Hankkisinko IC:n?

Ic_pihaan

On ollut mielessä vanhan pyörän hommaaminen ja nuo IC:t on perkeleen hyvän näköisiä vehkeitä. Eikä kaksitahtisessa ole ylimääräisiä hukkatahtejakaan! Vanhemmat ukot kertoilivat, että ne on luotettavia vehkeitä kun sähköt laittaa hyväksi. Kannattaako semmoista hommata jos haluaa tosissaan ajellakin?

3

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harkitsetarkkaan

Perusvaatimukset hankinnalle:
      Raudanluja itseluottamus, vahva rahapussi, jonkin verran hakkaamatonta perämetsää sekä jokunen kilometri omia metsäteitä ajoharjoittelua varten.
      Lisäedellytyksenä olemassaoleva tai hankittavissa oleva kyky rakentaa romukasasta löytyvistä tarpeista käyntikuntoinen moottoripyörä.
      Mihinkään museorekisteröityihin muka kunnossa oleviin ei kannata sortua, aidon IC-miehen on kyettävä kunnostamaan menopelinsä tienpäällä rautalankavyyhden ja neuvostoliittolaisen Moskvitsin työkalusarjan avulla.
      Kun ajopeli on omin käsin kasattu ainakin olennaisilta osin, on mahdollisiin vastoinkäymisiin ajosuoritteiden toteuttamisessa jo varauduttu ennakolta mahdollisimman kattavasti.
      Näillä vähäisillä ja helposti voitettavilla reunaehdoilla :
      Tervetuloa vaan tosimiesten remmiin!

• raleksi

Ihan paskoja ne on.Osta oikea pyörä.

• äreevanhaukko

Itäpyörillä on oma,vankkumaton kannattajakuntansa,siitä porukasta löytyy sivuvaunupyörien kuten Ural,K-750 bokserikoneisten harrastajia myös,enkä ihmettele yhtään: Ovat sitten sellaista ihmistyyppiä joka EI vie pyöräänsä "huoltoon" vaan tahtovat asiat itse hoidella. Toisaalta,,eipä sitä taida edes kannattaa viedä vanhaa itäpyörää mihinkään "huollettavaksi" koskapa puuttuu se tietokoneen pistoke tyystin niistä,jolla nykyajan ammattilainen viat selvittää. Jossakin määrin toki joutuu hyväksymään pyörästä johtuvia seikkoja kuten jarrujen vähäistä pitoa,moottoritehon puutetta (on kova sana jos 100 saa kulkemaan) - jarrutusmatka tuosta 300metriä noin..
      Ylämäet hyydyttävät kyytiä tuntuvasti.
      Huoltoasema käynnit venyvät pitkiksi koska lähes aina joutuu "esittelyn" uteliaille tekemään,mutta kaikenkaikkiaan erilainen ja kivakin pärrä. Harrastajaporukat jakavat mielellään tietoa ja ovat muutenkin letkeätä ja mukavaa sakkia!
      P.S. Kaksitahtiöljyn käry tarttuu niin sitkaasti ajokamppeisiin että harrastajat tuntevat jo hajusta toisensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe