Lääkkeistä

Maarit

Onkohan Kreikan apteekeista mahdollisuutta ostaa nukahtamis lääkettä ilman reseptiä esim Imovan, jos sattuu, että omat jää kotiin.

9

830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppsi

Vähän riippuu aptekista, yleensä kyllä.

• eikositria

Mä olen Rodoksella saanut lihasrelaksanttia joka on Suomessa reseptilääke. Uskoisin että saat.

• DilleDingDong2010

Ota Maarit paikallinen jos sattuu että ukkos jääny kotiin mutta ota sellainen joka ei ole popsinu lihasrelaksanttia, kyllä uni sit maittaa.

• Maariit

Inhottavaa olettamusta, vaimo mulla on.

• kärynnyt

Tuskin saat enää niin helposti kuin joskus pystyi ostamaan. Sitten Suomen päässä jos tulee yllätys tullitark. mitä selvität kun ei ole Kreikkalaista reseptiä.

• ParempiVaihtoehto

Plataniaksessa oli apteekissa valeriaanaa ainakin ja se on käsikauppatuote. Varmasti löytyy ja vahvaa kun luonnontuote. Ui,syö ja liikkuu.pikkaisen juomaa niin luulisi unen tulevan!

• sair.hoitaja

Valerianaa täältä saa ilman reseptiä, mutta jos on tottunut käyttämään nukahtamislääkettä, niin ei ehkä Valeriana auta. Toki sitä voi kokeilla tarvittaessa. Agios Nikolaoksessa asunut jo viisitoista vuotta, joten tietoa on.

• Turkkiin

Tee päivämatkaa Turkin Marmariklseen. Sieltä apteekeista saat monenlaista lääkettä. Ainakin itse olen saanut sieltä lääkkeitä unettomuuteen, vaikeaan vatsatautiin (vahvoja antibiootteja) jne. jne....

• Saapihansitä

Kyllä saa, ouzo-niminen lääke nukuttaa hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      86
      1570
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      1200
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      174
      1095
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      52
      892
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      881
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      858
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      858
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      792
    9. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      783
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      769
    Aihe