Miksei leidipoikia siivota katukuvasta pois?

Vakuutusmeklari_Hassan

Miksi Thaimaan valtio ei vie leidipoikia jonnekin vuorille tai vuorien taakse pois näkyvistä ja pidä huolen että niitä ei tule esiin enää ollenkaan?
Yhtä huonosti hodettu ongelma Pattayalla nuo leidiboit kun on rotatkin.

19

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi pitäisi? Eikö jokainen kulttuuri toimi omien perinteidensä mukaan, eikä niin kuin vaikkapa sinä haluat? Jos häiritsee, niin vaihda kohdetta. Ja paljon kyseisissä henkilöissä on myös niitä, joita et ikinä päällepäin usko että olisi mieheksi syntynyt, vaan katselet perään vaikkapa terassin ohi kulkiessaan.
      Ja ole huoleti, eivät he ketään ole väkisin ottaneet, pelko pois. Osalla vain on sitten käynyt niin huono säkä, että vasta hotellilla huomannut minkälaisen henkilön on ottanut mukaansa, ja ei aina edes silloinkaan...
      Ja sitten vielä siihen aiheeseen "kuka panee ketä", niin iso osa (ei aivan kaikki) näistä Ladyboista syö naishormooneja millä häivyttää/pitää loitolla miesmäisiä piirteitä (ja alentaa omaa testosteroni määrää), niin tämä on johtanut siihen, että heillä tuo jalkojen välissä oleva värkki toimii vain kusemisessa, ei missään muussa toiminnassa.

      Hieman lisää kyseisestä aiheesta:
      http://www.minnethaimaassa.com/blogikirja/miljoonan-ladyboyn-maa/
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Katoey
      http://www.lomakuume.net/v5/yleinen/nain-tunnistat-ladyboyn/

      • Mauhkang

        Onko Santtu sen alan miehiä ?


      • Aviomies

        Jatkan Santun asianmukaista vielä sen verran, että on ihan sairasta sekoittaa aina yhteen nämä henkilöt ja ylipäätään seksi, sekä varsinkin seksi jonkun turren kanssa, sekä vielä että he olisivat maksullisia.
        Pieni osa ei tarkoita kaikki.
        Minä tunnen monta ja onhan minut kaikessa nimetty alan mieheksi sitä ja tätä, niin olen kai minä sitten alan mies tässäkin.
        Voin sanoa että jokaisen tuntemani ulosanti voittaa satanolla Pattayan rakkaiden ulosannin, jotka alan miehiä omassaan.


      • oivoitaas
        Aviomies kirjoitti:

        Jatkan Santun asianmukaista vielä sen verran, että on ihan sairasta sekoittaa aina yhteen nämä henkilöt ja ylipäätään seksi, sekä varsinkin seksi jonkun turren kanssa, sekä vielä että he olisivat maksullisia.
        Pieni osa ei tarkoita kaikki.
        Minä tunnen monta ja onhan minut kaikessa nimetty alan mieheksi sitä ja tätä, niin olen kai minä sitten alan mies tässäkin.
        Voin sanoa että jokaisen tuntemani ulosanti voittaa satanolla Pattayan rakkaiden ulosannin, jotka alan miehiä omassaan.

        "Jatkan Santun asianmukaista vielä sen verran"?

        Mutta ethän sinä voi jatkaa ellet ole aloittaja eli "onkopoika". Tulipa taas Lerpalta freudilainen lipsautus ja ajatusvirhe. Sinä et tunne ketään ja sinulta ei ole tullut yhtään järkevää eikä kokemukseen perustuvaa kommenttia. Nousuhumala taas lerpalla niin leikkii sekunnin asiallista. Kohta on sata uutta pallomahaketjua joissa kysellään kaikenlaista kuin pikku lapsi.


      • Aviomies
        oivoitaas kirjoitti:

        "Jatkan Santun asianmukaista vielä sen verran"?

        Mutta ethän sinä voi jatkaa ellet ole aloittaja eli "onkopoika". Tulipa taas Lerpalta freudilainen lipsautus ja ajatusvirhe. Sinä et tunne ketään ja sinulta ei ole tullut yhtään järkevää eikä kokemukseen perustuvaa kommenttia. Nousuhumala taas lerpalla niin leikkii sekunnin asiallista. Kohta on sata uutta pallomahaketjua joissa kysellään kaikenlaista kuin pikku lapsi.

        No siinäpä sulla taas yksi murhe elämääs lisää, ei voi jatkaa ok ei voi jatkaa.

        En tunne ketään, ok en tunne ketään, voi voi.

        Ei ole niin toisiaankaan yhtään järekvää kokemeukseen perustuvaa, no voi harmi että minulla ei ole tuota sinun kykyäsi olla omanapanarssu.

        Kun nyt olet niin jeesjätkä, niin mitä mieltä olet tuohon Santun lausumaan ja anteeksi minun jatkamaani, siis järkevästi ja kokemukseen perustuen ??????


      • joopajoosittenhei
        Aviomies kirjoitti:

        No siinäpä sulla taas yksi murhe elämääs lisää, ei voi jatkaa ok ei voi jatkaa.

        En tunne ketään, ok en tunne ketään, voi voi.

        Ei ole niin toisiaankaan yhtään järekvää kokemeukseen perustuvaa, no voi harmi että minulla ei ole tuota sinun kykyäsi olla omanapanarssu.

        Kun nyt olet niin jeesjätkä, niin mitä mieltä olet tuohon Santun lausumaan ja anteeksi minun jatkamaani, siis järkevästi ja kokemukseen perustuen ??????

        En viitsi jutella näin ala-arvoisten aloituksien leipureille.


    • PattayaPoro

      Kyllä ne siivota joutaisi. Mihin niitä edes tarvitaan tai mitä käyttöä niillä on?

    • hehhehhee

      Kysy hiljaa itseltäsi miksi sinua ei siivota pois palstalta. Samasta syystä leidipojatkin ovat katukuvassa.

      • Liikanen

        no sinuthan on siivottu jo suljettuun laitokseen eli kaikki siltä osin kunnossa.


    • Karjalastakajahtaa

      Maassa maan tavalla,vai kuinka se meni...ja mitä täällä puhuttiin hormoonien syönnistä niin en tiedä,mutta monet Lb:t olen saattanut hotellilleni ja kaikki ovat olleet kiven kovana,kun ovat saaneet maistaa vaaleeta pohjan poikaa..maistus varmaan sullekkin!

    • SiivoustalkootPattaya

      Samallahan ne leidipoikia kyntävät pervot falletkin voisi viedä vuorille pilaamasta Pattayan katukuvaa.

      Samoilla busseilla kieroutuneet ja sairaat fallet vuorille vaan! Moni suomalainenkin olisi niissä busseissa.

    • Boyz.town

      Siksi, koska iso osa Thaimaan matkaajista menee juuri niiden takia sinne.

      • pellervo

        SAIRASTA!


      • Lerppaonsairas
        pellervo kirjoitti:

        SAIRASTA!

        Kai sinä jo lerpan sukupuolisen suuntauksen olet palstoilta oppinut tietämään.
        Lerppa on sairas, läpimätä yksilö, eikä kelpaa ihmiskuntaa edustamaan, vaikka kovasti haluaa.


    • muutuajai

      Aloittaja lienee kommunisti,joka ei ymmärrä thaimaalaisten olevan vapaita.Lieneekö Putinin fasistinen kätyri,joka hakka tovereidensa kanssa venäläisiä homomiehiä.Kenenkään e ole pakko matkustaa Thaimmaahan.

    • 63NumBall

      antaa leidarit olla mutta resuperse voitaisiin siivota, ei jäisi edes pattayan vuokramorsiamet kaipaamaan, on se reppana.

    • RiihimäenPosse

      Leidarit viidakkoon niin häviää Pattayaltakin osa paskasakista samalla.

    • Laksu

      Mikä päässä on vinksinvonksin jos mies menee Pattayalla ja panee miestä joka olevinaan on jotain muuta kuin mies mutta mies silti. Sitten samat Pattayamiehet väittää etteivät ole mitään homoja eikä muna kiinnosta.

      AIkamoista pelleilyä ja itsepetosta. Taitaa Pattayapoissien elämä olla sitä muutenkin.

    • Vakuutusmeklari_Hassan

      Tulin juuri lääkäristä ja tässä lääkäreiden antama diagnoosini.

      Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.
      Tämä häiriö ilmenee voimakkaimmin tehdessäni älyttömiä aloituksia palstoille. Tänäänkin olen tehnyt jo 20 aloitusta ja vastannut niihin itse toisella nimimerkillä. Saan suunnatonta tyydytystä kun saan kirjoittajat ärsyyntyneiksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe