Onko täällä vuoden 2016 jälkeen kyseisessä hotellissa käynneitä onko yhtään uudistettu tai edes saneerattu huoneita/hotellia. kävin ko. hotellissa muutaman kerran mutta huoneet olivat aika kulahtaneet. Olen miettinyt jos vaikka syksyllä menisi Rethymnoniin uudestaa ja tuohon samaan hotelliin pidän sen sijainnista mutta jos mitään uudistuksia ei ole tehty jätän väliin ja katson jonkun toisen majapaikan. Mitä hotellia suosittelisitte kahdelle aikuiselle vai kannattaisiko mennä johonkin muuhun saaren kohteista.
Hotelli Zannis
Kreetalle
1
116
Vastaukset
- Anonyymi
Samasta asiasta olen kiinnostunut kuin aloittaja olisiko jollakin 2019 päivitettyä tietoa ko. hotelli Zannisista ? Onko uudistettu tehty mitään korjauksia tai ylipäätään uusittu mitkään ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5897792Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3402975Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3932111- 1281307
- 311263
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51199Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1061095- 911063
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641033- 46913