Laitoin tälläsen textarin miehelleni

maria----

Täh? Tarjootko sä oikeesti mulle rahaa? Rahallako tästä kaikesta selvitään, vaimon hakkaamisesta... Hyi olkoon. Sua vaan kiinostaa oma nahkas, älä huoli sun likainen pikku salaisuutesi on turvassa... En oo huutelemassa eteenpäin tai mun ystäväkään ei oo että hakkasit minut. En tiiä kauan Sannin kanssa viivytään täällä mun ystävän luona, niin kauan kun on tarvis ja niin kauan kun muhun ei satu enää!

Anteekspyyntö on kaunis ele, mutta tajuutko sinä äijä että hakkasit ja potkit mulle pahan aivotärähdyksen/lievän aivovamman! Nyt rukoile luojaa ettei mulle jää tästä mitään pysyviä oireita, siinäpä sulla on sitten lapsille selittämistä miks oon sairas. Vai pitäiskö siitäkin asiasta valehdella jotta pääset kuin koira veräjästä?

Rikoit mun aivot, mutta myös sydämen. </3

Rakastan sua. Rakastin sua enemmän tässä maailmassa kuin mitään muuta, Sannin lisäksi! Suorastaan palvoin sua, kehuin aina ystävillekkin miten komea mies mulla on, miten Ville on mulle ihanin ja täydellisin. Sit sä meet tekee jotakin tällästä v*ttu! Mikään sulle ei riitä, ei se kuinka paljon sua kehuisin tai rakastaisin tahansa, silti sun aivot loksuttaa tota samaa paskoo... Eli oot mustasukkainen ja omistushaluinen vaikka en oo ikinä antanu siihen mitään syytä. En oo pettänyt jne.

Itken täällä sun takias. Mutta nyt mun on pakko levätä, mun päähän sattuu niin saakelisti... Oksettaa ja tasapainokin huono. Anna mun olla rauhassa ja toipua.

7

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terveysasemalle

      10 päivä levätä

    • HuoliHuomisesta

      Pahalta kuulostaa tapahtuneet? Epäilen onko tollasen jälkeen paluuta normi arkeen enään? Vaikka lapsiakin teillä on, mut jättäähän tollanen pysyvän jäljen sieluun, itse en osaisi antaa moista anteeksi. Toisille raha merkkaa paljon, että kaikella on hintansa. Tämän kokemuksen hinta taitaa vain olla liian korkea, et rahallakaan siitä palautuisi normiin?

      • psyyk

        minä ostaisin rahalla jonkun, joka hakkasi sitä miestä "paska" pyörätuolin istumaan EN IKINÄ ANTAISI ANTEEKSI en ikinä, sinähän voisit kuolla, sehän on tappaja


      • PrinsessSatumaaKO
        psyyk kirjoitti:

        minä ostaisin rahalla jonkun, joka hakkasi sitä miestä "paska" pyörätuolin istumaan EN IKINÄ ANTAISI ANTEEKSI en ikinä, sinähän voisit kuolla, sehän on tappaja

        söpö haniiiii prinsessa sinäkin iihan samat nimeeeet meeeillla 😄, ootko jo töissä? Herättiin juuuriii taimin takiaaaa.
        Kultiiii, koohta nähdään.. Odotaaaan sinnuuuuu. Kiiirjoootan sinuuulle ruuunoja sillä aikaaa hankit meeille ruokaaa pöytään. Taimi lähettää terkkkuiiiiii. Puuusi pusiiii ja haliiiii! 💘💘Oolet haniiii kaaaaunis! 💕


      • eianteeksi

        Sika mies hyi, hirteen


    • olikomatuu

      oliko matu/muslimi?

      • tekstiss

        kome ville


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe