Täh? Tarjootko sä oikeesti mulle rahaa? Rahallako tästä kaikesta selvitään, vaimon hakkaamisesta... Hyi olkoon. Sua vaan kiinostaa oma nahkas, älä huoli sun likainen pikku salaisuutesi on turvassa... En oo huutelemassa eteenpäin tai mun ystäväkään ei oo että hakkasit minut. En tiiä kauan Sannin kanssa viivytään täällä mun ystävän luona, niin kauan kun on tarvis ja niin kauan kun muhun ei satu enää!
Anteekspyyntö on kaunis ele, mutta tajuutko sinä äijä että hakkasit ja potkit mulle pahan aivotärähdyksen/lievän aivovamman! Nyt rukoile luojaa ettei mulle jää tästä mitään pysyviä oireita, siinäpä sulla on sitten lapsille selittämistä miks oon sairas. Vai pitäiskö siitäkin asiasta valehdella jotta pääset kuin koira veräjästä?
Rikoit mun aivot, mutta myös sydämen. </3
Rakastan sua. Rakastin sua enemmän tässä maailmassa kuin mitään muuta, Sannin lisäksi! Suorastaan palvoin sua, kehuin aina ystävillekkin miten komea mies mulla on, miten Ville on mulle ihanin ja täydellisin. Sit sä meet tekee jotakin tällästä v*ttu! Mikään sulle ei riitä, ei se kuinka paljon sua kehuisin tai rakastaisin tahansa, silti sun aivot loksuttaa tota samaa paskoo... Eli oot mustasukkainen ja omistushaluinen vaikka en oo ikinä antanu siihen mitään syytä. En oo pettänyt jne.
Itken täällä sun takias. Mutta nyt mun on pakko levätä, mun päähän sattuu niin saakelisti... Oksettaa ja tasapainokin huono. Anna mun olla rauhassa ja toipua.
Laitoin tälläsen textarin miehelleni
7
364
Vastaukset
- terveysasemalle
10 päivä levätä
- HuoliHuomisesta
Pahalta kuulostaa tapahtuneet? Epäilen onko tollasen jälkeen paluuta normi arkeen enään? Vaikka lapsiakin teillä on, mut jättäähän tollanen pysyvän jäljen sieluun, itse en osaisi antaa moista anteeksi. Toisille raha merkkaa paljon, että kaikella on hintansa. Tämän kokemuksen hinta taitaa vain olla liian korkea, et rahallakaan siitä palautuisi normiin?
- psyyk
minä ostaisin rahalla jonkun, joka hakkasi sitä miestä "paska" pyörätuolin istumaan EN IKINÄ ANTAISI ANTEEKSI en ikinä, sinähän voisit kuolla, sehän on tappaja
- PrinsessSatumaaKO
psyyk kirjoitti:
minä ostaisin rahalla jonkun, joka hakkasi sitä miestä "paska" pyörätuolin istumaan EN IKINÄ ANTAISI ANTEEKSI en ikinä, sinähän voisit kuolla, sehän on tappaja
söpö haniiiii prinsessa sinäkin iihan samat nimeeeet meeeillla 😄, ootko jo töissä? Herättiin juuuriii taimin takiaaaa.
Kultiiii, koohta nähdään.. Odotaaaan sinnuuuuu. Kiiirjoootan sinuuulle ruuunoja sillä aikaaa hankit meeille ruokaaa pöytään. Taimi lähettää terkkkuiiiiii. Puuusi pusiiii ja haliiiii! 💘💘Oolet haniiii kaaaaunis! 💕 - eianteeksi
Sika mies hyi, hirteen
- olikomatuu
oliko matu/muslimi?
- tekstiss
kome ville
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337251Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213360Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521490Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221401Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281386PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1811380- 1441249
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511153Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v166985- 39976