Mulla on tosiaan menkat vähäsen myöhässä, kierron pituus on aina ollut jossain 26 ja 29 päivän välissä, joskus ehkä 30. Nyt siis päivä nro 31, ja tietenkin raskaus pelottaa. Olen siis edellisten menkkojen jälkeen muutaman kerran seksia harrastanut, tosin aina kumin kanssa. Stressiä on vähän ollut, mutta en tiedä voiko se syy olla. Viime päivinä on myös tosi paljon tullut liikuttua, mutta senhän kai pitäisi olla ennen ovulaatiota, jotta voisi vaikuttaa? Olin myös vähän ennen edellisiä menkkoja kipeänä ja yskä vasta nyt lähtenyt. Pitääkö olla huolissaan raskaudesta ja rynnätä ostamaan testi? Vai voisiko jokin noista vaikuttaa?
Menkat myöhässä
apuapapua
1
81
Vastaukset
- 54878654
Jos epäilet olevasi raskaana, menet ja ostat raskaustestin. Vasta sitten on aika miettiä, mistä muusta voi olls kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004777030- 262541
- 2212513
- 1491814
- 1141718
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128- 741123
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41115Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.138104224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?11037