itse valitat sitä, että jos et saakaan seksiä tarpeeksi, sitten päätätkin testata toisen sitoutumista suhteeseen laittamalla seksihanat kiinni. Olet maailman epäloogisin ihminen.

        Jos se toinen on samanlainen kuin sinä, niin hänellä on ihan selvä syy kävellä ulos suhteesta koska sinun käytöksesi seksimäärän osalta ei vastaa hänen käsitystään parisuhteen seksimääristä.

        Mietihän tarkemmin ennen kuin sylkäiset ulos noita aivopierujasi.


      • SuhteetJaSuhteettomuudet
        IsolleTyperykselle kirjoitti:

        Itse valitat sitä, että jos et saakaan seksiä tarpeeksi, sitten päätätkin testata toisen sitoutumista suhteeseen laittamalla seksihanat kiinni. Olet maailman epäloogisin ihminen.

        Jos se toinen on samanlainen kuin sinä, niin hänellä on ihan selvä syy kävellä ulos suhteesta koska sinun käytöksesi seksimäärän osalta ei vastaa hänen käsitystään parisuhteen seksimääristä.

        Mietihän tarkemmin ennen kuin sylkäiset ulos noita aivopierujasi.

        Tässä taåauksessa mies aiheutti sen sanomalla ensin näin:

        "et ansaitse minua. Olen nyt baarissa katselemassa muita"

        ja myöhemmin

        "Et ole arvoiseni, minulla on ollut toinen jo hetken aikaa"

        Molemmat kerrat hän jäi itse kiinni valeesta ja sen sijaan että olisi asiat reilusti selvittänyt tuli vastaukseksi nämä. Minun epäilyt on siis hänen itse aiheuttamiaan. En minä toisen muija pillu nesteiyä ala omaan pilluuni ottamaan että levitelköön vaan omaan munaansa mutta muhun ei toisen muijan nesteet tule!


        Tämän lisäksi hän ei todellakaan näytä ehtivän tyydyttään edes minun seksuaalisia tarpeitani tarpeeksi usein joten hänestä ei ole minulle kuin surua


      • IsolleTyperykselle
        SuhteetJaSuhteettomuudet kirjoitti:

        Tässä taåauksessa mies aiheutti sen sanomalla ensin näin:

        "et ansaitse minua. Olen nyt baarissa katselemassa muita"

        ja myöhemmin

        "Et ole arvoiseni, minulla on ollut toinen jo hetken aikaa"

        Molemmat kerrat hän jäi itse kiinni valeesta ja sen sijaan että olisi asiat reilusti selvittänyt tuli vastaukseksi nämä. Minun epäilyt on siis hänen itse aiheuttamiaan. En minä toisen muija pillu nesteiyä ala omaan pilluuni ottamaan että levitelköön vaan omaan munaansa mutta muhun ei toisen muijan nesteet tule!


        Tämän lisäksi hän ei todellakaan näytä ehtivän tyydyttään edes minun seksuaalisia tarpeitani tarpeeksi usein joten hänestä ei ole minulle kuin surua

        Ei tuossa mitään seksihanoja tarvitse laittaa kiinni! Hän on jo katselemassa muita! Pihalle vaan tuollainen ukko jos parisuhteen aikana tuollaista tekee.


      • SuhteetJaSuhteettomat
        IsolleTyperykselle kirjoitti:

        Ei tuossa mitään seksihanoja tarvitse laittaa kiinni! Hän on jo katselemassa muita! Pihalle vaan tuollainen ukko jos parisuhteen aikana tuollaista tekee.

        Se lensi jo. Luuli itsestään liikoja ja kuvitteli olevansa unelmamies.

        Sai minulle vain tunteen että olen arvoton, mitätön ja kuka tahansa parempi jonka takia hän myös katteli muita.

        Minä kelpasin seksiin aina silloin tällöin kun tarpeeksi panetti. Muuta tekoa ja arvoa minulla ei ollut.

        Hän sai minut tuntemaan itseni huonoksi ihmiseksi ulkoa ja sisältä ja ihmiseksi jota voi käyttää himojen tyydytykseen mutta haussa on koko ajan parempi

        Mulla on ollut ihan hirvee olla nämä kuukaudet miettien mikä minussa on vikana kun minua kohdellaan näin.

        Samalla hän itse ylistää kuinka unelmamies on ja minä olen vain mitättömyys kun en hyväksy hänen toimintatapoja


    • Peliakka

      Taidan olla pelinais...huh ja huh, huhhuh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2364
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2064
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1883
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1658
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1582
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1420
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe