Täh? Tarjootko sä oikeesti mulle rahaa? Rahallako tästä kaikesta selvitään, vaimon hakkaamisesta... Hyi olkoon. Sua vaan kiinostaa oma nahkas, älä huoli sun likainen pikku salaisuutesi on turvassa... En oo huutelemassa eteenpäin tai mun ystäväkään ei oo että hakkasit minut. En tiiä kauan Sannin kanssa viivytään täällä mun ystävän luona, niin kauan kun on tarvis ja niin kauan kun muhun ei satu enää!
Anteekspyyntö on kaunis ele, mutta tajuutko sinä äijä että hakkasit ja potkit mulle pahan aivotärähdyksen/lievän aivovamman! Nyt rukoile luojaa ettei mulle jää tästä mitään pysyviä oireita, siinäpä sulla on sitten lapsille selittämistä miks oon sairas. Vai pitäiskö siitäkin asiasta valehdella jotta pääset kuin koira veräjästä?
Rikoit mun aivot, mutta myös sydämen. </3
Rakastan sua. Rakastin sua enemmän tässä maailmassa kuin mitään muuta, Sannin lisäksi! Suorastaan palvoin sua, kehuin aina ystävillekkin miten komea mies mulla on, miten Ville on mulle ihanin ja täydellisin. Sit sä meet tekee jotakin tällästä v*ttu! Mikään sulle ei riitä, ei se kuinka paljon sua kehuisin tai rakastaisin tahansa, silti sun aivot loksuttaa tota samaa paskoo... Eli oot mustasukkainen ja omistushaluinen vaikka en oo ikinä antanu siihen mitään syytä. En oo pettänyt jne.
Itken täällä sun takias. Mutta nyt mun on pakko levätä, mun päähän sattuu niin saakelisti... Oksettaa ja tasapainokin huono. Anna mun olla rauhassa ja toipua.
Laitoin tälläsen textarin miehelleni
7
361
Vastaukset
- terveysasemalle
10 päivä levätä
- HuoliHuomisesta
Pahalta kuulostaa tapahtuneet? Epäilen onko tollasen jälkeen paluuta normi arkeen enään? Vaikka lapsiakin teillä on, mut jättäähän tollanen pysyvän jäljen sieluun, itse en osaisi antaa moista anteeksi. Toisille raha merkkaa paljon, että kaikella on hintansa. Tämän kokemuksen hinta taitaa vain olla liian korkea, et rahallakaan siitä palautuisi normiin?
- psyyk
minä ostaisin rahalla jonkun, joka hakkasi sitä miestä "paska" pyörätuolin istumaan EN IKINÄ ANTAISI ANTEEKSI en ikinä, sinähän voisit kuolla, sehän on tappaja
- PrinsessSatumaaKO
psyyk kirjoitti:
minä ostaisin rahalla jonkun, joka hakkasi sitä miestä "paska" pyörätuolin istumaan EN IKINÄ ANTAISI ANTEEKSI en ikinä, sinähän voisit kuolla, sehän on tappaja
söpö haniiiii prinsessa sinäkin iihan samat nimeeeet meeeillla 😄, ootko jo töissä? Herättiin juuuriii taimin takiaaaa.
Kultiiii, koohta nähdään.. Odotaaaan sinnuuuuu. Kiiirjoootan sinuuulle ruuunoja sillä aikaaa hankit meeille ruokaaa pöytään. Taimi lähettää terkkkuiiiiii. Puuusi pusiiii ja haliiiii! 💘💘Oolet haniiii kaaaaunis! 💕 - eianteeksi
Sika mies hyi, hirteen
- olikomatuu
oliko matu/muslimi?
- tekstiss
kome ville
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569