Laitoin tälläsen textarin miehelleni

maria----

Täh? Tarjootko sä oikeesti mulle rahaa? Rahallako tästä kaikesta selvitään, vaimon hakkaamisesta... Hyi olkoon. Sua vaan kiinostaa oma nahkas, älä huoli sun likainen pikku salaisuutesi on turvassa... En oo huutelemassa eteenpäin tai mun ystäväkään ei oo että hakkasit minut. En tiiä kauan Sannin kanssa viivytään täällä mun ystävän luona, niin kauan kun on tarvis ja niin kauan kun muhun ei satu enää!

Anteekspyyntö on kaunis ele, mutta tajuutko sinä äijä että hakkasit ja potkit mulle pahan aivotärähdyksen/lievän aivovamman! Nyt rukoile luojaa ettei mulle jää tästä mitään pysyviä oireita, siinäpä sulla on sitten lapsille selittämistä miks oon sairas. Vai pitäiskö siitäkin asiasta valehdella jotta pääset kuin koira veräjästä?

Rikoit mun aivot, mutta myös sydämen. </3

Rakastan sua. Rakastin sua enemmän tässä maailmassa kuin mitään muuta, Sannin lisäksi! Suorastaan palvoin sua, kehuin aina ystävillekkin miten komea mies mulla on, miten Ville on mulle ihanin ja täydellisin. Sit sä meet tekee jotakin tällästä v*ttu! Mikään sulle ei riitä, ei se kuinka paljon sua kehuisin tai rakastaisin tahansa, silti sun aivot loksuttaa tota samaa paskoo... Eli oot mustasukkainen ja omistushaluinen vaikka en oo ikinä antanu siihen mitään syytä. En oo pettänyt jne.

Itken täällä sun takias. Mutta nyt mun on pakko levätä, mun päähän sattuu niin saakelisti... Oksettaa ja tasapainokin huono. Anna mun olla rauhassa ja toipua.

7

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terveysasemalle

10 päivä levätä

• HuoliHuomisesta

Pahalta kuulostaa tapahtuneet? Epäilen onko tollasen jälkeen paluuta normi arkeen enään? Vaikka lapsiakin teillä on, mut jättäähän tollanen pysyvän jäljen sieluun, itse en osaisi antaa moista anteeksi. Toisille raha merkkaa paljon, että kaikella on hintansa. Tämän kokemuksen hinta taitaa vain olla liian korkea, et rahallakaan siitä palautuisi normiin?

• psyyk

minä ostaisin rahalla jonkun, joka hakkasi sitä miestä "paska" pyörätuolin istumaan EN IKINÄ ANTAISI ANTEEKSI en ikinä, sinähän voisit kuolla, sehän on tappaja

• PrinsessSatumaaKO
        psyyk kirjoitti:

minä ostaisin rahalla jonkun, joka hakkasi sitä miestä "paska" pyörätuolin istumaan EN IKINÄ ANTAISI ANTEEKSI en ikinä, sinähän voisit kuolla, sehän on tappaja

söpö haniiiii prinsessa sinäkin iihan samat nimeeeet meeeillla 😄, ootko jo töissä? Herättiin juuuriii taimin takiaaaa.
        Kultiiii, koohta nähdään.. Odotaaaan sinnuuuuu. Kiiirjoootan sinuuulle ruuunoja sillä aikaaa hankit meeille ruokaaa pöytään. Taimi lähettää terkkkuiiiiii. Puuusi pusiiii ja haliiiii! 💘💘Oolet haniiii kaaaaunis! 💕

• eianteeksi

Sika mies hyi, hirteen

• olikomatuu

oliko matu/muslimi?

• tekstiss

kome ville

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe